Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj 100% startup
Seminarji
Komentarji:   0 27.10.2010

Letos je drugo leto zapovrstjo potekal podjetniški forum100% startup, ki je namenjen izključno ambicioznim podjetnikom z drznimi vizijami. Osrednja tema letošnjega foruma je bila Uspešno upravljanje ključnih področij startup podjetja, pri čemer je bil poudarek tako na tehnologijah in strategijah podjetja kot tudi marketinga, prodaje, financ in pridobivanja virov financiranja.

ales

Več kot 100 podjetnikov je bilo navdušenih nad dogodkom in izbranimi temami. Imel sem občutek, da so bili prisotni zelo zadovoljni tudi s predavatelji. Seveda sem predavanja poslušal tudi sam – saj veste, profesionalci vedno pridemo na svoje predavanje prezgodaj in ne oddidemo takoj po svojem predavanju. Odličen vtis sta name naredila predvsem Blaž Kos in Matej Kurent. Matej je predstavil izdelek, s katerim bodo osvojili svet. Več si o tem izdelku lahko preberete na njihovi spletni strani.

Ko me je Blaž Kos  pred publiko vprašal, kaj menim o tem izdelku, sem občinstvu zaupal marketinško formulo, po kateri je ta projekt nastal. Ker je to marketinški blog, bom seveda formulo zaupal tudi vam. Glasi pa se takole: »Izberite si izdelek ali storitev, ki gre zelo, zelo dobro v prodajo. Potem pa se nekako »prišlepajte« zraven. Primer inovacij, ki so uspele po tej formuli, so na primer vsi izobraževalni produkti (tečaji, knjige) za Microsoftove produkte, dodatki za priljubljene Crockse in seveda tudi kristalni podstavki za Iphone. Dragi moji, splača se izobraževati. Ne tolažite se z izgovori, tudi zato, ker so mnoga izobraževanja danes celo zastonj!
 


na vrh