Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 13:39 Marko
Mogoče osebna priporočila, frend to frend, seveda v tem primeru mora biti izdelek res kakovosten...npr: vaš starejši sin bo priporočal svojim prijateljem, da mu v zimskih dnevih čevlja res omogočata suho in prijetno hojo.....živa reklama :)
p.s. A vam posredujem številko računa :)
06.11.2009 @ 13:41 Damjan
Daš garancijo na izdelek, da povrneš denar v roku 1 meseca če stranka z izdelekom ni zadovoljna.
06.11.2009 @ 13:42 Drago
Kaj pa recimo povrnitev kupnine nezadovoljnim strankam?
06.11.2009 @ 13:43 Robi
da ljudje sami preizkusijo zadevo -> če se npr. družina ne more odločiti, ali bi kupila npr. psička, jim ga brezplačno pustiš čez vikend malo preizkusiti kako je imeti psička -> itak se bo psiček ljudem na koncu tako prikupil, da ga ne bodo več pustili stran... Psiček je prodan.
06.11.2009 @ 13:45 Jani
Jaz mislim da je reklama od ust do ust še zmeraj največ vredna
06.11.2009 @ 13:46 Peter
Dober članek ponovno. Kakor izgleda smo vsi bralci tu navdušeni nad vami Aleš... še vedno ;) In to je tisto, kar imate vi in kar močno pomaga prepričati kupce pri vsakem nakupu v Hoferju - oglaševana konsistentna kakovost.

Tako tu, kot verjetno (jaz ne kupujem tam, je predaleč) v Hoferju ne dobiš slabe kakovosti (lahko je včasih povprečna, a slaba nikoli)... a če se že kupi in pokvari kaj nekakovostnega, ti pa brez ugovorov vrnejo denar (poslovna etika na visokem nivoju).

Veliko uspehov želim. LP,p
06.11.2009 @ 13:48 klavdija
Po mojem mnenju je najmočnejši način prepričevanja ta, da nam podjetje ponudi izdelek v preizkus za določeno obdobje in se potem odločimo ali nam ustreza ali ne..pa tudi v primeru, da podjetje podari kupcu vzorčke izdelka (kjer je pač to mogoče), npr. name je tako vplivala Nivea, ko so mi poslali brezplačne testne vzorčke. Z izbranim darilcem sem bila izredno zadovoljna, dobila sem majhno pozornost, s tem so me razveselili, izdelku pa sem še sedaj zvesta.
06.11.2009 @ 13:51 Pavla
Eksluzivnost, blagovna znamka in s tem povezana dostopnost.
06.11.2009 @ 14:02 Jana
iz teh komentarjev se bo še g. Aleš kaj naučil....
06.11.2009 @ 14:12 E2rd
Najmočnejše priporočilo je kvaliteta izdelka. Dobro blago se samo hvali in preko ustnega izročila zadovoljnih strank je uspeh največji.
Seveda če pa želiš nekoga "nategniti" pa pride prav tudi kupljeno potrdilo instituta Fresenius, omenjenega BS ipd. Lahko tudi sami napišemo mnenja zadovoljnih Janezov, Mick...
To je rešitev samo za hitri nateg in tem receptom že velika večina ne zaupa več
na vrh