Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zakaj podjetja oglašujejo?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 18.06.2007

V Večeru je izšla moja kolumna z zgornjim naslovom. Preberite, če vas zanima, zakaj podjetja v resnici oglašuejo. S slikami v Večeru imam pa res smolo, spet si nisem všeč ...

Link: http://www.vecer.si/clanek2007061805215488


Komentarji:

18.06.2007 @ 17:00 denis
Mogoče bi moral zahtevati drugačno sliko, he, he
19.06.2007 @ 08:18 maruša
Sem že pisala našim računalniškim gurujem, če lahko oni kaj storijo. Ponoven poskus z Večerom očitno ni rodil pravih sadov.
19.06.2007 @ 13:54 Biokmetovalec
Prebral sem kolumno. In tudi pogledal sliko.

Če ne bi bil opozorjen na "nezadovoljstvo " s sliko, sploh ne bi polagal pozornosti na kakovost slike. Pomembno je besedilo, ki je zelo uporabno in poučno za veliko podjetij.

Ampak, potem sem še malo pobrskal po Večerovi strani in hotel kupiti knjigo. Ne boste verjeli, naletel sem na "Oddelek za preprečevanje prodaje".

Ne moreš kupiti namreč samo knjige. Moraš kupiti še eno številko časopisa ali pa celo postati naročnik.

Ali ni bolje prodati vsaj knjigo kot pa nič?
19.06.2007 @ 15:44 nataša
hahaha, Biokmetovalec, očitno ste se nalezli naše nesreče. Človek hoče nekaj KUPITI, pa mu to želijo čim bolj otežit :)
Aleš, očitno so po globokem internem pogovoru ugotovili, da se ti rožnata koža bolj poda :)
20.06.2007 @ 04:43 Lovro
Spet odlicno za clanek, Aleš. Kot obicajno, to vsi vemo in velikokrat se kiksa naprej. Marketingarji: DJ Lovro bi vam še vedno rad vzel tistih 50.000 evrov budgeta za reklamo, da bi postali bolj prepoznavni in uspešni, saj bi se lahko dolgorocno, morda tudi zelo inovativno pojavljali na trgu, poleg že obicajnih nacinov, na plakatih in letakih za evente, na majicah, na transparentih, na internetu (bannerji, PR najave,...), radijskih reklamnih spotih,... Infoline: 040/687-509 (Marko Ipavec), www.djlovro.com. Ste pomislili na brezplacno reklamo na tem blogu, grem stavit, da bo Aleš moral kmalu uvesti placljivo varianto, da nas omeji, ha, ha,... Povej naprej!
na vrh