Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zrcalce, zrcalce ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   20 21.10.2006

Marketinške nagrade

Zrcalce, zrcalce na steni, povej, katera najlepša (spletna stran) v deželi je tej …

Nisem ljubitelj marketinških nagrad. Priznam. Zato ne, ker gre večinoma za lepotna tekmovanja, na katerih zmaga lepotica, ki je v sorodu z nekom iz komisije.

Poglejmo si lep slovenski primer. Zgodil se je prejšnji teden.


V podjetju Uspeh so si izmislili nagrado Minerva. Nagrado, ki ocenjuje uporabnost spletnih strani. Dobra zamisel.

 

Če le ne bi ravno že na prvi podelitvi te nagrade zmagala spletna stran, ki so jo izdelali v podjetju Uspeh. Pogledali so se v ogledalo in ugotovili, da so sami najlepši.

Uspeh pa tak …

Zmagovita spletna stran je res dobra, enostavna (www.zdravilisce-lasko.si).

Če organiziraš tekmovanje za lepotico lokalnega bazena, se vam ne zdi, da ni preveč higienično, če zmaga tvoja žena? Izmed več sto tisoč slovenskih spletnih strani sta se v finale Uspehovega izbora uvrstili dve strani, ki so ju izdelali oni sami. In kot že rečeno, so tudi glavno nagrado pobrali kar sami.

Uspeh pa tak …

Hudobna kraljica v Sneguljčici je imela problem z zrcalcem, ki je govorilo resnico. Namesto da se je spravila nad Sneguljčico, bi se lahko prijateljsko pogovorila z zrcalcem in mu naročila, kako mora glasovati … Podobno kot to počnejo na večini lepotnih tekmovanj …

Uspeh je zgolj ponovil recept večine lepotnih tekmovanj takšne ali drugačne vrste.

Sicer pri Uspehu v glavnem govorijo in delajo prave stvari. Tudi če se boste prijavili na kakšen njihov seminar, ne boste naredi napake. Morda bodo drugo leto, ko bodo še malo starejši, pametnejši in bolj izkušeni, v zrcalu le uzrli še koga drugega …

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
22.10.2006 @ 00:16 Jan
Se strinjam z vašimi ugotovitvami v celoti. Je pa dejstvo, da so strani USPEH.com narejene po šaobloni, oziroma templatu, ki ga uporabljajo za vse svoje projekte. Vzameš nek koncept, zgradiš ogrodje in CMS in vse skupaj za naročnika le malce drugače zapakiraš. (barve, logotipi) Brez kakšnega koli kreativnega dodatka. Če pogledaš podrobno ti je takoj jasno, da vse strani poganja "beri" isti koncept, ki sicer ni slab, še zdaleč pa ne najboljši. Njihovim stranem manjka predvsem tista dodana kreativna vrednost, ki v marketingu da tisto pravo dodano vrednost, oziroma kreira presežke in posledično priklic.
23.10.2006 @ 07:16 Robert Rolih
Aleš, lep pozdrav.

Upam, da si prebral pravila po katerih je komisija prišla do nagrade in videl tudi, da člani komisije, ki so sodelovali pri katerem projektu niso ocenjevali tega projekta.

Za vsem skupaj pa je bila še Mediana kot neodvisna zbirateljica ocen komisije.

Lp
Robert Rolih, direktor Uspeh d.o.o.
23.10.2006 @ 08:50 Aleš Lisac
Če organiziraš lepotno tekmovanje in na njem zmaga tvoja žena, tekmovanje ni pošteno. Pika. Ne glede na to kdo je v komisiji. Etično, moralno in tudi boljše za posel je, da svoje žene na svoje lepotno tekmovanje ne prijaviš. LP
23.10.2006 @ 09:41 Vasja Ocvirk
Moram priznati, da sem bil presenečen že pri nominacijah za nagrade, ker nisem pričakoval, da bo Uspeh sploh prijavil kak svoj projekt. Do zdaj sem namreč na Robertovo delo gledal kot (zelo!) dober primer, kako je treba delati na spletu in v IT industriji nasploh. Ko pa sem videl še rezultate, se mi je ta, sicer izjemno pozitivna podoba o Uspehu kar precej skalila. Če smem malce pametovati: Robertu toplo priporočam, da prizna napako in se temu v prihodnje na daleč izogne. Ne zaradi mene ali koga drugega, temveč predvsem zaradi sebe in svojega podjetja. Sicer mu pa seveda želim še veliko uspeha vnaprej. Takšnih nagrad pa res ne potrebuje, ker jih lahko prejeme po povsem neoporečni poti, ne pa po bližnjicah, ki prejemniku bolj škodijo kot koristijo.
23.10.2006 @ 15:44 Marko Maher
Kot kaže sem se pravilno odločil, da letos ne sodelujemo na dogodku - sem imel v mislih, da če bo letos izpadlo OK, da sodelujemo drugo leto. No, tako pa tudi drugo leto ne bomo...

Lp, Marko Maher
spletnaPOSTAJA d.o.o.

p.s. drugače vse pohvale Robertu in ekipi (pa čeprav ste konkurenca:) za hiter in uspešen prodor na trgu izdelovalcev spletnih strani, samo tale je bila pa res brca v temo.
23.10.2006 @ 17:12 Robert Rolih
Če ustvarimo najbolj pomemben dogodek na področju interneta in dajemo nagrado za najbolj uporabno spletno stran ne moremo omejevati prijav. Tudi našim strankam ne.

Lahko pa smo narediti tisto kar smo naredili: naredili izbor popolnoma transparenten in neodvisen od tistih, ki so sodelovali pri kateremkoli projektu, ki je bil v izboru.

Torej: napaka, brca v temo? Težko rečem, glede na transparentnost glasovanja, ki ga je zagotavljala agencija Mediana in na to, da sam nisem ocenjeval projektov, kjer sem sodeloval.

Kdo je bil organizator konference ni pomembno, če imaš takšen sistem izbora.
24.10.2006 @ 20:48 Ernest
Strateško, ni kaj. Dobro se je odneslo, povsod pišejo in razglabljajo o tem.
hehe sala, sej ne mislim resno, malo moram drezati v to :)
24.10.2006 @ 20:51 Renata
Fantje, ne se kregat - drugo leto se prijavimo zraven - pa če ne drugo, se bo vsaj govorilo in pisalo o nas..... :)

Aleš, Robert Vam je lahko samo hvaležen za reklamo. A, ne? :)

Renata
gessmajice.si
24.10.2006 @ 22:25 Rok Hrastnik
Sicer se nekako izogibam debatam, ampak ...

OK, moji kriteriji ocenjevanja so mogoce strozji, kot pri vecini, ampak pri Minervi bi se mi zdelo najbolj posteno, ce bi po pregledu vseh prispelih prijav tekmovanje preprosto odpovedali.

Zal, ampak ce je na tekmovanju o uporabnosti vecina strani, ki nekaj prodajajo, brez kakrsnihkoli transakcijskih moznosti (npr. rezervacija bivanja), potem si pac v nobenem pogledu ne zasluzijo kakrsnekoli zmage ali omembe, ce govorimo u uporabnosti. Kot internetni uporabnik pricakujem moznost vsaj nekaksne transakcije --- ce tega ni, stran ni uporabna. Period.

Pa se komentar Janu --> s tem se pa nikakor ne morem strinjati. Ce govorimo o vizualni kreativnosti, je ta obicajno najvecja smrt za spletno mesto --- ce seveda govorimo o uporabnosti. Sablone delujejo.
24.10.2006 @ 22:41 yzrea
Rok Hrastnik je napisal: "Ce govorimo o vizualni kreativnosti, je ta obicajno najvecja smrt za spletno mesto --- ce seveda govorimo o uporabnosti."
Ta izjava se mi zdi zgrešena, "čist mem". Seveda se da združiti kreativnost z visoko stopnjo uporabnosti - je pa res, da to ni tako lahko, da bi uspelo kar vsakomur, ki se ima za oblikovalca..
Bom jutri malo pobrskala med svojimi "favorites" in prilepila kakšen link kot primer dobre prakse
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh