Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 12:07 Gregor
Moje mnenje je da je to GARANCIJA. Garancija takoj dvigne kvaliteto artikla na višjo raven v glavah kupcev. Če je nekdo toliko prepričan, da vrne tudi denar, potem bo že držalo! Mislim da to precej dobro izkoriščajo za tablete za hujšanje, ki sem jih zasledil v revijah.
Kot drugo, pa se mi zdi da je odličen motivator za nakup tudi priporočilo prijatelja ali sorodnika. Tudi otrok lahko hitro prepriča starša v nakup nečesa.
06.11.2009 @ 12:08 Ervin
Ker je ženska populacija omenjena v tako visokem % se zraven pri nakupu doda še kakšen brezplačen vzorček parfuma
06.11.2009 @ 12:10 Urša
Zagotovo se stranki splača ponuditi 100% garancijo na zadovoljstvo z možnostjo vračila denarja ob morebitnem nezadovoljstvu. To prakso uporablja že kar nekaj podjetij, ki vlaga v lastno kredibilnost in marketing. Vsekakor pa (odvisno za kakšen izdelek gre) deluje tudi, da stranka vidi, da izdelek uporablja/nosi prodajalec, ki z njo deli svoje zadovoljstvo z artiklom.
06.11.2009 @ 12:10 Dean
Reklamiranje izdelkov z znanimi osebnostmi, ki dejansko uporabljajo določen izdelek, saj bomo njim bolj verjeli kot komu drugemu. Naprimer: planinski čevlji, dereze oz. karkoli v zvezi z alpinizmom, --- Tomaž Humar.
06.11.2009 @ 12:21 Matjaž
Mislim da je tole: ponuditi stranki nekaj dodatno brezplačno, če ne bo 100% zadovoljna vrnemo denar, brezplačno stvar pa lahko obdrži.
06.11.2009 @ 12:25 Marko
Dolgoročno gledano pridobi podjetje zaupanje s kakovostnimi izdelki in storivami, ki jih ponuja. Pod kakovosten izdelek pa štejem dobre prednakupne, nakupne in ponakupne storitve ter seveda značilnosti izdelka, ki so vsaj v skladu s pričakovanji kupca (če že teh ne presegajo).
06.11.2009 @ 12:30 Igor
Če govorimo o garanciji, potem ste imel v mislih garancijo garancije - torej 'double' ali celo 'triple your money back' garancijo.

Druga možnost je osnovna money back garancija z uporabnim darilom ob nakupu (tri pare kvalitetnih, debelih,toplih nogavic različnih barv npr.), ki ga stranka lahko obdrži, če z osnovnim izdelkom iz kakršnegakoli razloga ne bi bila zadovoljna.
06.11.2009 @ 12:30 Igor Kreačič
Priporočolo prijatelja.
06.11.2009 @ 12:32 Igor Kreačič
Popravek. Priporočilo prijatelja.
06.11.2009 @ 12:32 Lea
Menim, da je bolj kot garancija s strani podjetja in kakoršnokoli obljubljanje o funkcionalnosti izdelka oziroma vračila kupnine ob nezadovoljstvu, najmočnejši element, ki pritegne kupca ravno privlačna embalaža, zanimivi materiali na dotik in seveda barvni odtenki, ki privabijo vidno polje človeka.Lp
na vrh