Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Arhitekti in oblikovalci nimajo pojma - še slika
Dnevnik guruja
27.10.2006

Arhitekti in oblikovalci nimajo pojma - še slika

Našel sliko pipe o kateri sem govoril, ko sem se spravil na arhitekte. Celotnen zapis o arhitektih, sem objavil 13. oktobra. Če ga še niste prebrali, preberite. Všeč vam bo.

arhitekti so face

Pipa z navodili za uporabo ...

 

Netko za prijatelja
Dnevnik guruja
27.10.2006

Netko za prijatelja

Pravkar mi je pisal moj nogometni kolega Andrej:

»Aleš, živjo,
naj se takoj malo pohvalim: včeraj je naša prodajna galerija www.DecorArt.si
 dobila nagrado Netko2006 za najboljšo spletno trgovino (http://www.gzs.si/netko/default.asp?ID=30706). Sem še toliko bolj vesel, ker nisem imel nobenih "stricev" in "tet" v komisiji.... :).

Zdaj se lahko pohvališ tudi ti, saj si priporočal svojim članom, da naj obiščejo DecorArt.si še davno preden je bilo govora o nagradi. Se pravi, da veš kaj je dobro in kaj se splača pogledati in da svojim članom itak priporočaš samo prave stvari in podjetja in če je kdo takrat zamudil, naj pa sedaj res pogleda....
Se vidimo na fuzbalu.

LP
Andrej"


Za tale zapis, bo Andrej danes zvečer častil pivo. Tudi mene je mogoče podkupiti …

Vam, ki tole berete, pa mora obvezno priznati dober popust, ali pa kakšno darilo. 

Grajanje
Dnevnik guruja
27.10.2006

Grajanje

Laura me v komentarju prejšnjega zapisa sprašuje kako ljudi grajati. Kako recimo grajati zaposlene, ki si grajo zaslužijo?

Veliki mojster prodaje, osemdesetletni in še vedno aktivni, Zig Ziglar pravi, da moramo vedno grajati aktivnosti in nikoli ljudi. Tajnici, ki je naredila 4 pravopisne napake v štirih stavkih lahko rečete: "Takšne napake, delajo običajne tajnice, povprečne tajnice ... Vi Mojca znate bolje, od vas pričakujem več."

Grajali smo aktivnost - pravopisne napake - in obenem na nek način pohvalili tajnico Mojco. Ona ni običajna tajnica, ona zmore in zna bolje.

Laskanje
Dnevnik guruja
26.10.2006

Laskanje

Laskanje

Laskanje deluje. V zasebnem življenju in seveda tudi v poslovnem svetu. Če boste pohvalili svojo stranko, ne boste nikoli naredili napake. Še posebej, če bo pohvala iskrena.
Mamin rojstni dan
Dnevnik guruja
25.10.2006

Mamin rojstni dan

Včeraj je moja mama praznovala sedemdeseti rojstni dan.

Vnučki so še premajhni, da bi ji poslali čestitko. Ji je pa zato pisal optik Krstič.

Se vam zdi čudno, da je mama ugotovila, da potrebuje nova očala? Uganite kam jih bo šla iskat. Kaj mislite kateri optik ima po maminem mnenju najboljšo ponudbo?

Ste dobili kakšno marketinško idejo? Konec novice.

Otvoritvena ponudba!
Dnevnik guruja
24.10.2006

Otvoritvena ponudba!

Začel sem z blogom, pa nobene otvoritvene ponudbe. Nobene nagrade za bralce ... Napaka.

Takoj popravljam!

Vse, ki boste do 4. decembra 2006 komentirali katero koli novico na mojem

Magične ponve
Dnevnik guruja
24.10.2006

Magične ponve

Tefal

Čez sedem let vse prav pride. Pred sedmimi leti (ali pa morda pred šestimi, ne spomnim se natančno), ko sem bil direktor marketinga v podjetju Delo revije, smo naročnike na Jano in Lady pridobivali s pomočjo Tefalovih ponev.

Akcija je bila zelo uspešna. Takšnemu marketingu rečem »obratni marketing«. Ker kupec vašega izdelka ne kupi zaradi koristi izdelka samega, temveč je
Avtonorija
Dnevnik guruja
24.10.2006

Avtonorija

Mislite, da bodo tekmovalci ostali v avtu do skrajnega roka, 28. oktobra torej?

Če za norce, ki sedijo v City parku zaprti v stoenki že od 2. oktobra, še niste slišali, si jih lahko v živo ogledate na http://www.radioekspres.si/avtonorija/

Ponavljam vprašanje, mislite, da bodo do skrajnega roka, tj. 28. oktobra, zdržali vsi trije?

Jaz stavim, da bodo. Napovedujem, da bodo.

Pa veste, zakaj?

Nagradna igra za kriminalce
Dnevnik guruja
21.10.2006

Nagradna igra za kriminalce

Nagradna igra za kriminalce

Pravkar sem na televiziji opazil zanimivo angleško oddajo. Neke vrste resničnostni šov. Policisti so organizirali nagradno igro, v kateri je bila glavna nagrada športni avto. Vabilo za sodelovanje v nagradni igri so poslali na domove tistih prestopnikov, ki se sicer na vabila sodišča nikoli ne odzovejo.
Zrcalce, zrcalce ...
Dnevnik guruja
21.10.2006

Zrcalce, zrcalce ...

Marketinške nagrade

Zrcalce, zrcalce na steni, povej, katera najlepša (spletna stran) v deželi je tej …

Nisem ljubitelj marketinških nagrad. Priznam. Zato ne, ker gre večinoma za lepotna tekmovanja, na katerih zmaga lepotica, ki je v sorodu z nekom iz komisije.

Poglejmo si lep slovenski primer. Zgodil se je prejšnji teden.

Gneča
Dnevnik guruja
21.10.2006

Gneča

V vrsto prosim!

Šele začel sem pisati svoj blog, pa je že prišlo do prve večje napake. Blog ni deloval.

Mnogi ste poskušali, trkali ste na moja vrata, pa nikogar ni bilo doma.

Obljubljam, da se ne bo ponovilo.

Kaj se je zgodilo?
Kje je nastala ta fotografija?
Dnevnik guruja
20.10.2006

Kje je nastala ta fotografija?

Kako povečati zvestobo strank?

Kako "preprečiti" stranki, da bi kupovala še kje drugje? Podkupnine delujejo. Če so tekoče toliko bolje. Mnoga podjetja delajo napako, ker nimajo sistema, nimajo orodij, s katerimi bi stranke zadržali. Tudi malenkosti pomagajo. Klubi, nagrade, ugodnosti, žrebanja ... Vse to deluje. Kje je torej nastala zgornja fotografija? Bi vi raje tankali tam, kjer vam podarijo pivo, ali tam, kjer vam ne podarijo ničesar?

Arhitekti in oblikovalci nimajo pojma
Dnevnik guruja
13.10.2006

Arhitekti in oblikovalci nimajo pojma

Pred kratkim sem kosil v portoroški gostilni Sidro. Hrana in postrežba je bila primerna. Zapletlo pa se je na stranišču.

Nikakor mi ni uspelo odpreti pipe, da bi si umil roke. Poskušal sem z vrtenjem, roke sem pod pipo nastavljal pod vsemi mogočimi koti, v upanju, da jih bo čim prej zaznal kakšen kdo ve kje skrit senzor, pogledal sem pod lijak, ali ni morda kakšnega nožnega vzvoda, s katerim bi odprl pipo. Pa nič, iz pipe ni pricurljala niti kapljica.

Potem sem si vzel nekaj minut za premislek, dobro sem se razgledal po prostoru in ugotovil dvoje. Prvič; opazil sem, da je na sosednjem umivalniku ročaj pipe odtrgan. Očitno je nekdo izgubil živce ...

Kam z denarjem?
Dnevnik guruja
30.11.-1

Kam z denarjem?

Sedim na postelji v hotelski sobi v Portorožu in razmišljam ... O borznih posrednikih. V sosednjem hotelu sem namreč videl skupino borznih posrednikov. Vsi enako oblečeni, enake frizure, enako resni, polni modrosti o denarju.

Govorili so o tem, kam naj človek vloži denar. Da, če danes ne vložiš v te in te sklade, da je s tabo nekaj narobe. Da veliko izgubljaš, če ne vlagaš.

Hm, če dobro premislim, me prepričujejo, da naj svoj brezvreden denar nakažem njim. Da bom tako na bojšem. Ampak zakaj vendar hočejo moj denar, če pa po njihovem denarja ni pametno imeti?

 

Vidite, slišite, tipate, vohate, okusite?
Dnevnik guruja
30.11.-1

Vidite, slišite, tipate, vohate, okusite?

Tole je pravkar prispelo v moj mailbox:

Širite vonjave po uspehu!

Aleš, upam da niste lačni ...

Vstopite v kuhinjo in zavohate slasten vonj. Ko se vonjave širijo po kuhinji vas začne ščemeti v nosu in vonj vas ponese v kuhinjo babice, iz katere so se od nekdaj širile izvrstne vonjave.

Pogledate v pečico in vidite, da se v njej pečejo slastni buhteljni. To so buhteljni, kot jih je nekoč znala peči le babica. Slastni buhteljni, ki kar kipijo od

Kdo je najboljši sosed?
Dnevnik guruja
30.11.-1

Kdo je najboljši sosed?

Po mojem so arhitekti vhod v nov Supernovin center postavili na napačno stran. Odgovor Leclerca pa je prav zabaven. Prav pred nos, pred vhod v Supernovo, so postavili 20 tabel.

[tabla1]

Seveda vse kupce usmerjajo v Leclerc. Duhovita in drzna akcija. V Leclercu vedo, da ponavljanje deluje. Vedo, da je 20 tabel bolje kot ena ali nobena tabla. Lepo so se lotili konkurence. Tudi če si redna stranka Supernove, boš enkrat popustil pred 20 tablami, ki te vsakič ko prideš v to trgovino, opomnijo, da si se napačno odločil.

Masaža na delovnem mestu!
Dnevnik guruja
30.11.-1

Masaža na delovnem mestu!

Že nekajkrat so nas prišli zmasirat. Še posebej ekipa v našem klicnem centru je bila nad masažo na delovnem mestu navdušena. Tudi udeleženci naših seminarjev se nad brezplačno masažo med odmori niso pritoževali.

Kaj če bi si masažo na delovnem mestu privoščili tudi vi? Ni drago. Paše. Po masaži je človek boljše volje in bolj produktiven.

Marketinška lekcija tega zapisa? Hm … Tole je eden od projektov, kjer denarja za oglaševanje v ceni storitve praktično ni. Eleganten in praktično edini način za povečanje prodaje je uporaba priporočil. Zadovoljne stranke priporočamo storitev naprej. Boni, ki jih človek kupi ali dobi, pa nekajkrat povečajo verjetnost, da bo do priporočila prišlo.
 

Našel sem izgubljenih 6700 evrov!
Dnevnik guruja
30.11.-1

Našel sem izgubljenih 6700 evrov!

Kot veste, redno investiram v izobraževanje. Kupujem, knjige, kasete, DVD-je, seminarje, svetovanje. Verjamem namreč, da z investiranjem vase denar dobro nalagam.
Pred desetimi, petnajstimi leti sem predvsem v ZDA kupil cele kupe (glej fotografijo) izobraževalnih kaset. Prodajna cena teh kaset je bila precej več kot 6700 evrov. Priznam, da sem mnoge kupil na posebnih akcijah, na seminarjih itn. in sem za vse skupaj plačal nekaj manj. Ampak vseeno. Kasete imam … poslušam jih pa ne več.

kasete

Ker so kasetofoni nekako izginili. Enega imamo sicer še vedno v 10 let starem službenem avtu, ki ga uporabljamo za razvoz knjig, ampak s tem avtom se res redko vozim, pa še to na krajše razdalje.
 

Ampak pozor!

Sedaj sem izvedel za način, kako zopet pridem do vsebine na svojih kasetah!
In tudi vi lahko enostavno in poceni prevedete svoje avdiokasete v novejše formate!
Obstaja zelo poceni naprava, ki vam avtomatično prevede kaseto v mp3 format. In stare kasete lahko presnamete na CD, jih poslušate na računalniku, mp3 playerju.
Če vas zanima, kliknite to povezavo za ponudbo. Kot sem rekel, zelo poceni napravica, ki se vam jo res splača kupiti.
 

Novoletno darilo za vas!
Dnevnik guruja
30.11.-1

Novoletno darilo za vas!

Tudi najboljši potrebujejo, mentorja, trenerja. Tudi najboljši potrebujejo, vsaj od časa do časa, kakšen nasvet.
In moje darilo za vas je marketinški nasvet.

Kaj bi me vprašali, če bi me dobili nekje na samem?

Recimo, da prisedete k meni v avto in se skupaj peljeva iz Šiške v Center Ljubljane. Katero vprašanje bi mi zastavili? Kaj bi od mene želeli izvedeti?
Postavite mi marketinško vprašanje in na vsa zanimiva vprašanja bom v posebnem videu odgovoril 7. januarja prihodnje leto.
Preprosto mi v odgovoru na ta mail postavite vprašanje, jaz pa vam bom 7. janurja poslal povezavo, na kateri si boste lahko ogledali moje odgovore na vaša vprašanja.
 

Tv
Dnevnik guruja
30.11.-1

Tv

Akviziterjem vsto prepovedan
Dnevnik guruja
30.11.-1

Akviziterjem vsto prepovedan

Poglejte si spodnji, zelo kratek (samo 6-sekundni) posnetek.

V njem v glavnih vlogah nastopata ženin kuža Ike in moj petelin Gigi.

Kuža igra akviziterja, petelin pa kupca. Kokoši igrajo stranske vloge.

Tipična prodajna situacija. Kupec odžene akviziterja, še preden mu uspe razložiti, kaj sploh prodaja (kuža se je mislil samo malo igrati ...). :)

Sedaj pa čisto resno. Marketinška in prodajna lekcija?

 Življenje prodajalcev, ki jih kupci dojemajo kot nasilne akviziterje, je težko.

»Petelini« jih praktično vedno naženejo.  Ampak lahko bi bilo čisto drugače.

Življenje prodajalcev je lahko lepše!

Problem je v tem, da vsaj 95 % prodajalcev dela veliko napako, zaradi katere se jim dogaja to, kar se je v tem posnetku zgodilo ženinemu kužku.

Če vas zanimajo prodajne strategije, s katerimi garantirano tudi v vašem poslu dosežete, da:

  • kupci iščejo vas
  • kupci ne pritiskajo na cene
  • kupci kupijo več
  • kupci o konkurenci sploh nočejo slišati,        

 imam za vas dobro novico. Za vas sem pripravil tole. Kliknite!

 

na vrh