Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

11.06.2007 @ 17:14 Miran
Najprej bi rad pohvalil Korak pred konkurenco... zmeraj ga z največjim užitkom preberem! Najbolj uporabni se mi zdijo nasveti, ki izhajajo iz vsakodnevnih izkušenj!
11.06.2007 @ 18:54 Milosav Vukovic
Sine mi je povedal, za Vaso stran in novice, ki se mi zdijo res fajn. Mene tudi zanima kaksni so bili vasi zacetki. Se posebej bi rad bral o Vasih napakah.
Hvala, s spostovanjem, VM
11.06.2007 @ 19:07 sandra
Ne le blog ampak tudi Koraki pred konkurenco so odlični. Mogoče pa kdaj še kakšna beseda ali dve več o motiviranju in vodenju prodajne ekipe.
11.06.2007 @ 19:15 Irene Terpetschnig
Jaz bi pa rada brala o razlikah med Slovenci in drugimi drzavami. Z marketinskega stalisca. Rada bi tudi videla kako zgleda tvoj delovni dan od ure do ure? Da dobim nek občutek, kako zgleda delovnik uspesnega podjetnika...:D
papa, Irene
11.06.2007 @ 19:15 Rebeka
Za prebiranje bloga me je navdušil mož, ki je redni obiskovalec vaše spletke. Na njej večkrat dobim nove ideje pri svojem delu.

V prihodnje bi želela še več o konkretnih primerih prodajnih pisem, ter oblikovanju oglasov.

V naprej hvala za knjigo in LP
11.06.2007 @ 22:04 Dunja
Evo, da se javimo še dekleta.
Marketing danes rabimo skoraj na vsakem koraku, vendar je težko pridi do pametnih virov in idej. Na vašem blogu res dobiš točno to kar potrebuješ. Bereš zabavni blog in se nevede zraven naučiš veliko koristnega in predvsem uporabnega za naše vsakdanjik in tudi posel.
Kar tako naprej, da nas bo še več rednih bralcev.
11.06.2007 @ 23:04 Mojca
Zdravo!

Ocitno bom ujela zadnji vlak in oddala 97 sporocilo :-)

Blog so mi priporocili sosolci na faksu, kjer studiram managment. Od tistega dne dalje brez vas in bloga enostavno ne gre! :-)

Obozujem vas slog pisanja, tako sem vesela skoraj vsakega zapisa. Najraje prebiram primere uspesnega ozr. neuspesnega marketinga iz vasih potovanj.

lp,
Mojca
12.06.2007 @ 13:43 Erik
Lovim zadnji vlak za komentar... :)

No, takole: berem, ker je zanimivo, polno majhnih, drobnih opažanj in nasvetov, za katere bi lahko rekli, da "saj jih vsi vemo", pa vseeno se jih ne držimo.... Berem, ker je blog pester, saj jemlje iz različnih koncev drobne modrosti in nato prikaže, kako se jih lahko uporabi za marketinške prijeme. Hvala za trud in še naprej tako uspešno, guru Aleš!
12.06.2007 @ 15:25 Sašo
Upam da še ni prepozno ;)
Hja to je že drugič ko sem malo prepozno prišel na tale portal; bom zgleda večkrat moral priti...
No da ne bo zgledalo kot da lovim samo brezplačne knjige, naj omenim da poleg tega portala spremlam tudi portal Lisac&Lisac, seveda kolikor mi čas dopušča.
Kaj je na tem portalu dobrega?
Meni se zdi da je kar vse dobro, vsaka informacija je po svoje zanimiva. Dobro se mi zdi tudi to ker recimo brezplačne nasvete ne deli nihče drug v Sloveniji, ki bi bil lahko primerljiv z Alešom. ...ja najde se kar precej koristnih nasvetov, ki jih lahko uporabimo tudi za svoje posle.
Pa kar je najpomembneje, mu verjamem ker mu je uspelo in sam se zaveda tega da je najbrž najboljši marketinški guru.
12.06.2007 @ 21:16 Milena
Za vaš blog sem izvedela preko sina.
Všeč mi je ker pišete kratko in poučno vsebino. Vsebina vaših tekstov mi kar precej popestri turobne ure preživete na delovnem mestu.
Le tako naprej!
Lep pozdrav
na vrh