Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Pogovor dveh gurujev o direktnem marketingu
Direktni marketing
Komentarji:   0 30.01.2011

Poleg mene stojita Drayton Bird in Ken McCarthy.

drayton_ken

Drayton je človek, »ki o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu,« je izjavil David Ogilvy. Ken McCarthy pa je eden od pionirjev internetnega marketinga. Ken je bil prvi na svetu, ki je organiziral seminar o marketingu na internetu – že leta 1994.

Včeraj sta se Ken in Drayton pogovarjala po telefonu. O marketingu. Če želite, lahko njun pogovor slišite tukaj.

Ena izmed tem, ki sta se jih lotila Ken in Drayton, je bila, kateri medij uporabiti, kateri medij deluje najbolje … Draytonov odgovor je zanimiv, naredil je primerjavo med vojsko in marketingom. Če uporabljate en sam medij, je tako, kot bi imeli vojsko, v kateri deluje samo topništvo …

Sicer pa res prisluhnite pogovoru, veliko se boste naučili.


Dodaj komentar


na vrh