Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Juha za guruja - drugič
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 17.11.2006

16.11.ob pol enih zjutraj je pravilno odgovoril Radoš. Sedaj mu dolgujem 10.000 SIT. Z juhico je bilo torej vse v redu, še veliko bolje pa bi bilo, če bi juhi priložili, recimo kupon s popustom in navodili, kje se juho da kupiti.

kupon

vzorec kreme s kuponom, ki sem ga dobil letos poleti v drogeriji v Clevelandu

Nikoli ne računajte na to, da se bo stranka sama domislila, kaj mora narediti. Če želite prodati več, morate stranki natančno povedati kaj mora narediti in jo tudi motivirati.

Vsi, ki strankam podarjate vzorčke ... priložite natančna navodila, kaj mora stranka narediti in za boljši učinek dodajte "podkupnino". Američani seveda to vedo. Na ta način je prodajal marketinški genij Claude Hopkins. Njegovo knjigo Scientific Advertising, si lahko brezplačno presnamete iz spleta. Gospod je namreč že tako dolgo mrtev (knjigo je napisal leta 1923), da je copyright potekel. Uživajte v branju, gre za najboljšo marketinško knjigo vseh časov. Tako vsaj misli vaš marketinški guru.


Komentarji:

17.11.2006 @ 17:04 ervinator
Juhe knorr je mozno kupiti v skoraj vseh trgovinah s prehrano.
17.11.2006 @ 19:06 Super Tine
kaj pa kakšna tolažilna nagrada? :)
18.11.2006 @ 09:37 kitarist
evo tolažilna nagrada (samo za zelo požrešne): Claude Hopkins - Scientific Advertising, knjigo si lahko brezplačno presnamete iz spleta. :-)
18.11.2006 @ 18:41 Aleš Lisac
Juhe seveda lahko kupite praktično povsod. Ampak verjetnost nakupa se znatno poveča (količina denarja na žiro računu pa tudi), če stranki poveste kaj mora narediti in jo tudi malce "podkupite".
21.11.2006 @ 11:27 Miran
No, mi smo se ob tem že nekaj naučili :)
Kaj pa Knorr-ovci? Kako bo zastavljena njihova naslednja marketinška akcija?
na vrh