Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ariel časti večerjo!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 01.04.2008
Akcija je žal pravkar potekla. Me prav zanima, koliko kupcev praška, si je pustilo plačati polovico večerje.
Takšno akcijo bi lahko izvedel vsak slovenski podjetnik! In to zastonj!
Enostavno se dogovoriš z nekaj gostilnami. Rečeš jim takole: "Jaz vam pripeljem novo stranko, vi pa namesto, da mi plačate provizijo, stranki pri prvem obisku, znižate račun za polovico. Častite stranko in še nič vas vse skupaj ne stane.
Mislite, da so praškarji akcijo izvedli po mojem modelu, ali pa so celo kaj plačali gostincem za večerje. Morda so šli pa še korak dlje in so gostincem zaračunali sodelovanje v akciji!!??
Marketing je res zabavna reč, mar ne? :)
Komentarji:
- 03.04.2008 @ 12:59 Gjera
- A ne bi bila to rahlo prvoaprilska, če bi gostilničarji morali znižati ceno kosila za 16€ in ob tem še plačati "organizatorju"? Pa nova stranka gor ali dol. Če je te stranke v pogon spravil šele kupon za -50%, verjetno niso red(s)ni jedci v gostilnah.
- 07.04.2008 @ 22:31 Femator
- Ha, še pred kakšnim letom, bi se mi zdel nor vsak gostilničar, ki bi podaril pol kosila in potem še plačal za sodelovanje. Ampak danes vem, da je to čisto možno. 'Samo' prepričati moraš sodelujoče. Gospod Lisac, KAKO jih prepričati, tega se pa veselim v kakšni od vaših novih objav na blgou :)