Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kako se prikupiti občinstvu?
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Ena stara delavska!
-
Dnevnik guruja09.01.2007
Ena stara delavska!
Sedita delavca na klopi in odvijata vsak svojo malico. »Spet ta sendvič s salamo, sirom in kumaricami,« reče prvi delavec drugemu.
Drugi mu odgovori:
»Zakaj pa ne rečeš ženi, naj ti enkrat za spremembo pripravi kaj drugega?«
Odgovor prvega:
»Ker si sendviče pripravljam sam.«Pripravite si srečno in uspešno 2007. Vi odločate o tem, kaj boste odvili, vi odločate o tem, kaj boste jedli, kako vam bo šlo, kaj boste delali. Vi in samo vi! Vse je odvisno od vas in samo od vas.
- Aleš Lisac
-
Dnevnik guruja08.01.2007
Aleš Lisac
Aleš Lisac obožuje svoje ime. Tako, kot večina zemljanov. In to vedo celo v Mehiki, zato so mu z lahkoto prodali personalizirano razglednico.
Zadeva je enostavna. Ob večerji te prijazen možak v mehiški narodni noši vpraša za ime in ime članov družine, ki večerjajo s tabo. Potem pa čez nekaj časa prinese personalizirane razglednice. In praktično vsi v restavraciji kupijo.
4 razglednice – 20 dolarjev …
Zelo drag blog berete, dragi moji. Že tisti kuščar ni bil poceni, sedaj še te razglednice … Ampak kot v vseh drugih primerih, vas ne zanimajo produkcijski stroški, vas zanima končni rezultat. Naj tale Lisac piše pametne zadeve, koliko pa ga pisanje stane, je pa njegov problem …
»Do not talk labor pain, show me the baby,« :) pravijo.
- Ulična prodajalka
-
Dnevnik guruja08.01.2007
Ulična prodajalka
Ko sem zagledal tole ulično prodajalko hrane v Mehiki, sem pomislil na staro zgodbo o tem, zakaj se splača oziroma ne splača delati.
Prodajalka bi si recimo lahko postavila večji obcestni napis, lahko bi malenkost razširila parkirišče, potem najela še koga drugega, začela prodajati poleg sendvičev še spominke in še kaj.
Ampak le zakaj?
Zato vendar, da bi zaslužila več, da bi si lahko na koncu, ko bi imela verigo prodajaln po celi državi, privoščila več.
Kaj recimo?
Recimo ležala bi lahko cele dneve v viseči mreži in razmišlja o smislu življenja …
Ampak to počne že danes …
- Odklop
-
Dnevnik guruja26.12.2006
Odklop
Do zares dobrih idej ne boste prišli v pisarni. Preveč je motečih dejavnikov. Če želite stvari videti v pravi luči, morate stran. Daleč stran.
Jaz se svojih nasvetov držim. In tudi zato, sem se z ženo in sinovoma odpravil stran. Daleč stran. Televizorja še nismo prižgali, interneta razen na ulici nimamo, telefon se mi je pa (čisto zares!) prvi dan po prihodu, pokvaril – noče se napolniti …
Skratka v letu 2007 lahko od mene pričakujete še več in še boljših idej. Aja, pa še nekaj …
- Pretepajo se ...
-
Dnevnik guruja18.12.2006
Pretepajo se ...
Košarkarji se včasih tudi pretepajo. In potem se vsi zgražamo. Ne moremo verjeti, da se kaj takšnega dogaja ... O včerajšnjem pretepu v ligi NBA so na Delovi spletni strani zapisali:
- Žena je bila kriva!
-
Dnevnik guruja16.12.2006
Žena je bila kriva!
Direktni marketing v soboto dopoldne ... Žena me je poslala v trgovino. Z listkom seveda. Poglejte si listek in ocenite, kdo je kriv, da iz trgovine nisem prinesel tudi žemljic. - Prioritete!
-
Dnevnik guruja14.12.2006
Prioritete!
Prioritete so v življenju pomembne. Delajte tisto kar je pomembno in ne samo tisto kar je nujno. Sam sem trenutno v takšni gužvi, da nimam časa za skoraj nič. Pred petimi minutami pa me je poklical prijatelj Boštjan:
"Aleš, si kaj naredil za tisti moj poljski projekt? Maš čas za sestanek?"
- Katerim številkam verjamemo?
-
Dnevnik guruja11.12.2006
Katerim številkam verjamemo?
Prihaja evro. Cene bomo zaokrožili, spremenili. Jaz večinoma navzgor, priznam. Ker smo vsako leto boljši, ne zato, ker prihaja evro. Pomembno pa je, da se zavedamo, da nekatera števila zvenijo bolj verjetno, druga manj. V petek sem imel avto (tokrat za spremembo samo redni servis :)) zopet na servisu. In naključje je hotelo, da se je števec ravno pred servisem postavil na okroglih 60.000.
In sem raje napravil še en krog, da mi v servisno knjižico slučajno ne bi vpisali okroglih 60.000. Ker okrogla cifra, enostavno ne zveni verjetno. Se strinjate, mar ne?
- Parkirni prostor za najboljšega
-
Dnevnik guruja05.12.2006
Parkirni prostor za najboljšega
Letos poleti v Clevelandu (ZDA). Najboljše parkirno mesto ni za šefa, pač pa za uslužbenca, ki se je ta mesec najboj izkazal. Parkirno mesto tik pred vhodom v stavbo, je lepa nagrada, sploh v ZDA :)
Kako radi imajo nekateri šefa, je nazorno pokazal Iztok Bevk v svojem kratkem videu. Zabavno! Oglejte si video na njegovi spletni strani.
- Nogavice z vitaminom E
-
Dnevnik guruja04.12.2006
Nogavice z vitaminom E
Včeraj sem kupoval nogavice za nogomet. Zmanjkalo. In sem pač kupil tiste za "Indoor sports".
Bi pa kupil tudi posebne nogavice z vitaminom E, če bi imeli mojo številko! Da, tudi takšne nogavice prodajajo. Ko sem vprašal trgovko, če ve, da imajo tudi nogavice z vitaminom E, se je nasmehnila in rekla, da to pa že ne. Ko sem ji pokazal, da res prodajajo takšne nogavice, je rekla, da to z vitaminom E morda drži do prvega pranja ...
Marketing je res zabavna reč, mar ne? Jutri grem v Maribor. Predavam. Oblekel bom srajco z dodatkom Aloa Vere. Ne, ne šalim se, res imam takšno srajco. Aja, nogavice z vitaminom E so bile povrhu vsega še znižane za 50%!
- Skoraj gola dekleta in marketing
-
Dnevnik guruja04.12.2006
Skoraj gola dekleta in marketing
Jure mi je poslal tole fotografijo. Komentiral je, da lepa dekleta vedno naredijo vtis.
Se strinjam, vendar POZOR! Golota seveda vedno pritegne pozornost. In v mnogih primerih (sploh če gre recimo za Lisco ali Palmers) je uporaba skoraj golih lepotic smiselna. Če prodajate kaj drugega, pa ni nujno, da je uporaba razgaljenih lepotičk dobra ideja.
Recimo, da prodajate tiskalnike. Objavite tiskani oglas, v katerem razgaljena lepotica v rokah drži vaš novi model tiskalnika. Vaš oglas opazi veliko ljudi. Vendar pa 95% tistih, ki oglas opazijo, na vprašanje, kaj so videli, odgovorijo: »Lepa punca je v rokah nekaj držala.« 4% vprašanih se spomni, da je v rokah držala tiskalnik, 1% pa pravi, da je bil tiskalnik Epsonov, čeprav je bil v resnici Hp-jev ...
Prepričan sem, da večina obiskovalcev sejma, ki sta jim v spominu ostali poslikani dekleti, ne ve, na katerem štantu so se nahajale in za kaj so delale reklamo ... Skratka, previdno z goloto. Gola dekleta vedno opazimo, vendar ob gledanju zelo redko pomislimo na prave stvari. Prava stvar v tem primeru je oglaševan izdelek ali storitev. - Marketing leta 2025
-
Dnevnik guruja28.11.2006
Marketing leta 2025
Marketing leta 2025
Včeraj sem pogledal v svojo marketinško kristalno kroglo. Veste kaj sem videl? - Za večjo rodnost - drugič
-
Dnevnik guruja27.11.2006
Za večjo rodnost - drugič
Za večjo rodnost – drugič!
Šala. Tokrat ne bomo govorili o rodnosti, pač pa o slikah lepih, golih deklet. Slike so zelo poučne. Predvsem za vse, ki se ukvarjamo z direktnim marketingom in oglaševanjem.
Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor …
Nauk?
Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite.
Če v vašem prospektu pod slikam niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali pa »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo.
Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta. - Za večjo rodnost
-
Dnevnik guruja25.11.2006
Za večjo rodnost
Za večjo rodnost
Vaš marketinški guru ima učinkovito, takojšnjo in dobičkonosno rešitev problema premajhne slovenske rodnosti. - Turneja je končana
-
Dnevnik guruja22.11.2006
Turneja je končana
Turneja je končana!
3077 prijavljenih udeležencev, 9 predavanj, 5 slovenskih mest. Užival sem, udeleženci pa tudi. Prepričan sem, da je bilo koristno. Turneja je bila velik organizacijski zalogaj, tudi poceni ni bila …
Oglejte si nekaj fotografij. - Svetovni dan stranišča
-
Dnevnik guruja20.11.2006
Svetovni dan stranišča
Včeraj smo praznovali svetovni dan stranišča. Tako sem slišal na enem radiu. Stranišča so seveda pomembna. So del ponudbe vašega podjetja, sploh, če se ukvarjate s turizmom, hotelirstvom, gostinstvom ... Če imate stranišče za stranke, ni vseeno kakšno je. Moja mama je pred nekaj desetletji, po obisku igralnice v Avstriji, še dolga leta govorila o čistoči WC-ja, zlatih pipah, brisačah ...
Francozi pa imajo celo spletno stran na kateri ocenjujejo stranišča! http://www.baignade-interdite.com/
- Najslabši prodajalec v Sloveniji
-
Dnevnik guruja19.11.2006
Najslabši prodajalec v Sloveniji
Najslabši prodajalec v Sloveniji
Včeraj dopoldne sem vstopil v trgovino s tehničnim blagom. Znana, zelo znana svetovna blagovna znamka. Aleš Lisac v raztrganih kavbojkah, ponošeni jakni in neobrit ... V trgovini sva bila sama s prodajalcem. Ni - Predavatelj leta 2006
-
Dnevnik guruja18.11.2006
Predavatelj leta 2006
Hvala lepa!
Hvala vsem, ki ste glasovali zame!
Čestitam tudi organizatorju.
Ker so upoštevali "glas ljudstva" in naziv podelili tistemu, ki je dobil daleč največ glasov. Čestitam jim, ker
- Juha za guruja - drugič
-
Dnevnik guruja17.11.2006
Juha za guruja - drugič
16.11.ob pol enih zjutraj je pravilno odgovoril Radoš. Sedaj mu dolgujem 10.000 SIT. Z juhico je bilo torej vse v redu, še veliko bolje pa bi bilo, če bi juhi priložili, recimo kupon s popustom in navodili, kje se juho da kupiti.
vzorec kreme s kuponom, ki sem ga dobil letos poleti v drogeriji v Clevelandu
Nikoli ne računajte na to, da se bo stranka sama domislila, kaj mora narediti. Če želite prodati več, morate stranki natančno povedati kaj mora narediti in jo tudi motivirati.
Vsi, ki strankam podarjate vzorčke ... priložite natančna navodila, kaj mora stranka narediti in za boljši učinek dodajte "podkupnino". Američani seveda to vedo. Na ta način je prodajal marketinški genij Claude Hopkins. Njegovo knjigo Scientific Advertising, si lahko brezplačno presnamete iz spleta. Gospod je namreč že tako dolgo mrtev (knjigo je napisal leta 1923), da je copyright potekel. Uživajte v branju, gre za najboljšo marketinško knjigo vseh časov. Tako vsaj misli vaš marketinški guru.
- Poiščite razliko!
-
Dnevnik guruja15.11.2006
Poiščite razliko!
Včeraj sem v nabiralnik dobil barvna časopisa dveh trgovskih centrov. In tudi predvčerajšnjim in tudi danes ... Ampak o tem kdaj drugič.
Poglejte spodnja oglasa. Poiščite razliko. V bistvu gre za dve razliki. Vidite, ste takoj opazili?
,
Razlika je v ceni in v imenu izdelka. Če že tekmujete s konkurenco v ceni, poskrbite za to, da boste res cenejši, ali pa da vsaj razlika ne bo drastična.
Pa bolje je, če lektor ni Francoz.
- Gobova juha za guruja
-
Dnevnik guruja15.11.2006
Gobova juha za guruja
Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.
- ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
- ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
- ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
- ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek
Skratka same pohvale ...
Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.
Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.
p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)
- Siddharta
-
Dnevnik guruja11.11.2006
Siddharta
Včeraj sem predaval v koprskem Koloseju. Dvorana je bila polna, vzdušje odlično. Po predavanju mi je eden od udeležencev zastavil zanimivo vprašanje. Povedal mi je, da ima glasbeno skupino.
Zanimalo pa ga je, kako v glasbenem poslu uspeti.
Moj odgovor je bil kratek: Sidartha. - Naša mala klinika
-
Dnevnik guruja08.11.2006
Naša mala klinika
Tole mi je pravkar poslal Žiga. Zanimivo, mar ne? Včasih za živali poskrbimo bolje, kot za ljudi. Če potencialnim kupcem za začetek ponudite nekaj brezplačno, ne boste naredili napake. K novemu dekletu tudi pridemo z rožami ...
- Donald Trump
-
Dnevnik guruja06.11.2006
Donald Trump
Donald in Aleš skupaj v istem članku ... He, he.
http://www.dnevnik.si/novice/dnevnik/210171/
- Marketinška amnezija
-
Dnevnik guruja06.11.2006
Marketinška amnezija
Na www.vecer.si/marketing je pravkar objavljena moja nova kolumna. Govorim o nepremičninarjih, ki mečejo denar skozi okno. Preberite in komentirajte. - 190 SIT za zvestobo
-
Dnevnik guruja04.11.2006
190 SIT za zvestobo
Danes sem v E.Leclercu kupoval špecerijo. Za ne čisto do vrha poln voziček sem plačal 31.460,00 SIT. Račun je bil dolg približno pol metra. Na koncu računa pa me je čakalo prijetno presenečenje. Pisalo je: »VAŠ HIPERMARKET E.LECLERC LJUBLJANA VAM PODARJA BON V VREDNOSTI 190 SIT. Skupaj euro: 0,79.
Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse, - Baby center - drugič
-
Dnevnik guruja01.11.2006
Baby center - drugič
No, pa sva šla z ženo po obljubljeno igračo. Izbrala sva dve igrači, ker imava dva sinova. Da ne bo zamere. Žena pa je pokazala, da je prava lisica. Blagajničarki je pod nos pomolila vrednosti bon, ki so ji ga nekaj dni prej poslali iz Babycentra. Bon je bil v vrednosti 2.000 SIT. Cena obeh igrač skupaj je bila nekaj manj kot 2.000 SIT. - Baby center - prvič
-
Dnevnik guruja01.11.2006
Baby center - prvič
Prejšnji vikend je bil moj 4-letni sin neverjetno miren. Sedel je na kavču in bral. Ker brati seveda še ne zna, sem ga vprašal, katero revijo ima v roki, da je tako zanimiva. In mi je pokazal katalog, ki smo ga po pošti dobili od Babycentra.
Takoj mi je tudi povedal, katero igračo si je izbral. Njegovo željo sem - Drayton Bird
-
Dnevnik guruja29.10.2006
Drayton Bird
Začetek prvega državnega prvenstva v direktnem marketingu je pred vrati. Morda je sedaj pravi čas, da si tekmovalci in vsi mi pogledamo domačo stran človeka, "ki ve o direktnem marketingu več kot kdor koli drug"*.
Na 457 straneh, boste našli odgovore na 276 marketinških vprašanj, ogledali pa si boste lahko tudi 52 kratkih primerov in 62 člankov. Brezplačno seveda. PRIPOROČAM. Primerno tudi za vse študente, ki pripravljajo seminarske, diplomske ...
*to, da Drayton ve o direktnem marketingu največ na tem planetu je izjavil David Ogilvy.
Vas zanima, kaj je Drayton Bird izjavil o državnem prvenstvu v direktnem marketingu? www.prvak.si
- Poslikani tovornjaki
-
Dnevnik guruja29.10.2006
Poslikani tovornjaki
Moj prijatelj Art Jonak, mi je pravkar poslal tole. Zanimivo, kreativno ...
http://get.thefunlist.com/truckart.htm