Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Bodimo prijazni
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 02.01.2010

Prijazni zdravniki nimajo težav s tožbami strank

Dr. Brecelj (ime leta po izboru poslušalcev Vala 202) je za Novice izjavil: »Punkcija pred operacijo je pokazala rak dojke. Pacientko sem operiral. Dokončen pregled tumorja je pokazal, da ne gre za rakasto obolenje. Na zahtevo pacientke sem na srečo operiral manj, kot sem hotel. Pozneje sem jo vprašal, zakaj me ni tožila. Odgovorila je, da zato, ker sem bil prijazen.«

Nekje sem prebral, da ameriški zdravniki, ki se v povprečju pogovarjajo 5 minut dlje kot njihovi kolegi, nimajo problemov s tožbami pacientov. Zanimivo in nič kaj presenetljivo, mar ne?

Bodimo prijazni. V poslu in v osebnem življenju. Tudi zato, ker se splača in tudi zato, ker prijaznost nič ne stane. 
 


Dodaj komentar


Komentarji:

02.01.2010 @ 16:19 sivolasi
Prujaznost v Sloveniji žal ni sama po sebi umevna. Je bolj izjema, kot pravilo.

In očitno jo ne učijo v nobeni šoli, ne v šoli za prodajalce, ne kje drugje.

Ali pa jo mogoče celo učijo, vendar večina slušateljev pouk takrat šprica, ker se jim tema ne zdi pomembna...
02.01.2010 @ 18:12 Marko
Se strinjam z predhodnim komentarjem in ,da,prijaznost je vsekakor vseprevečkrat 'pozabljena',saj jo lahko smatramo,kot d.d.v - dodano vrednost izdelku.Raje kupite od čemernega ali od nasmejanega 'prodajalca' ?! :)
04.01.2010 @ 02:55 Lojze
Gospod Brecelj prav nič prijazno ne deluje,ko izpostavlja probleme v našem zdravstvu-in prav je tako!
22.01.2010 @ 16:23 Irena
Ja, prijaznost... Precej let sem delala v zasebni trgovini, kjer so se izdelki prodajali zgolj skupaj s prijaznostjo. In ko hodiš po ulici, te ljudje prepoznajo, pozdravijo, dobiš prelep nasmeh in dan je lepši. In če naletim na čemrno osebo, ki mi poskuša kaj prodati, bi ga včasih najraje okoli ušes.. ampak ne pomaga. Zatorej se mu najprej nasmejem, pokomentiram njegovo težavno delo, spustim še kak kompliment in dan je lepši - predvsem zanj. Če se moje stranke tudijo, da mi polepšajo dan, se lahko tudi jaz potrudim v to smer...
na vrh