Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Poiščite razliko!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 15.11.2006
Včeraj sem v nabiralnik dobil barvna časopisa dveh trgovskih centrov. In tudi predvčerajšnjim in tudi danes ... Ampak o tem kdaj drugič.
Poglejte spodnja oglasa. Poiščite razliko. V bistvu gre za dve razliki. Vidite, ste takoj opazili?
,
Razlika je v ceni in v imenu izdelka. Če že tekmujete s konkurenco v ceni, poskrbite za to, da boste res cenejši, ali pa da vsaj razlika ne bo drastična.
Pa bolje je, če lektor ni Francoz.
Zanima me, kako pogosto oz. za katere produkte gledate ime blagovne znamke?
Sam recimo ne kupujem mobilnih telefonov ter električnih aparatov neznanih blagovnih znamk, predvsem zaradi varnosti ter zanesljivosti. Za ostale stvari pa več ali manj izberem glede na ceno.
in dodaten poudarek na garanciji tudi šteje...
P.s.: Morda o ponedeljkih še kdaj drugič še kaj napišem. :)