Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prijejte si znanje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 101 07.06.2007
Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.
Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.
Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.
Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers". Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.
Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si
Tale blog berem, ker je Aleš res marketinški guru, čeprav trenutno ne delam direktno v marketingu (študiram sicer poslovno informatiko na EF) sem prepričan da mi bo vsak post posebej prišel prav v življenju. Prvič ko se bom mogu sam sebe prodati in drugič ko bom mogu kaj druzga drugemu prodat :) Nasveti se ti res usedejo in ko gledaš potem plakate v trgovina vidiš napake :) Zveš da na sliki ni krava ampak bik :D
V prihodnje ? Hmm še več testov, še več kvizov in še več drobnih trikov, ki bo naše trženje česarkoli že naredilo boljše in uspešnejše
Mam najmanj polovico vaših knjig, v bistvu jih zadnje cajte hitreje kupujem kot berem in začudeno gledam, ko mi kdo pravi, da Lisac sam nalaga - toliko o meni :)
Zanimajo me drobne finte, velike ideje in dobre zgodbe. Vem da se trudiš in to cenim.
Na blog pa zdaj že hodim iz navade. :-) Začel pa sem tako, da sem veliko slišal Lisac sem in Lisac tja in sem šou pogledat, radovednost pač. :-)
Za večjo branost ne ostane drugega kot trač zgodbe :) te se vedno rade berejo.
V prihodnje bi si morda želel več, kako se pogovarjati s stranko iz oči v oči, ter kako vedno biti pripravljen na vsakršno vprašanje. Pa še to... mogoče kako se uspešno "cenkati" (kot kupec in prodajalec). :)
Rad bi bral več o emarketingu (predvsem tistem non SEO), več o številkah v marketingu znotraj prispevkov, zanimivih zgodbah iz marketinga, osebna mnenja o tujih marketinških strokovnjakih ... Sploh pa zelo cenim internet-marketinško znanje, ki ste ga imeli že ob začetku tisočletja (iz knjig KPK).
Blog je zame del procedure, jutranja kava in marketinške misli. Zadnje čase pogrešam malce več tematike z direktnim mailingom, sam namreč delam v podobnem poslu. Priporočam ogled knjig avtorja John Romero (Casino Marketing, Secrets of Casino Marketing), je sicer zelo specifična tematika, vendar se jo da uporabiti za veliko večino storitev.
Pohvale za Korak pred konkurenco - celo kolekcijo, pride prav, ko je potrebno malce osvežiti možgane.
Matej