Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kako se prikupiti občinstvu?
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kava za 8 evrov in pol!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 15 18.01.2009
Je kava, ki stane 8,5 evrov boljša, od tiste za 2,5 evra ali tiste za 90 centov?
Seveda ne.
Zakaj bi torej kdo kupil kavo za 8,5 evrov?Poglejte video, kjer vaš marketinški guru daje izjavo nekaj trenutkov potem, ko je popil kapučino za 8,5 evrov.
Povejte mi še nekaj … Kot vidite, je video popolnoma neobdelan. Naj v prihodnje zadevo malo uredim, ali vam je takšen način bolj všeč?
Racionalni razlogi za nakup kave v baru pri Florianu?
- pogled na trg Svetega Marka. Ta trg je eden in ednini, torej plačamo nekaj za ekskluzivnost;
- vzdušje – prijetna glasba, uniformirani natakarji;
- tradicija – tu kavo strežejo že od leta 1720;
- narediti vtis na spremljevalko, ženo;
- konsistenca – kamor je šel bik, naj gre še štrik. Če sem že v Benetkah in če sem drago plačal parkirnino, vaporetto, kosilo, me ne bo pobralo, če si tukaj privoščim še kavo.To so racionalni razlogi … Ampak kot veste, ljudje kupujemo iz dveh in samo dveh razlogov. Prvi je razlog, ki se dobro sliši (to so zgornji racionalni razlogi), drugi razlog pa je tisti pravi razlog (običajno čustven razlog, ki nima nobene povezave s kakovostjo izdelka ali z značilnostmi izdelka).
Pravi razlog je verjetno to, da sem si pač zamislil, da bom kavo popil tukaj. Da bom imel zgodbico za blog in temo za komentiranje s prijatelji.
Kako kaj podobnega ustvariti v vašem poslu?
Poglejte še nadaljevanje videa.
Torej, kako kaj podobnega ustvariti v vašem poslu?
- imeti morate nekaj ekskluzivnega. Časovno, količinsko, prostorsko omejene ponudbe vedno dvignejo ceno izdelku. Če nečesa ni v izobilju, je vredno več. Trgov Svetega Marka in Benetk ni v izobilju …
- blagovna znamka je pomembna. Znane osebnosti dvigujejo ceno izdelkom in storitvam. Benetke so neke vrste blagovna znamka, neke vrste celebrity. Če vaš izdelek povežete z neko znano osebnostjo, ali znanim krajem, boste povečali vrednost izdelku ali storitvi. Saj veste, kako je, če na zabavo pride Paris Hilton. Zabava je takoj vredna več.
- biti morate pogumni in ceniti morate kar delate. Za to, da za kavo računaš 8.5 evrov in si ob tem še ponosen, moraš imeti tudi nekaj poguma.
- Odlično morate poznati značaj vašega izdelka in odlično morate poznati svoje stranke. potem boste znali ceno postaviti tako, da boste veliko zaslužili, stranke pa bodo zelo zadovoljne.Cena je v resnici pri prodaji velike večine izdelkov in storitev manj pomembna. Samo, da se nekateri podjetniki s tem nočejo sprijazniti. Ponavljam še enkrat, cena v glavnem ne vpliva na odločitev stranke. Celo pri javnih naročilih ne. Da o drugih panogah ne govorimo …
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Na enostaven preprosti način, glede na to da so prispevki naključni in ne vnaprej planirani/režirani, je vsakršno popravljanje nesmiselno.
Se spomnete smeha voditeljev iz 24ur? Kolikor je meni zanno, se je temu smejala cela Slovenija + da sta s tem postala bolj domača in ju imajo. po mojem, ljudje bolj radi.
...se že veselim novih prispevkov :)
Pa tudi link na video v emailu bi bil dobrodosel, ker je moj Outlook javil varnostno napako, pa sem moral najprej na web stran in si nato priklikati video.
Mi gremo zmeraj k Florjančku, če smo ravno v Benetkah, in če prideš ta pravo uro, igra še orkester in potem daš za 3 kave rad 37 evrov ali nekaj takega, ampak folk ploska bolj kot v ljubljanski operi, se pravi, prideš dosti v redu skozi pri tem glasbenem dogodku sredi ene največjih turističnih destinacij na svetu. Zgodi se, da čisto normalni gostje zraven pojejo in plešejo pri belem dnevu na soncu sredi Benetk, orkester (zelo kakovosten) pa sploh nima pavz kot pri nas, če slučajno kje kdaj kdo po pomoti igra.
Včeraj sem bil v Piranu. Za ustrelt.
Se mi zdi, da je odvisno od tega, kaj je na posnetku. V tem primeru se mi zdi bolje, da je stvar takšna kot je, torej neobdelana. Kot je rekel Zasebnik; na ta način se bolje prikaže vzdušje v kavarni. V kakšnem drugem primeru bi mogoče stvar precej bolje izpadla obdelana.
Pri posnetku mogoče malo pogrešam okoliško dogajanje. Glede na to, da pri Florianu prodajajo "dogodek".
lp, matija