Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zoran Janković
Marketing
Komentarji:   56 22.10.2006

Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.

Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na  "celotno novico" in preberite prispevek.


Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?

Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.

Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?

Razlog je preprost.

Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.

In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.

Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.

Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.

Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.

Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo. 

Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani! 

Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.

Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.

Komentarji:

22.10.2006 @ 21:02 Marija
Pozdravljen,
skoraj ni kaj dodati, saj ste "preroško" ali "vizionarsko" ali pa zato, ker pametno razmišljate, izid že napovedali.
Meni bi bil všeč kakšen drugačen.
Lp J.
22.10.2006 @ 22:15 Ljubo
Jest pa mislim da bi morali vse župane po sloveniji zamenjat oz omejit z funkcijami. Tako kot nemore bit nekdo z strojno šolo prodajalec in tako kot ne more biti prodajalec avtomehanik, tako nevem kako so lahko raznorazni ljudje župani a večina njih nima pojma o upravljanju takem in drugačnem, da ne govorimo o kakih pogajanjih in kriznih trenutkih. Zoki je bil izvoljen zato ker ve kaj dela.... Poleg tega so slovenci GLUP narod, kar nekaj ljudi je šlo danes voliti nekoga X samo da ni bil jankovič ker ma itak že zadost glasov. MISLIM WTF ?
23.10.2006 @ 06:36 Peter
Aleš ima vedno prav.
23.10.2006 @ 07:29 Alenka
Drži kot pribito. Ko sem izvedela, da je eden od kandidatov g. Janković, mi je bil rezultat takoj jasen. Gospod je znal izkoristiti moč ljudi, ki ga poznajo, da je zasedel željeno mesto. Reklama je res najboljši prodajalec - promotor. Lep pozdrav, Alenka
23.10.2006 @ 09:14 kuli
čao !
žal je vse res , nekje sem prebral, da je za politike bolj važno kako so oblečeni kot kaj govorijo..........lp-k
23.10.2006 @ 16:55 LEJA
KOT VEDNO, IMATE TUDI SEDAJ PRAV!
24.10.2006 @ 08:25 Mojca
Znan je tudi Arhar, pa vendar ni zmagal !
24.10.2006 @ 16:27 aljaž
Vaša ugotovitev, Aleš, je bila pravilna. Po moje pa je naredil Janković vseeno eno napako.

Preveč si je želel dokazat Janši & co., da je bil krivično odstavljen.
Ni imel potrpljenja počakati na predsedniške volitve, kjer bi prav tako z lahkoto zmagal.
24.10.2006 @ 17:01 Eda
Profesor, a ste tudi vedezevalec postal?!:)Pametna ideja glede bloga.
24.10.2006 @ 17:24 franc kociper
Da. Trženje samega sebe je najpomembnejše, pa naj bo to v službi, politiki ali pa doma. Žalostno pa je to, da nas tega niso učili v nobeni šoli. Učili pa so nas, kako biti skromen, poslušen in še kaj. Nova generacija ima sedaj prednost, da trži samega sebe, da jih ljudje opazijo, da so samozavestni.
Carpe diem!
na vrh