Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Grajanje
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 27.10.2006

Laura me v komentarju prejšnjega zapisa sprašuje kako ljudi grajati. Kako recimo grajati zaposlene, ki si grajo zaslužijo?

Veliki mojster prodaje, osemdesetletni in še vedno aktivni, Zig Ziglar pravi, da moramo vedno grajati aktivnosti in nikoli ljudi. Tajnici, ki je naredila 4 pravopisne napake v štirih stavkih lahko rečete: "Takšne napake, delajo običajne tajnice, povprečne tajnice ... Vi Mojca znate bolje, od vas pričakujem več."

Grajali smo aktivnost - pravopisne napake - in obenem na nek način pohvalili tajnico Mojco. Ona ni običajna tajnica, ona zmore in zna bolje.


Komentarji:

27.10.2006 @ 14:42 Zvone
Zaposlenca je potrebno vedno stimulirati - ta nasvet pa je krasen primer kako lahko zaposlence stimuliraš skozi kritiko njihovega dela.

Bravo g. Lisac!
27.10.2006 @ 15:18 Tjasa
Tako ugleden marketinški strokovnjak, kot ste Vi, bi moral dati več na uporabnost (usability) svoje spletne strani. To je nekaj takšnega kot ergonomija pip na stranišču. Če pritisnem "beri dalje" in se mi to "dalje" začne sredi stavka, ki se je "končal" na prejšnji strani, me to strahovito zmoti. Če potem kliknem nazaj, me namesto na položaj strani, kjer sem ostala, butne na vrh. Sledi skrolanje navdzol in spet moje negodovanje.
Vi ste čisto fajn, pa vsebine tudi - prilagodite še formo, pa bo.

LPTjaša.
27.10.2006 @ 17:03 Aleš Lisac
Tjaša, hvala.
Bomo.
Tale Aleš velikokrat zadeve kar naredi, namesto, da bi pol leta premišljeval, če ima vse prav pripravljeno. :)
07.11.2006 @ 14:13 Izidor
Kratka, a jedrnata misel - vse prevečkrat se nam dogaja, da v ključnem trenutku odpovemo in odreagiramo podzavestno, nasilno, in nepravilno - seveda je naknadno nemogoče popraviti nastalo napako, je pa vsekakor tale nasvet eden dragocenejših - od odnosa do ljudi je veliko odvisno, tudi uspeh, tako naš, kot ostalih in podjetja.
na vrh