Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Leta 2008 nov hotel Palace
Marketing
22.11.2006

Leta 2008 nov hotel Palace

"Minister za kulturo Vasko Simoniti in predsednik uprave Istrabenza Igor Bavčar sta v Portorožu simbolno položila temeljni kamen ob obnovi starega hotela Palace. Poudarila sta, da je obnova hotela, ki naj bi bila zaključena v začetku leta 2008, plod sodelovanja države, gospodarstva in lokalne skupnosti. Po besedah direktorja Istrabenz hotelov Portorož Igorja Okorna bo vrednost celotne investicije 37,5 milijona evrov. Otvoritev investitorji načrtujejo spomladi 2008."

tako se bere današnja novica na www.24ur.com. Marketinška lekcija?

Hotel gradijo že nekaj časa. Vsaj od februarja letos. Tisti, ki redno hodimo v Portorož, to vemo. Temeljni kamen, pa so simbolno položili danes. Zapomnite si, da se o novicah ne poroča. Pameti novice USTVARJAJO. Temeljni kamen položiš takrat, ko imaš ministra pri roki, temeljni kamen položiš takrat, ko ti poročanje medijev najbolj koristi.

Testno vprašanje, da vidim, če ste razumeli zapis:

Kdaj boste naredili veliko otvoritveno zabavo ob otvoritvi vaše nove picerije?

a) ja isti dan, ko prvič sprejmemo goste vendar, saj takrat je otvoritev, mar ne?

b) nekaj mesecev po otvoritvi, takrat ko že vse "štima" in takrat, ko vemo, da bomo dobili pomembe goste o katerih bodo (rumeni) mediji poročali

Pravilni odgovor je seveda b. V marketingu vi odločate o tem kdaj se kaj zgodi. Marketing je precej bolj pragmatična veda, kot pa recimo zgodovina. Čeprav tudi zgodovinarji niso od muh :)

James Bond, Casino Royale
Marketing
22.11.2006

James Bond, Casino Royale

Ime mi je Bond, James Bond.

Imate radi filme o Jamesu Bondu? Meni so všeč. Vedno sem jih rad gledal. Največji vtis so Bondovi filmi naredili name, ko sem bil še v srednji šoli. Takrat je Bond vozil bel lotus.

Nogometni stadion Lisac&Lisac
Marketing
19.11.2006

Nogometni stadion Lisac&Lisac

Nogometni stadion Lisac&Lisac

Sanjal sem, da se novi ljubljanski stadion imenuje »Nogometna arena Lisac&Lisac«. Za takšno poimenovanje sem plačal 20 milijonov tolarjev.
Natančnost
Marketing
12.11.2006

Natančnost

Natančnost

V najbližji trgovini sem kupoval špecerijo. Žena mi je naročila, naj ji kupim tudi Novo. Dvakrat sem pregledal stojalo z revijami, vendar Nove nisem našel. Vprašal sem prodajalko, ali so vse Nove prodali. Odgovorila je, da sigurno ne, da morajo nekje biti. Nekaj je še zagodrnjala, da se v resnici ne spomni, da bi kakšno danes prodali.

Stojalo sem pregledal še enkrat. In odkril cel kup revij!

Verjetno tisti dan, čeprav je bila ura že skoraj 7 zvečer, niso prodali niti ene revije. Ker jih je tisti, ki je revije zlagal, zložil tako, da je bila s stojala vidna zadnja stran revije z oglasom, ne pa prva z udarnimi naslovi.

Včasih lahko narediš vse prav, potem pa ena nesposobna ali nevestna oseba vse pokvari.

V poslu je treba biti natančen. Veliko je treba kontrolirati in vse mora biti pripravljeno tako kot za pilote. Piloti dolgo hodijo v šolo, veliko vadijo. In čeprav znajo leteti, čeprav znajo vse postopke na pamet, morajo pred vzletom in pred pristankom brati iz opomnika (check liste), kaj morajo narediti. Kopilot lepo bere, pilot pa odgovarja. Zato piloti zelo redko delajo napake.

Bodite natančni in poskrbite, da se natančnosti v vašem podjetju ne boste mogli izogniti.
Bravo Arih!
Marketing
07.11.2006

Bravo Arih!

Marketinške agencije običajno ne oglašujejo. Večini svojih strank vedno predpišejo veliko mero oglaševanja, same pa, kot da v oglaševanje ne verjamejo ...

Bi vi verjeli zdravniku, ki vam ob trebušnih težavah predpiše tablete XZ, sam pa ob istih težavah, teh tablet ne bi vzel niti pod razno?

No, tale oglas, ki sem ga videl danes v Financah, je pa nekaj čisto drugega!

Katero vodo pijete?
Marketing
05.11.2006

Katero vodo pijete?

Priznam, da vode ne pijem rad. No, če že ni drugega, pijem tudi vodo. Ampak katera je zame dobra voda? Katero vodo sem kupil danes?
Bosanec, Američan in Slovenec
Marketing
04.11.2006

Bosanec, Američan in Slovenec

Bosanec, Američan in Slovenec

se pogovarjajo o marketingu. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali kakšen drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za
Bo Lego kock res zmanjkalo?
Marketing
01.11.2006

Bo Lego kock res zmanjkalo?

Bo lego kock premalo za vsa božična darila?

»Kopenhagen - Predstavniki danskega podjetja Lego, ki z raznolikimi kockami skrbi za zabavo številnih otrok, so zaskrbljeni, ali bodo lahko izpolnili božične želje vseh svojih mladih strank, saj jim bodo po vsej verjetnosti zaradi velikega povpraševanja pošle zaloge.«
Celotna novica na Siolovih novicah: Siolova stran

Bo lego kock premalo za vsa božična darila?
Če prevedemo v marketing: Kako napolniti trgovine z igračami tudi januarja?

Nasvet, ki zanesljivo vžge
Marketing
26.10.2006

Nasvet, ki zanesljivo vžge

Nasvet, ki garantirano vžge!

Recept za povečanje prodaje v petih korakih:
pazite, da vas ne opeče
1. kupite vžigalice
2. iz škatlice vzemite vžigalico in jo prižgite
3. prižgano vžigalico držite v roki in začnite razlagati, zakaj naj stranka kupi vaš izdelek ali storitev
4. vžigalico lahko ugasnete ali spustite iz rok šele, ko ste prepričljivo pojasnili, zakaj naj kupim pri vas in ne kje drugje
5. če jo odnesete brez opeklin in če vam uspete prodati, ste na pravi poti.
Subjekti podpornega okolja
Marketing
26.10.2006

Subjekti podpornega okolja

Pred kratkim sem dobil tale mail:

Spoštovani!

V projektni skupini (prof. dr. Miroslav Glas, prof. dr. Aleš Vahčič, doc. dr. Mateja Drnovšek) na Ekonomski fakulteti pripravljamo predlog zakona in podzakonskih aktov o podpornem okolju za podjetništvo s spremljajočimi analizami. V nadaljevanju vas prosimo, da odgovorite na osnovna vprašanja o vaši dejavnosti, saj podatke potrebujemo za izdelavo kataloga subjektov podpornega okolja.

Zoran Janković
Marketing
22.10.2006

Zoran Janković

Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.

Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na  "celotno novico" in preberite prispevek.

Sadam Husein in marketing
Marketing
19.10.2006

Sadam Husein in marketing

Kaj nas o marketingu lahko nauči Sadam Husein?

Na prvem programu TV Slovenije, so včeraj 18.10. vrteli film o predsedniku ZDA. Pravi trenutek, da sem si še enkrat prebral svoj nasvet, ki sem ga napisal lani maja: Sedaj je jasno že celemu svetu.
Sadam Husein je govoril RESNICO!

Posnemati ali ne posnemati?
Marketing
30.11.-1

Posnemati ali ne posnemati?

Dobrih idej mrgoli. Manj je odličnih izvedb dobrih idej.

Poglejte ameriški original www.woot.com in slovensko kopijo www.opaopa.si.

Kaj pravite? Vaše mnenje? Teksti na ameriški strani znajo biti res dobri, no pa tudi slovenski so kar v redu. Zapomnite si dejstva pripovedujejo, zgodbe prodajajo. Zapakirajte svoje sporočilo v zgodbo.

RFM model (Recency, Frequency, Monetary value)
Marketing
30.11.-1

RFM model (Recency, Frequency, Monetary value)

V sredo sem bil na obisku pri znanem podjetju, ki se ukvarja s kataloško prodajo. In smo seveda govorili tudi o RFM (Recency, Frequency, Monetary value) modelu. Če za zadevo še niste slišali, potem tale zapis dobro preberite.

Model nam pove troje:

1. verjetnost, da bo stranka, ki je nekaj kupila pred kratkim, kupila ponovno je večja, kot pa da bo kupila stranka, ki že dolgo ni

2. verjetnost, da bo stranka, ki kupuje pri vas pogosto, kupila ponovno, je večja, kot pri tistih strankah, ki pri vas ne kupujejo pogosto

3. stranke, ki so pri vas porabile največ, bodo verjeto kupile ponovno

Stranke, ki so pri vas kupile pred kratkim, stranke, ki pri vas kupujejo pogosto in stranke, ki pri vas porabijo veliko denarja, so boljše od ostalih strank. S katerimi strankami se torej splača pogosto komunicirati? S tistimi, ki so pri vas kupile pred kratkim, s tistimi, ki pri vas pogosto kupujejo in s tistimi, ki pri vas porabijo veliko denarja.

V večini podjetij, pa se v glavnem ukvarjajo s pridobivanjem novih strank. In mečejo denar skozi okno.

Zastonj vinjeta
Marketing
30.11.-1

Zastonj vinjeta

Če sklenete depozit v višini najmanj 5.000 evrov, ki ga boste vezali najmanj do 3.1. 2010, in odprete TRR, na katerega boste prejemali vaše redne mesečne prilive (obstoječi komitenti sklenejo samo depozit), ali če samo sklenete depozit v višini 15.000 evrov za eno leto in ne odprete TRR, vam pri Raiffeisen banki podarijo letno vinjeto.

Zdravnica priporoča
Marketing
30.11.-1

Zdravnica priporoča

Zdravnica mamici:

»Za vašega dojenčka obstajajo odlične kapljice proti trebušnim krčem. Se pa dobijo samo v Londonu. No, v bistvu izhajajo iz Anglije, dobijo pa se tudi v Avstriji. Ampak sedaj imate pa res srečo, ker jih po novem prodajajo tudi v Škofji Loki. Tukaj imate naslov, boste videli, res pomagajo.«

Priporočilo je najmočnejše marketinško orodje.

Ocena teksta: odlično

Primernost osebe, ki priporoča (ugled, avtoriteta, kompetentnost, zaupanje ...): odlično

Izbor stranke, čas in kraj priporočila: odlično

Etičnost tega priporočila? Khm, ne vem ... verjetno je vse čisto v redu, verjetno zdravnica priporoča mamici tisto, kar sama misli, da je najboljše za otroka. Dvomim, da zdravnica dobi kakšno provizijo.

Formula za uspeh
Marketing
30.11.-1

Formula za uspeh

Marketinška formula za uspeh ima veliko neznank. Prav nobeno podjetje ni popolno na vseh področjih. In za uspeh v poslu sploh ni nujno, da smo popolni. Dovolj je, da smo dovolj dobri. Dober izdelek je nujen, ne pa zadosten pogoj za uspeh. Pomembno je, da nas potencialne stranke opazijo.

Verjetnost, da potencialni kupci opazimo določen izdelek, se poveča, če v FORMULO vključimo ZNANO OSEBNOST. Znane osebnosti pritegnejo pozornost, to pa je danes, ko smo obkroženi z veliko več informacij, kot smo jih sposobni obdelati, zelo pomembno. V Sloveniji so znane osebnosti relativno poceni – kar je za podjetnike velika priložnost. Trenutno se te velike priložnosti večina podjetnikov ne zaveda.

[zavec

Podjetje Medis je za promocijo svojega izdelka spretno uporabilo najboljšega slovenskega profesionalnega boksarja. Pametno. Pa še srečo so imeli, da se je vse tako lepo izteklo. :)

 

na vrh