Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Bodimo prijazni
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 02.01.2010

Prijazni zdravniki nimajo težav s tožbami strank

Dr. Brecelj (ime leta po izboru poslušalcev Vala 202) je za Novice izjavil: »Punkcija pred operacijo je pokazala rak dojke. Pacientko sem operiral. Dokončen pregled tumorja je pokazal, da ne gre za rakasto obolenje. Na zahtevo pacientke sem na srečo operiral manj, kot sem hotel. Pozneje sem jo vprašal, zakaj me ni tožila. Odgovorila je, da zato, ker sem bil prijazen.«

Nekje sem prebral, da ameriški zdravniki, ki se v povprečju pogovarjajo 5 minut dlje kot njihovi kolegi, nimajo problemov s tožbami pacientov. Zanimivo in nič kaj presenetljivo, mar ne?

Bodimo prijazni. V poslu in v osebnem življenju. Tudi zato, ker se splača in tudi zato, ker prijaznost nič ne stane. 
 


Komentarji:

02.01.2010 @ 16:19 sivolasi
Prujaznost v Sloveniji žal ni sama po sebi umevna. Je bolj izjema, kot pravilo.

In očitno jo ne učijo v nobeni šoli, ne v šoli za prodajalce, ne kje drugje.

Ali pa jo mogoče celo učijo, vendar večina slušateljev pouk takrat šprica, ker se jim tema ne zdi pomembna...
02.01.2010 @ 18:12 Marko
Se strinjam z predhodnim komentarjem in ,da,prijaznost je vsekakor vseprevečkrat 'pozabljena',saj jo lahko smatramo,kot d.d.v - dodano vrednost izdelku.Raje kupite od čemernega ali od nasmejanega 'prodajalca' ?! :)
04.01.2010 @ 02:55 Lojze
Gospod Brecelj prav nič prijazno ne deluje,ko izpostavlja probleme v našem zdravstvu-in prav je tako!
na vrh