Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Najslabši prodajalec v Sloveniji
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 17 19.11.2006
Včeraj dopoldne sem vstopil v trgovino s tehničnim blagom. Znana, zelo znana svetovna blagovna znamka. Aleš Lisac v raztrganih kavbojkah, ponošeni jakni in neobrit ... V trgovini sva bila sama s prodajalcem. Ni
Najslabši prodajalec v Sloveniji
Včeraj dopoldne sem vstopil v trgovino s tehničnim blagom. Znana, zelo znana svetovna blagovna znamka. Aleš Lisac v raztrganih kavbojkah, ponošeni jakni in neobrit ... V trgovini sva bila sama s prodajalcem. Ni me pozdravil.
Vprašal sem ga, ali imajo aparat, ki si ga že dolgo želim. Rekel je, da ne. Da jih dobijo bolj poredko.
»Kdaj pa mislite, da dobite naslednjo pošiljko?«
»Ne vem, verjetno čez kakšen dober teden.«
»Pustil vam bom vizitko, pa me pokličite in pridem po zadevo, veste, sem vaš sosed, 70 metrov od vaše trgovine stanujem.«
»Gospod ... saj veste, kako je z vizitkami, rade se izgubijo, raje pridite pogledat čez kakšen teden.«
»Imate kakšen prospekt?«
»Ne.«
»Potem si pa zapišite moj telefon in ime. Sem Aleš Lisac, telefon pa je ...«
»A ste vi tisti, ki predava?«
»Ja, sem. Ste me že poslušali?«
»Ne, še. Vas pa pridem poslušat v ponedeljek, šef mi je naročil, da moram na vaše predavanje.«
Prepričan sem, da me ne bo poklical. Ker si pri mojem imenu ni ničesar zapisal. Ker je bil čisto brez volje. Ker mu je bilo popolnoma vseeno, ali bo prodal ali ne. Ker mu je bilo res vseeno, ali me bo še kdaj videl. Ker se mu zdi to, da ga je šef poslal na moje predavanje, brez veze.
Prijaznost je konkurenčna prednost. Ogromna! In še nič ne stane. Podjetja investirajo milijone in milijone za to, da privabijo stranke. Prodajalec iz trgovine pa ni želel vzeti moje vizitke, »ker se vizitke rade izgubljajo«. In tudi prijazen ni bil. Prav nič se ni potrudil. Da bi me poklical, se mu je zdelo odveč, čeprav stanjem nekaj deset metrov stran.
Če bi bil prodajalec pravi, bi mi izdelek zaračunal, prodal še dodatno opremo in obljubil, da mi vse skupaj prinese, ko zadevo dobijo. In jaz bi kupil. In ne bi šel brskat po internetu, ali lahko isto stvar dobim od kod drugje po pošti. In pri njih bi kupil še kaj drugega. In ...
Ko sem bil pred 20 leti s prijatelji na Gibraltarju, je eden izmed njih kupoval uro. Prodajalec natačno tiste ure, ki si jo je prijatelj zaželel, ni imel. Zato nas je posadil na stole, postregel s pijačo in nas zabaval toliko časa, dokler njegov partner ni prinesel ure. Morda jo je šel iskat v skladišče, morda jo je kupil v sosednji trgovini ...
Dobri prodajalci vedo, da so njihovo bogastvo stranke. Ne izdelki, ki jih imajo v skladišu, le stranke so tiste, ki so nekaj vredne.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
A boste šli kupit zadevo k konkurenci? Kaj pa iščete? Mogoče Vam lahko jaz prodam zadevo? :-)
Ker mu ni in ker je brez volje - zato ima 120-150k sit/h! To bi se morali vsi zavedati!
Za vse nas so vsi kupci enaki, pa naj delamo v proizvodnji, storitvah, trgovini... Vsi drugačni, enakovredni in enakopravni... Vsi nam pomagajo pri našem razvoju in rasti... Tudi ''slabše'' ali bolj ''športno'' oblečeni spadajo med 20% tistih, ki prinašajo 80% prometa, zaslužka... Brivnik, kravata in obleka imajo lahko kakšen dan prosto :) ...
Mogoče se je kdo ustavil pri enakovredni. Res je, milijon ali dva gor-dol. Samo iz izkušenj, kupec ko je enkrat tvoj, je ''pečen'', danes kupi za 10k in jutri ko te spozna ter še bolj zaupa pa 10Mio... In nepravilen pristop prodajalca prej odvrne tiste po 10Mio kot pa tiste po 10k,,, ker za več se je pač potrebno bolj potrudit...
Glede plače pa; ja res je bogi ko dela tam za 100k - peljite ga domov in mu djate jesti in cunje...jaz pravim, da kdor zna in hoce ta dfela isto za 30k ali pa za 300k - dilema pri nas je edino uravnilovka v veliki vecini trgovin in ker se posla lotevajo "peki", ki nimajo pojma o trgovini...oz.ga imajo....celo stratesko razmisljajo o trgovini in da ne govorimo o analizah...naj poizkusiji prodajati zares.