Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 14:18 vajadelamojstra
Več kot vse je vredna lastna izkušnja, torej testiranje, in zaupanje v lastno intuicijo.
06.11.2009 @ 14:21 Grega
priporočilo oseb ki jim zaupamo!
06.11.2009 @ 14:22 Diana
Ja, jaz sem vedno za garancijo vračila denarja... To (navidezno) odvzame nakupu skoraj ves riziko, ki se ga kupec boji.. Če še vemo, da vsaj polovico tistih, ki niso najbolj zadovoljni, ni dovolj "nelenih", da bi uveljavili pravico do vračila.... smo na dobri poti!
06.11.2009 @ 14:24 Gorazd
Kaj je močnejše? Garancija prodajalca: Če izdelek ne bo izpolnil vaših pričakovanj, ga brezplačno zamenjamo.

lp

Gorazd.
06.11.2009 @ 14:37 Ivica F.S.
Zelo močan argument je glas prijateljice, sosede ali znanke, ki je ta ali podoben artikel že kupila in ima dobre izkušnje. Priporočilo iz ust do ust je zelo močno, posebej, če ima stranka tudi možnost vračila v primeru nezadovoljstva (s kupljenim izdelkom).
06.11.2009 @ 14:38 Branko
Vračilo kupnine v kolikor stranka z izdelkom ni zadovoljna ali če ima izdelek napako!
06.11.2009 @ 14:39 janči
Dobra lastna izkušnja. Ni potrebno čakati na potrditev reklamacije! V primeru nezadovoljstva z izdelkom, denar vrnejo takoj, brez obotavljanja in dodatnega dokazovanja, le račun moraš predložiti. Torej; stranka mora biti gotova, da vloženega denarja ne izgubi.
06.11.2009 @ 14:41 boris
garancija na zadovoljstvo/kar ni isto kot običajna tehniška garancija/ če nisi zadovoljen v tem in tem času vrni izdelek in denar dobiš nazaj.Kdor ponuja to garancijo istočasno ponuja tudi garantirano kvaliteto.
06.11.2009 @ 14:42 ROBI
Mislim, da je najbolj za ljudi pomembno mnenje znanih osebnosti, kajti če oni rečejo je pa res dobro si mislijo. Zato podjetja rajši plačujejo znane osebnosti, da promovirajo njihove izdelke.

Poglejmo si slovensko reklamo za Dormeo. Njihove izdelke že vrsto let promovira Borut Veselko saj se na njegovo besede dobro prodajajo ležišča. Tako je moje mnenje
06.11.2009 @ 14:42 ervinator
Večina komentarjev navaja nekakšne denarne garancije. Ampak v Hoferju itak za vse izdelke velja BREZPOGOJNA GARANCIJA za vračilo denarja.

Nisem pa opazil, da bi kdo predlagal navedbo pri izdelku, koliko ljudi je te čevlje že kupilo. Ali pa celo, če bi temu bilo tako, da je teh čevljev prodanih več kot pa lumberjackov (ali katerih drugih od bolj znanih).
na vrh