Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Drugi svet
Dnevnik guruja
07.08.2007

Drugi svet

Ustvarjalci spletnega časopisa Drugi svet, ki je namenjen blogerjem, so me zaprosili za komentar oziroma recenzijo. Čisto na kratko. Jasno je bilo, da se bo prej ali slej kaj takšnega pojavilo. Povsod, kjer se pojavi neka malo večja skupina ljudi s skupnim hobijem ali interesi, se bo prej ali slej pojavilo tudi vse, kar te ljudi podpira.
Dnevnik ali Finance?
Dnevnik guruja
02.08.2007

Dnevnik ali Finance?

Kolikokrat ste se vprašali, kako nastajajo dnevne novice, o katerih pišejo dnevniki, poročajo televizije? V vsakem časopisu je veliko člankov. Ko sem nazadnje štel članke v enem od slovenskih dnevnikov, sem jih naštel okoli 200. Kdo napiše vse te članke, kako preverijo vse, kar napišejo, koliko ljudi vse to dela?

Resnica je zelo kruta. Velika večina napisanega je prepis poročanja agencij. Vse, kar v časopisih naredijo, je, da premečejo nekaj stavkov in dodajo bolj ali manj udaren naslov. Potem je tu še velik del člankov, ki jih v medije spravijo podjetja oziroma njihove PR agencije. Potem pa so tu še oglasi.
Aleš Lisac Mirmekolog
Dnevnik guruja
29.07.2007

Aleš Lisac Mirmekolog

Za 43. rojstni dan sem se moral začeti zanimati za mirmekologijo, saj so mi prijatelji in sodelavci na Poljskem podarili formikar. Seveda ne prazen, naselili so ga s 43 mravljami – živimi seveda.
Mirmekologija je proučevanje mravelj (isti izraz se uporablja tako za

Aleš, vse najboljše ti želimo!
Dnevnik guruja
27.07.2007

Aleš, vse najboljše ti želimo!

Aleš, si presenečen, kaj? No ja, to je bil tudi naš namen! :) Ne le, da ti tatovi kradejo dele avtomobila, mi smo si za tvoje presenečenje celo dovolili "vdreti" v tvoj blog sistem. :-)

Aleš, vedno si ti tisti, ki poskrbi za razna presenečenja: organiziraš predavanja, podarjaš knjige, učiš druge, delaš usluge, raziskuješ namesto nas ... Skratka, veliko daješ.

Tokrat je čas, da te presenetimo tvoji zaposleni in bralci bloga …

Vsi mi ti želimo:

  • čimveč prebranih knjig, iz katerih boš načrpal še več marketinških idej;
  • čimmanj težav pri zapravljanju milijona evrov in seveda čimveč njih :-); 
  • ostro oko pri opazovanju domislic drugih; 
  • še več navdušenih udeležencev tvojih predavanjih; 
  • čimveč zabitih golov in čimmanj poškodb; 
  • še naprej tako prijazne, uslužne in pridne sodelavke in sodelavce :-)));
  • še več zvestih privržencev bloga in ogrooomnoooo komentarjev; 
  • in še več elana za navduševanje svoje publike nad inovativnimi marketinškimi prijemi!


Vse Lisičke in Lisjaki ter blogovci ti želimo en velik vseeeeeeee najbooooljšeeeeeee!

P.S. Ker si trenutno na Poljskem, ti pošiljamo virtualno torto, tisto pravo pa častiš, ko se vrneš! :-)
P.P.S. Da, dragi blogovci, to ni šala, Alešu se o tem zapisu niti ne sanja, tako da … tokrat mi čakamo na njegov komentar. :-)

Zapravi milijon evrov
Dnevnik guruja
25.07.2007

Zapravi milijon evrov

Če želite čim prej zapraviti milijon evrov, kliknite na http://www.loterija.si/zapravimilijon/index.html . Poučna vaja!

Sicer pa milijon evrov niti ni tako težko zaslužiti :)

Na voljo je nekaj enostavnih metod:

a) pustite se posvojiti 98 let staremu milijonarju

b) poročite se z milijonarjem

c) zadanite na loteriji

Če vam ne uspe na zgornje tri načine, lahko poizkusite tudi kaj prodati. Kaj mislite, je lažje:

a) najti 100 strank in vsaki zaračunati 10.000 evrov

b) najti 10.000 strank in vsaki zaračunati 100 evrov

c) najti milijon strank in vsaki vzeti en evro

?

Gre za čisto resno vprašanje in čisto resen problem.

Kako postaviti cene, prodajati dražje ali ceneje ... Jaz raje prodajam dražje kot zelo poceni. Se mi zdi, da je lažje, da ima človek na razpolago več opcij za povečevanje prodaje ...

Podrobnosti
Dnevnik guruja
23.07.2007

Podrobnosti

Natančne, podrobne informacije povečujejo prodajo. Znak ob cesti nekje na Poljskem. Znak nam pove, da je tu črna točka, da se je na tem mestu do sedaj ubilo 11 ljudi, 69 pa je bilo ranjenih.

crnatocka

Je takšen natančen podatek potreben? Seveda, ker naredi močnejši vtis, kot samo znak črna točka. Ker si takšno zadevo bolj zapomnimo. Nekaj podobnega se mi je zgodilo kakšne dva tedna nazaj, ko me je pred Velikimi Laščami znak opozoril, da vozim prehitro, izpisalo pa se je tudi, da bi bil ob tri kazenske točke, če bi me pri tej hitrosti dobili policisti. Veliko bolj učinkovito kot samo utripajoč radar, ki ti pove koliko voziš. Specifične, podrobne informacije prodajajo. Upoštevajte to dejstvo, ko prodajate. Fotografija je slaba, ker sem jo posnel s telefonom med vožnjo, ni bilo časa za zoom.

Harry Potter
Dnevnik guruja
21.07.2007

Harry Potter

Zakaj so ljudje sredi noči, praktično po celem svetu, čakali na zadnjo, sedmo izdajo Harrya Potterja?

• Ker so kupili že 6 knjig in zbirka brez zadnje – sedme – ne bi bila popolna. Ljudje radi zbiramo vse živo, nedokončana zbirka boli …
• Ker se želijo pohvaliti pred prijatelji, da knjigo že imajo, in da vedo, kaj se je zgodilo z glavnim junakom. Skratka, tisti, ki v svoji družbi prvi pride do pomembne informacije, je večji frajer kot drugi.
• Ker, kdor trikrat kupi Renault, tisti ga bo zelo verjetno kupil tudi četrtič. Gre za konsistenco. Sedmega Harryja Potterja torej kupiš, ker pač kupuješ Harryje …
• Ker želijo med prvimi odkriti skrivnost. Vedeti nekaj, kar drugi ne vedo, pokukati skozi ključavnico – to je vedno zanimivo.
• Ker želijo pokazati, da so del posebne družbe, da pripadajo klanu bralcev, posebni skupini ljudi – združbi, ki ljubi Harryja Potterja. Ljudi, ki so čakali sredi noči v vrsti za knjigo, druži nekaj skupnega – pripadajo istemu plemenu in na to so ponosni.
• Ker sta za histerijo poskrbela odlična PR in marketinška mašinerija …Novica o vrstah pred knjigarnami je obšla svet. O tem so poročale vse TV postaje. Si predstavljate, koliko denarja bi šlo za oglaševanje, če bi ga založniki plačali? Ljudje, ki vodijo PR in marketing projekta Harry Potter, so mojstri. Nobenega oglaševanja do izida – dajmo medijem novico o gneči in oglaševanje ne bo potrebno. No, oglaševanje pride na vrsto po tem, ko mediji o 7 in zadnji knjigi ne bodo več pisali …

Verjetno bi se našel še kakšen razlog, da se sedma in zadnja knjiga dobro prodaja, ampak večino jih sem naštel zgoraj.

Zakaj pa so ljudje pokupili prvo knjigo? To je pa že težje vprašanje. Seveda je bila prva knjiga dobra. No, prebral sem jo tudi sam, vendar me ni navdušila dovolj, da bi nadaljeval z drugo, tretjo … Je pa zato navdušila dovolj drugih …

Izdelek je vsekakor dober, bralcem je všeč. Vendar to še ne pojasni uspeha knjige. Dobrih knjig je še veliko, pa jih nikoli ne bo prebralo toliko ljudi.

Verjetno je šlo za pravi izdelek ob pravem času. Knjiga je bila nekaj posebnega, neki nov žanr. In prebralo jo je dovolj mnenjskih voditeljev. Jaz mislim, da je avtorica vsebino že od vsega začetka marketinško zastavila. Vprašala se je, kaj bi ljudje brali, kaj imajo radi, pa še ni na trgu. In je napisala, kar je napisala. Napisala je nekaj posebnega, nekaj drugačnega. S to drugačnostjo je veliko tvegala. In zadela glavni dobitek! V pravem trenutku je bila na pravem mestu. Kot tisti gospod z Madžarske, kako se je že pisal? Aja, Rubik. :)

Debele riti
Dnevnik guruja
18.07.2007

Debele riti

Evropejci smo, vsaj kar se tiče debelosti, tam kjer so bili Američani okoli leta 1992. To pomeni, da smo se že kar precej zredili. Jaz sem ravno v tistem času študiral v Južni Karolini in sem imel občutek, da je bil  že takrat zelo velik delež Američanov in Američank občutno predebel ... No, sedaj smo pa mi tam, kjer so bili oni pred dobrim desetletjem ... 

Če bodo porcije v restavracijah še naprej pridobivale na velikosti in če bomo ljudje vse več jedli v restavracijah, bomo v desetletju dohiteli Američane. In kaj imajo debele riti skupnega z marketingom, se verjetno sprašujete ...

Zadeva je zelo preprosta. Pravkar sem vam odkril enega od trendov prihodnosti. Tisti, ki se bodo trendu debelih riti znali prilagoditi, bodo veliko zaslužili. Recimo, če proizvajate stole, poskrbite za širše modele in predvsem za modele brez stranskih opor. Pomislite ali lahko tudi vi kaj zaslužite na trendu debelih riti! To je današnji marketinški nasvet vašega guruja. In razmislite še o ostalih trendih, ki so prav tako očitni, kot trend debelih riti.

Pa še en nemarketinški nasvet glede trenda debelih riti. Kot to velja tudi za večino trendov, SODELOVANJE NI OBVEZNO. Jaz sem se recimo odločil, da v tem trendu ne sodelujem in danes tehtam natančno toliko, kot sem tehtal leta 1992. 

Še enkrat poudarjam, sodelovanje v trendih ni obvezno, zna pa biti dobičkonosno.

Miss Natura 1987
Dnevnik guruja
17.07.2007

Miss Natura 1987

Kaj dela Aleš na Poljskem se sprašujete, mar ne?

Pripravljam vse potrebno za otvoritev največjega vodnega parka na Poljskem. Danes je tak vroč dan, da mi je res žal, da nismo že odprli ... No, saj bomo kmalu. Takrat bo za meščane Lodza velik dan. Spet se bodo lahko zabavali v vodi. Poljaki, se do morja vozijo najmanj 7 ur ...

Slovenci nimamo enega samega razloga za jamranje. Živimo v najlepši državi na svetu in vsak dan nam gre bolje!

Evo ene slikice, tako malo za hec. Da vidite, kako je bilo na izboru za "Miss Natura 1987" v mestu Lodz na Poljskem. Na naslednji strani seveda ... če ste stari več kot 18 let ... :) 

All inclusive
Dnevnik guruja
13.07.2007

All inclusive

V Portoružu sem v nekaj minutah, v otroško zabavo investiral 30 evrov. Vsak žeton je 5 evrov, imam dva sinova ... Priznajte, da sem jo še dobro odnesel.

igrala

V trgovskem centru na Poljskem, plačaš 20 zlotov za eno uro igranja. In skoraj vsa igrala so v to vključena. Fino, mar ne? 5 evrov za oba sina, za eno uro. In jasno, da bomo še velikokrat prišli. Portoroški pasti, pa se raje izognem. Oblikovanju cen, kot so ga izbrali lastniki igral v Porotorožu se strokovno reče "hostage price setting". Veš, da stranke tam so, veš da, ko otroci igrala zagledajo, poti nazaj ni in več. Veš, da se turisti morda vrnejo naslednje leto. Skratka navij cene.

Če imaš takšna igrala v trgovskem centru in če računaš na domačine, se bolj izplača prijaznejša cenovna politika. V ceno 20 zlotov je všeta garderoba, pa kar nekaj varušk, ki skrbijo za varnost ... Ampak stranke se vračajo in vračajo in vračajo ...

Kava ali Prius?
Dnevnik guruja
12.07.2007

Kava ali Prius?

Prejšnji teden so si neznanci z ženinega Priusa, sposodili ogledali. Na servisu so imeli ogledali na zalogi. Med ponujenim pa sem izbral kavo.

toyota1

Če bi se mi to zgodilo na mojem avtu, bi na rezervne dele čakal vsaj tri tedne. Je pa tudi res, da Saabov nihče ne krade. Le zakaj? :)

toyota2

Bil je deževen dan na Poljskem ... Na policijo nisem šel. Imam pa račun in fotke in tale zapis. Mislite, da mi bo zavarovalnica tole priznala?

James Bond!
Dnevnik guruja
12.07.2007

James Bond!

Tale je pa dobra. Šele doma sem pogledal račun za večerjo v prijetni gostilni na Češkem. In ugotovil, da me je stregel James Bond. Šaljivci tile Čehi.

james

Bom naslednjič rekel, da slovenski davčni inšpektorji ne verjamejo v takšne račune. No, saj itak tega računa nisem dal med stroške ... Sicer pa restavracijo priporočam. Vizitko sem pripel na naslednjo stran.

Lokacija, lokacija, mačke
Dnevnik guruja
10.07.2007

Lokacija, lokacija, mačke

Evo ena hitra in ne preveč resna. Še, ko sem že vžal avto, se mačka ni niti zbudila niti pokazala volje za umik.

macka1

Potem, ko sem speljal, se je le odločila za umik.

macka2

Marketinški nauk?

Hm ... ta bo pa težka. No recimo, postavite se tja, kjer so stranke. Mačka je tudi poiskala najbolj topel del avta - lepo segret motorni pokrov.

Merkur 2007
Dnevnik guruja
07.07.2007

Merkur 2007

Danes sem zopet po dolgem času kupoval v Merkurju. Verjetno me niso videli približno dve leti ...

Na blagajni me je prijazna prodajalka vprašala, če imam Merkur kartico. Rekel sem, da jo verjetno imam, ampak ne s sabo. Potem pa prodajalka pravi:

"Gospod povejte mi vaše ime in bova vse takoj uredila, tudi brez kartice."

Bravo Merkur! Očitno so ukinili "oddelek za preprečevanje prodaje" o katerem sem pisal 20. junija 2005.

Pred dvema letoma so trdili, da kaj takšnega ne bodo naredili in da je nemogoče ... Dve leti pozneje, je očitno prevladala zdrava pamet. Direktorja "oddelka za preprečevanje prodaje" pa na marketinške kolegije ne vabijo več, morda so ga pa celo odpustili.

Sedaj čakam, da enako naredijo še na Pošti Slovenije. Ampak to bo težji oreh. Če ste pozabili o čem govorim, preberite tale zapis.

Turbo razprodaja, vse - 70%
Dnevnik guruja
05.07.2007

Turbo razprodaja, vse - 70%

Če še ne veste, moški kupimo vse izdelke ali storitve, na katerih piše Turbo. Ženske se ne morejo upreti nobeni ponudbi, na kateri piše Razprodaja. To je splošno znano dejstvo. Praktično marketinški aksiom.
Ali to pomeni tudi, da bo kombinacija »turbo razprodaja« delovala?

Niti ne. Pred kratkim sem v avtu slišal oglas s približno takšno vsebino: »Slovenija hiti, senzacionalno, akcija, razprodaja …« ali nekaj podobnega. Nisem niti ujel za kakšno vrsto izdelkov ali storitev je šlo.

lesnina

Nekaj podobnega lahko vidite vsakih nekaj dni na Rutarjevih in Lesnininih letakih. Mimogrede – ste opazili, da je Lesnina iz manj udarnih, dokaj normalnih letakov v celoti prešla na Rutarjev format?

Današnja marketinška lekcija? Določene besede v prodaji res dobro delujejo. Recimo: novo, akcija, razprodaja, -50%, itd. Ampak, če v enem oglasu uporabite VSE te besede, dobite zmazek, ki povrhu vsega tudi ne bo povečal prodaje!

Totalna, turbo, revolucionarna, dokončna, ekstra, super, akcijska razprodaja, bo v večini primerov prodala manj, kot recimo samo -50%. Ne pretiravajte torej!

Lokacija, lokacija, lokacija
Dnevnik guruja
04.07.2007

Lokacija, lokacija, lokacija

Kaj si mislite o delu prostovoljcev, ki trkajo na vrata stanovanj in zbirajo denar za razne dobrodelne organizacije? Težko delo. Pa še na precej kislih in predvsem neradodarnih obrazov naletijo.

tabornica

Zakaj se ne bi zgledovali po tem vzhodnoevropskem primeru. Pri vsaki blagajni ena deklica v taborniški uniformi. Pomaga zlagat špecerijo v vrečko. Ob sebi pa ima seveda lonček za zbiranje kovancev. Skoraj vsak kupec prispeva kakšen kovanec. Lepo in učinkovito.

Marketinški nauk? Postavite se tja, kjer so vaše potencialne stranke!

Še en, ameriški primer na isto temo. Manj oseben, pa vseeno zelo učinkovit. Na stojalu pred blagajno v samopostrežni trgovini visijo trije listki. Pomoči potrebnim otrokom lahko podarite dolar, tri ali pet dolarjev.
listek

Listek s črtno kodo morate položiti na trak, kamor ste zložili kupljeno špecerijo. In vaša donacija bo prišteta vašemu računu.

Enostavno in učinkovito. Za hrano in druge potrebščine tako ali tako zapravite veliko. Zakaj torej ne bi nekaj dolarjev podarili pomoči potrebnim otrokom? "Ujeli" so vas na pravem mestu, pa še tako enostavno je!

Če želite prodati več, mora biti poslovanje strank z vami enostavno! Pri nas pa še vedno vsi zbirajo donacije s pomočjo SMS-ov ... Tudi dokaj enostavno, vsaj za mladino. Moja mama, preko SMS-a ne bo nikoli darovala, ne zna ...

Tabornici v trgovini pred blagajo, pa bi dala kakšen evro. Ker je enostavno!

Rent a bike
Dnevnik guruja
29.06.2007

Rent a bike

Izposoja koles je enostaven posel, mar ne? Kupiš kolesa, postaviš nekaj tabel, zaposliš nekoga, ki kolesa izposoja, jih sprejema in zaračunava. In to je to. Če si na dobri lokaciji, mora zadeva delovati.

Kaj pa, če na primer želimo zaslužiti več? Kaj bi se še dalo prodati turistom, ki si želijo sposoditi kolo?

Polna košara za piknik!

piknik1

Priznajte, da je ideja odlična. Prvič, tisti, ki si kolo sposodijo, imajo sedaj priložnost, da zapravijo 19 (mala torba) ali 39 (večja košara) evrov več. Američani temu pravijo upsell. Stranki vzameš še kakšen evro več in to na tak način, da je še bolj zadovoljna, kot če ne bi plačala več.

Tale košara za piknik pa je dobra še vsaj zaradi ene stvari. Recimo jaz sem si zaželel kolesarjenja, ker sem ob pogledu na košaro pomislil na romantični piknik s svojo ženo. Za kolesarjenje mi je malo mar, ampak piknik je pa dobra ideja. Skratka dodatna ponudba povečuje tudi povpraševanje po osnovni storitvi – izposoji koles.

Marketing je res zabaven šport. In ni panoge, kjer se ne bi dalo z enostavno idejo zaslužiti več.

Paprike
Dnevnik guruja
28.06.2007

Paprike

Poglejte si tole trgovino. Ni dvoma, da prodajajo paprike, mar ne?

paprike1

Opazoval sem, kam turisti zahajajo in katera trgovina na ulici ima največ prometa. Brez dvoma ravno ta, ki prodaja paprike. Seveda imajo v tej trgovini tudi vse ostalo, kar turisti kupujejo. Recimo jaz sem kupil, dve steklenici Tokaja, dve pločevinki zmlete paprike, žena pa je dodala še eno vazo.

paprike2


Nauk? V prodaji se vedno izplača poudariti eno samo lastnost, prednost, korist. Čeprav vsi prodajajo prav enako robo, iste spominke, največ proda ta, ki poudarja paprike. Že iz radovednosti greš pogledat, trgovino objeto s paprikami pa itak vsak opazi.

Poudarjajte eno samo stvar, ne glede na to, kaj prodajate. Če želite strankam povedati, da imate vse, vas ne bodo opazile, si ne bodo zapomnile ničesar. Če boste poudarjali eno samo korist, imate nekaj možnosti. Recimo Donat, WD40 ali pa Actimel … vsi poudarjajo eno samo korist.

Drayton Bird
Dnevnik guruja
21.06.2007

Drayton Bird

Je zopet navdušil. To je bil seminar za "lenuhe". Za tiste, ki se raje učijo na izkušnjah drugih, kot na svojih.

Težko pa bi našli nekoga, ki ima več marketinških izkušenj kot Drayton. Če želite mu lahko pišete na drayton@draytonbird.com in poslal vam bo 51 marketinških nasvetov. Brezplačno seveda, vsakih nekaj dni en nasvet. V nadaljevanju še nekaj fotografij.

Kaj sem delal danes?
Dnevnik guruja
19.06.2007

Kaj sem delal danes?

Kako je in kako še bo potekal moj današnji urnik? Hm ... koga to sploh zanima? No, nekateri ste si zaželeli, da od časa do časa opišem svoj delovni dan. Pa naj bo.
Golota & prodaja
Dnevnik guruja
19.06.2007

Golota & prodaja

Poglejte naslovno stran revije O Osebnosti.

nagci

O tem imam mešane občutke. Ustvarjalci revije O Osebnosti pravijo, da so se fotografirali goli, "ker želijo sebi in nam povedati, da je naše telo, kakršno je, da ga kljub vsem pomanjkljivostim in težavam, ki jih imamo, sprejemamo, in zato malce lažje živimo".

Zakaj podjetja oglašujejo?
Dnevnik guruja
18.06.2007

Zakaj podjetja oglašujejo?

V Večeru je izšla moja kolumna z zgornjim naslovom. Preberite, če vas zanima, zakaj podjetja v resnici oglašuejo. S slikami v Večeru imam pa res smolo, spet si nisem všeč ...

Link: http://www.vecer.si/clanek2007061805215488

Grde mačke po 500 SIT
Dnevnik guruja
14.06.2007

Grde mačke po 500 SIT

Sedaj pa še cela zgodba o prodaji grdih mačk. Pri tašči v Radovljici so nenačrtovano dobili 8 malih lepih muck. Ker smo jih želeli oddati, smo v Delu objavli oglas z naslednjo vsebino: "Oddamo mlade lepe mucke." Poklical ni nihče.

In je na pomoč priskočil marketinški guru. Ter malenkostno spremenil tekst: "Grde mačke po 500 SIT". Na klice je odgovarjala ženina sestra Kristina. Odziv je bil bistveno večji, kot pri prvem oglasu. Okoli 20 klicev. Med drugim so klicali tudi iz društva proti mučenju živali. Ko sem jim razložil, da gre v bistvu za prijazen oglas, s katerim želim oddati mucke, še vedno niso bili zadovoljni. Predlagali so, da damo mačko pod nož in rešimo problem prevelike mačje rodnosti. Prijazno, ni kaj.

No mačke smo potem uspeli oddati. Oglas je pomagal, čeprav smo jih po pravici povedano, večino oddali prijateljem od znancev ...

Nauk? Dva nauka. Prvič, z dolgočasnimi oglasi je težko kaj prodati. Moj oglas je bil drugačen, vzbudil je radovednost, zanimanje. In drugič, ideja za vse skupaj sploh ni bila moja. Nekaj podobnega je naredil avtor knjige "Prodaja nevidnega" Harry Beckwith. Mimogrede gre za izjemno dobro knjigo, ki vas bo naučila še bolje prodajati nevidno - storitve torej. Bodite leni - berite knjige in se učite na izkušnjah drugih.

nevidno

Več o knjigi na:  http://www.lisac-lisac.si/knjige_marketing1.php#prodajanevidnega

Zdrava pijača
Dnevnik guruja
12.06.2007

Zdrava pijača

Na dunajskem letališču sem si privoščil zdrav napitek. Embalaža mi je bila všeč.

sok

  • ker so avtorji nekaj znanja iz direktnega marketinga prenesli na oblikovanje embalaže. Priznajte, da "z roko" dopisan tekst pritegne pozornost
  • ker so iz dolgočasnih in 99% strankam nerazumljivim informacij, naredili korist. Običajno drobnega tiska ne beremo, tu pa drobni tisk prodaja, stranko dodatno prepriča, da je pravilno izbrala
  • ker je embalaža drugačna, kot smo je vajeni. Avtorji očitno niso pogledali kaj dela konkurenca in potem naredili nekaj podobnega

Sem imel res občutek, da sem naredil nekaj za svoje zdravje. :)

Zaupanje?
Dnevnik guruja
11.06.2007

Zaupanje?

Posel je v bistvu zelo enostavna zadeva. Vedno kadar ste v dvomih, ko gre za odnose z vašimi strankami, si postavite naslednje vprašanje: "Če bi na drugi strani (pulta) stal moj prijatelj, ali moja mama, bi ravnal enako, kot ravnam sedaj?"

Če je odgovor DA, ste na pravi poti. Zelo preprosto mar ne?

milo

Če pa strankam ne zaupate, če jih nimate za vaše partnerje, prijatelje, sorodnike, potem pa ...

Saj ni res, boste rekli. No pa je res, tole sem včeraj posnel na poti po Češki republiki.

Namesto na blogres
Dnevnik guruja
10.06.2007

Namesto na blogres

Prijavil sem se na kongres blogerjev - Blogres, pa nisem uspel. Žena je namreč delala, vodila je poslovno simulacijo Zlato puščavskih kraljev. V Portorožu, že 33 ponovitev v manj kot letu dni. Zanimiva zadeva, priporočam.

No jaz pa sem se ukvarjal s sinovoma. Šli smo se ilegalno prečkanje meje. Pomagal je tudi dedi.

slavskilaz1

Ilegalno prečkanje meje ni tak problem, sploh, če za prečkanje Kolpe uporabiš viseči most. Škoda, da ga ne vzdržujejo več. Sedaj je že v precej slabem stanju. Včasih smo hodili na Hrvaško na pivo in v

Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
07.06.2007

Prijejte si znanje!

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si

Jagode
Dnevnik guruja
03.06.2007

Jagode

Pravkar kupil zabojček Baronovih jagod.

jagode

Okusne jagode. Več o teh jagodah boste našli na: http://www.jagode.si/. Jagode je seveda tudi potrebno znati prodajati. Več o tem, kako prodajati jagode in ostale kmetijske pridellke pa v naslednjem zapisu. Jutri.

 

Pohlep
Dnevnik guruja
27.05.2007

Pohlep

Danes so za zajtrk piškoti. Sprehajal sem se po Emporiumu in zagledal ponudbo za piškote, ki me je prepričala.

Da, dragi moji, tudi marketinški guru ni imun na močan psihološki sprožilec - pohlep. Ljudje kupujemo neumnosti, ki jih zanesljivo ne potrebujemo, samo zato, "ker je bilo tako ugodno".

akcija

A da vi ne bi kupilil piškotov, če bi bili iz 7.92 evrov znižani na 2.99 evrov? Opozarjam tudi na zmagovito marketinško besedo AKCIJA. Še nekaj ... Veste zakaj ima prejšnji zapis več komentarjev, kot večina drugih zapisov?

Ker sem vas izval, ker ste se morali potruditi, ker je bil na delu še en močan psihološki sprožilec - vključenost. Če še nimate Sugarmanove knjige Sprožilci, potem ne vem kaj čakate. :)

Poiščite napako!
Dnevnik guruja
26.05.2007

Poiščite napako!

Očitno nisem edini, ki se po trgovinah sprehajam s fotoaparatom in slikam ... Tole mi je poslal Super Tine.

bik

Vi pa uganite, kaj s to embalažo ni tako, kot bi moralo biti. Vprašanje je seveda zelo težko in zahteva dobro poznavanje marketinške, oblikovalske in še kakšne stroke. Tisti, ki prvi ugane, dobi knjigo iz naše založbe zastonj.

na vrh