Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Minimalna plača – 800 evrov
Dnevnik guruja
Komentarji:   36 26.11.2009

Po mojem mnenju bi morala biti minimalna plača 800 evrov. Zakaj? Ker bi na ta način v vseh podjetjih, kjer trenutno zelo slabo plačujejo zaposlene, morali nemudoma nekaj narediti.

Vem, mnoga podjetja bi morala odpuščati, ukiniti bi morali določene programe, ampak tako je tudi prav. Če prodajaš nekaj, kar ne prinaša dobička, je nujno nekaj spremeniti.

Ne pozabite, tudi sam sem delodajalec. In če ne bom imel denarja za to, da bi si izplačal plačo, ali če ne bo denarja za plače sodelavcev, je torej prišel čas, da nekaj NAREDIMO. In to takoj! Če pa bodo država in zaposleni rekli, da je dovolj tudi 450 evrov, kot lastnik, delodajalec in direktor pač nisem prisiljen v spremembe.

Kdaj ljudje v resnici kaj spremenimo? Takrat, ko smo prisiljeni. In prav nič prej. Inercija je huda reč … Vsi mi bi radi spremembo, ampak samo pod pogojem, da sami ničesar ne spremenimo.

Vem, da zna biti za mnoge sprememba boleča. Ampak zakaj vztrajati v službi, ki ti prinese 450 evrov mesečno? Prepričan sem, da se bo v nekaj letih večina delavcev, ki bodo letos izgubili službo, znašla. Dobili bodo boljše službe z boljšim plačilom in srečnejši bodo.

In ker je to marketinški blog, še marketinški zaključek. Večina podjetij tudi v svojem marketingu nekaj spremeni šele, ko jih v to prisili upad prodaje in dobička. Takrat in nič prej. Večino podjetij v ukrepanje prisilijo slabe novice. Najuspešnejša podjetja pa gredo v spremembe zavestno, načrtno in leta, preden jim začne teči voda v grlo.


Komentarji:

01.12.2009 @ 13:49 Zvonko Pukšič
sivolasi,

moje "teze" vsekakor držijo. Bistvo vsega, kar sem hotel povedati je to, da si popolnoma vsak človek lahko ustvari prihodke, kot si jih želi. In na problematiko, o kateri govorimo, gledam skozi posameznika, ne skozi množico delavcev. Ne smemo pozabiti, da nizka plača ni problem, ampak posledica. Problem je nekaj drugega. Problem je tisto, kar posameznik ni naredil, da bi imel lahko višjo plačo.

Se pa strinjam, da sem z uporabo besede "zadovoljstvo" malo zgrešil. Ker, tako kot pravite, je nezadovoljstvo ali povedano drugače - višji cilji - lahko res motivator za akcijo.

Obilo radosti želim in zadovoljstva in tudi hvaležnosti:)
01.12.2009 @ 15:00 Aleš Lisac
Zvonko in Sivolasi, z obema se strinjam. In prepričan sem, da bi se vsi trije lepo pogovarjali, če bi se pogovarjali v živo. E-mail komunikacija in komunikacija preko komentarjev je zahtevna in dvorezna zadeva. Veliko sporočil se pri takšni komunikaciji izgubi. Hvala vsem za komentarje, vaša mnenja rad prebiram in se iz njih učim. Resno, iskreno in brez ironije tole govorim! Hvala.
02.12.2009 @ 08:27 katarina
sivolasi:
jaz imam dva otroka, zdaj stara 15 in 14 let. same živimo že 11 let. od teh se 8 let konstantno izobražujem in lahko ti povem, da sem s tem, ko sama delam na tem, da se izobražujem, hčerama dala dobro doto - obe vesta kako pomembno je izobraževanje, sta pridni učenki, skupaj pa preživljamo KVALITETEN čas, ne KVANTITETEN. razumeš, kaj hočem povedat?
sama že 8 let delam v gradbeništvu. na terenu tj. na gradbiščih sem delala tudi po 12 ur / 6 dni v tednu več kot pol leta. kaj sta imeli hčeri od mene? finance in en dan v tednu, ko sem bila samo z njima. vse smo preživele, ker smo morale. in obstale. in zato sem danes v svojem podjetju.
brez dela ni jela, delo pa je življenjsko pomembno. no, razen če si biijonar. :)
02.12.2009 @ 21:36 sivolasi
Glejte, Katarina, so dela, kje v desetih urah narediš več, kot v osmih.

In so dela, kjer po petih, šestih urah ne narediš ič več pametnega, mogoče celo kakšno neumnost.

In pred nekaj leti se je mag. Lisac, če se ne motim, pohvalil, da delal dnevno kakih 6 ur.
Če se motim, naj me demantira.

Tu pa res ni vse v kvantiteti oziroma kvantiteta nujno prinese NEkvaliteto.
Pri osebah, ki se bavijo s trženjem, pač ne gre za polaganje ploščic, kjer 8 ur prinese 8 x 20 = 160 €, 12 ur pa 12 x 20=240 evrov...

In na zahodu (mi pač tam še nismo in verjetno ne bomo nikoli) se dober slogan plača tudi 5.000 evrov in več... Dober slogan pa se lahko porodi v možganih v manj kot sekundi.

V naših življenjih je pač tako, da eni polagajo ploščice, drugi pa pišejo slogane... Oboje pa je, seveda, spoštovanja vredno delo.
04.12.2009 @ 07:50 katarina
sivolasi:

ne boš verjel, a jaz sem v moji zadnji firmi delala tudi oglase in slogane za kampanjo, pa int. stran .... poleg komerciale, plačil, naročil, dobav ... pa sem imela 8 ur premalo. lahko bi delala 12 in več ur. dela ni nikoli konec. če ga seveda hočeš videt.

kvantiteta / kvaliteta ... govora je bilo o času, ki sem ga preživla z otrokoma.

zanimivo. imam zelo močan občutek, da vsi tuakj zgoraj sodelujoči vidijo samo eno vrsto dela, samo eno vrsto ljudi, ne pa drgih pokicev, drugega dela. kot da ne veste da obstaja še veliko drugih stvari od ... trženja, marketinga.
09.12.2009 @ 19:40 sivolasi
G. Katarina, vemo, vemo...
.. da v ta blog pišemo v glavnem taki, ki se kakorkoli ukvarjamo s trženjem in marketingom.

In večina nas ve, da je (na teh nalogah) delati 12 ur dnevno velik nesmisel, ki ne more prinesti kvalitete!

Nekdo, ki poleg svojega osnovnega dela piše še oglase, slogane, dela internetno stran (najbrž tudi fotografira in snema za to stran), nima pojma, da mora tako različna dela realizirati team....

Kot posledica takega razmišljanja (one man band) imamo v Sloveniji mnogo slabih, posledično neučinkovitih spletnih strani, mnogo neduhovitih in zgrešenih sloganov, pa še kaj ne štima.

Bog pomagaj firmi, kjer računovodje delajo internetne strani!
na vrh