Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 09:56 Miroslav Cimerman
Najmočnejša je kupčeva izkušnja z vami, kjer se z uporabo izdelka kvaliteta sama izkaže ter "prodajalec" vedno na razpolago z nasveti in podporo. Še posebej ima dober učinek takrat, ko ta izdelek pri tem kupcu opazijo njegovi kolegi.

Lep pozdrav,
Miroslav Cimerman
06.11.2009 @ 10:04 Primož
Še kako se strinjam z napisanim. Tisto, kar manjka, pa je cena. Mora biti ustrezna. O pravi izbiri pa prepriča, če je višja od pričakovane. Kar pa še ne pomeni, da bomo zato kupili.
06.11.2009 @ 10:05 Martin
Zelo močna argumenta sta:
a) Pričevanje o lastnem zadovoljstvu in zvestoba izdelku/storitvi
b) Garancija povrnitve vrednosti nakupa, ne glede na to, kaj stranki ni všeč (riziko prevzamemo nase).
06.11.2009 @ 10:08 andreja kocbek
najbolje je, da kupce svojih izdelkov stimuliraš z nagrado, če dajo priporočilo za nakup tvojega izdelka svojim prijateljem. Deljuje tako. Po nakupu pokličeš stranko in jo povprašaš kako je zadovoljna z izdelkom in storitvijo hiše... prijaznost prodajalecev, razlaga ponudbe, delovanje izdelka itd.. na koncu pa dodaš, če da kontakt enega od prijateljev znancev, naših potencialnih strank , dobi neko nagrado. Zadovoljni kupec zmotivira svojega prijatelja, ti pa ga potem pokličeš in začneš prodajni proces.
preverjeno deluje!
06.11.2009 @ 10:12 SONJA
Zdravo, nekaj odštekanega-v tem primeru: vsi zaposlenci omenjenega prodajalca nosijo te čevlje...
Uspešen dan še naprej,
SD
06.11.2009 @ 10:21 Vladimir
Eden od močnejših načinov prepričevanja je nedvomno brezplačen preizkus, če vrsta izdelka oz. storitve to dopušča.
06.11.2009 @ 10:25 Pero
PRIPOROČILO!
06.11.2009 @ 10:34 tement.rajko
stranki s primernim nastopom vzameno strah pred nakupm.
06.11.2009 @ 10:40 Franci www.adam-in-eva.info
še bolje deluje, če nam prijatelj med vsakodnevnim pogovorom omeni, da jekupil čevlje ali kak drug izdelek in da je zadeva fenomenalna. S tem nas skoraj že prepriča v nakup.
06.11.2009 @ 10:44 Nataša Smerdelj
Se pridružujem komentatorjem, ki so predlagali stimulacijo z nagrado. Preverjeno. Če poleg sprostitvene masaže hrbta nudim stranki tudi brezplačno masažo s kristali, se vrne. V večini primerov. :)
na vrh