Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zapravi milijon evrov
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 25.07.2007

Če želite čim prej zapraviti milijon evrov, kliknite na http://www.loterija.si/zapravimilijon/index.html . Poučna vaja!

Sicer pa milijon evrov niti ni tako težko zaslužiti :)

Na voljo je nekaj enostavnih metod:

a) pustite se posvojiti 98 let staremu milijonarju

b) poročite se z milijonarjem

c) zadanite na loteriji

Če vam ne uspe na zgornje tri načine, lahko poizkusite tudi kaj prodati. Kaj mislite, je lažje:

a) najti 100 strank in vsaki zaračunati 10.000 evrov

b) najti 10.000 strank in vsaki zaračunati 100 evrov

c) najti milijon strank in vsaki vzeti en evro

?

Gre za čisto resno vprašanje in čisto resen problem.

Kako postaviti cene, prodajati dražje ali ceneje ... Jaz raje prodajam dražje kot zelo poceni. Se mi zdi, da je lažje, da ima človek na razpolago več opcij za povečevanje prodaje ...


 

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
25.07.2007 @ 23:47 Ljubo
1 . opcija prodati nekaj za 10.000 eurov tolikokrat.
26.07.2007 @ 09:11 Aleš Lisac
Pravkar prebral, da je Porsche v treh letih prodal 100.000 Porschejev 911, po povprečni ceni več kot 100.000 evrov. Prodajati dražje se splača. Je pa res, da tisti, ki kupujejo dražje, tudi zahtevajo veliko.
26.07.2007 @ 09:49 Lidija
Če hočeš prodati res drago, moraš imeti pač izdelek, storitev, ki je iskan, nujen ali pač trend...še najbolje pa prestiž. Ko prodajaš drag izdelek, ki ni nujen za obstoj, avtomatsko postane prestiž in če hočeš najti kupca, za to, mu mora biti prestiž nekaj posebnega, nujnega za njegovo dušo - torej iščeš kupce v teh vodah, v tem takoimenovanem razredu. Za uspešno prodajo pride še ta dodatek, da se mora prodajalec vedno prilagajati kupcem in če se ukvarjaš z ljudmi iz tega - prestižnega razreda, zna biti včasih res malce naporno, a še enkrat - dobičkonosno... :)
26.07.2007 @ 10:45 Mitja
Prodajati drago zahteva ustrezne nadstandardne poprodajne storitve, ker le tako lahko upravičiš (visoko)vrednost nakupa. Npr.: telefoni Vertu, ki poleg žlahtnih materialov, nudijo storitev informativnih call centrov. Še vedno pa so tu 'profit-margins' tako visoki, da se takšno cenovno pozicioniranje preprosto splača. Torej: High price, High Quality, High service
26.07.2007 @ 11:06 ervinator
Najbolje je desetim po 100.000 evrov prodati idejo, kako naj deset tisoč strankam prodajo izdelke po 100 evrov. ;)
26.07.2007 @ 13:20 Zvoni
Daleč najlažja varianta je pustiti se posvojiti 98 let staremu miljonarju s 100% garancijo da pol posvojiš njegove miljone :-).
26.07.2007 @ 15:17 Biokmetovalec
Hm, recimo, da imaš dovolj denarja, da v življenju lepo shajaš. To je lahko veliko manj kot milijon evrov.

Kaj se tako bistvenega v življenju spremeni, če zaslužiš še več?

No, vsekakor se splača zaslužiti toliko denarja, da imaš dovolj časa zase in tudi za bližnje.

Vsem, ki še niste, želim, da čimprej zaslužite svoj prvi milijon - evrov seveda :)
26.07.2007 @ 16:09 Lidija
Biokmetovalec, ko želi nekdo zaslužiti miljon evrov, ga ne žene proti temu želja po denarju ali potreba po njem, temveč si želi dokazati, da to zmore...ego skratka! ;)
26.07.2007 @ 21:07 Biokmetovalec
Lidija,

popolnoma se strinjam. Poznam pa tudi kar nekaj zgodbic, ko se je današnjemu milijonarju kot otroku rev ščina dobesedno uprla. Že kot otrok se je enostavno odločil, da bo v življenju imel veliko denarja...

Če komentiram možnosti, ki jih ponuja Aleš, bi dejal, da je izbira odvisna od več dejavnikov.
26.07.2007 @ 21:47 Lidija
Odločitve delajo čudeže Biokmetovalec ja...tudi v prodaji :) Ko se odločiš, da boš nekaj prodal, ti bo to tudi uspelo in postati bogat ko odrasteš, je cilj, za katerega se odločijo in ga tudi speljejo le najpogumnejši....
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh