Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

31.07.2009 @ 09:10 Rasto
Da je kupec vsaj nekoliko naiven !
Kajti že Bele vrane so v 70-ih pele: "Vendar mačka v žaklju mi ne kupimo !"
31.07.2009 @ 08:51 Dragica
moje prepričanje
31.07.2009 @ 08:26 Robert
Pozdravljeni

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Pozitivna manipulacija, katere namen je pozitiven za stranko
Razumevanje potreb in želja stranke, radovednost za ljudi, dovolj časa
Videz, glas in nastop= osebnost
Osebno priporočilo, osebna prošnja, mnenja strank
ZGODBA
Kdo sem jaz? Prikazati sebe kot strokovnjaka: izražanje mnenj, članki, javni nastopi, knjiga, lastna promocija, mediji
Pri stranki ustvarite novo prepričanje za njeno težavo in našo rešitev
Radovednost
Omejen krog članov v nekem vašem klubu
Strinjanje stranke z nami- garancija, poskusna doba,..
Dobra predstavitev samega sebe in vplivanje na stranko

Hvala in lep pozdrav
Robert
31.07.2009 @ 08:05 Edvard
Moje mnenje: stranki razložimo prednosti, ki jih pridobi z nakupom našega izdelka, storitve......karkoli že prodajamo....
pa vsem en lep in uspešen dan
31.07.2009 @ 07:10 Miran
Hm, morda takole:
- odnos, za stranko biti pripravljen narediti veliko, zelo velikoo
- vseskozi izumljati nove stvari, ki govorijo o kredibilnosti in poudarjeni skrbi za stranko
- razmišljanje na dolgi rok,
- ne zaspati na lovorikah prve prodaje, ampak vsak dan je nova priložnost, da za stranko naredimo kaj več
31.07.2009 @ 00:26 ALEŠ
STE ŽE PRI KORITU ZATO NI POTREBNO NIKOGAR PREPRIČEVAT,ČE PA ŠE NISTE SE PA PRIBLIŽUJETE.
30.07.2009 @ 22:03 Urša
Več stvari je treba obvladat, med drugim:
- imeti samozavest
- obvladati nekaj retorike in pragmatike
- imeti znanje o produktu
- obvladati small talk, v katerem aktivno poslušamo in spoznamo kupca/stranko in njegove potrebe
- in reševati izgovore

Pa lep pozdrav, U.
30.07.2009 @ 20:36 Matko
Da sem sam prepričan v to v kar želim nekoga prepričati.
30.07.2009 @ 17:40 Martin Helbing
Prepričevanje: Da strankine dvome spremenimo v razloge za nakup.
30.07.2009 @ 17:25 peter
jaz bi pa bil zadovoljen, če bi me prodajalci vsaj poslušali in upoštevali moje želje...ne pa da me prepričujejo v nekaj kar nočem imeti, samo da dobi provizijo...torej PRVI korak POSLUŠANJE in UPOŠTEVANJE ŽELJ stranke...PIKA...kako bi to zgledalo: če sem že povedal kaj si želim, dal mere in opis prostora potem ne vem zakaj mi hočejo prodat nekaj kar je skoraj popolnoma nastoporno od mojega opisa...kako jim ni jasno, da ne bom plačal za tisto kar nočem imeti...rhhhh, so mi danes stopli na žulj...
na vrh