Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Podrobnosti
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 23.07.2007
Natančne, podrobne informacije povečujejo prodajo. Znak ob cesti nekje na Poljskem. Znak nam pove, da je tu črna točka, da se je na tem mestu do sedaj ubilo 11 ljudi, 69 pa je bilo ranjenih.
Je takšen natančen podatek potreben? Seveda, ker naredi močnejši vtis, kot samo znak črna točka. Ker si takšno zadevo bolj zapomnimo. Nekaj podobnega se mi je zgodilo kakšne dva tedna nazaj, ko me je pred Velikimi Laščami znak opozoril, da vozim prehitro, izpisalo pa se je tudi, da bi bil ob tri kazenske točke, če bi me pri tej hitrosti dobili policisti. Veliko bolj učinkovito kot samo utripajoč radar, ki ti pove koliko voziš. Specifične, podrobne informacije prodajajo. Upoštevajte to dejstvo, ko prodajate. Fotografija je slaba, ker sem jo posnel s telefonom med vožnjo, ni bilo časa za zoom.
Komentarji:
- 23.07.2007 @ 15:05 ervinator
- Na vzhodnem vstopu v Luksemburg se na displeju izpiše, da boš čez devetnajst minut pred prestolnico, čez 28 minut (se mi zdi), pa že na zahodni meji z Belgijo. ;)
- 24.07.2007 @ 14:27 luka
- Podrobnosti imajo prav zdravilen učinek. Škoda, da tega ne vedo tudi v našem zdravstvu - no, njim se sploh ne zdi vredno pogovarjati se s pacienti, kaj šele, da bi se spuščali v podrobnosti ... Zadnjič sem v čakalnici naletel na interno revijo bolnice Jesenice z naslovom "BolJe". Med prispevki je bil tudi zapis zdravnika, ki je opisal njihovo doživljanje (torej zdravnikovo) prihoda pacienta na travmatološko urgenco. Zapisal je, kako slabo se znamo ljudje vživeti v druge, kako bi bili vsi radi prvi na vrsti, kako se nam naša praska na prstu zdi nekaj najhujšega in nas niti malo ne zanimajo drugi, ki so morda huje poškodovani od nas ... Zelo verjetno ima zdravnik prav. Zapisal pa je tudi, naj se kar oglasi vsak, ki ima kakšno idejo, kako lahko premagajo nestrpnost in paniko v čakalnici med pacienti. Odgovor: podrobnosti. Če bi vsakemu pacientu razložili celoten postopek, kdo, kje, kako in kdaj ga bo sprejel ... bi verjetno dosegli zelo veliko. Pacienti sicer zaradi tega še ne bi bili zdravi, bi bili pa strpnejši ...