Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ariel časti večerjo!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 01.04.2008

Akcija je žal pravkar potekla. Me prav zanima, koliko kupcev praška, si je pustilo plačati polovico večerje.

ariel

Takšno akcijo bi lahko izvedel vsak slovenski podjetnik! In to zastonj!

Enostavno se dogovoriš z nekaj gostilnami. Rečeš jim takole: "Jaz vam pripeljem novo stranko, vi pa namesto, da mi plačate provizijo, stranki pri prvem obisku, znižate račun za polovico. Častite stranko in še nič vas vse skupaj ne stane.

Mislite, da so praškarji akcijo izvedli po mojem modelu, ali pa so celo kaj plačali gostincem za večerje. Morda so šli pa še korak dlje in so gostincem zaračunali sodelovanje v akciji!!??

Marketing je res zabavna reč, mar ne? :) 


Komentarji:

03.04.2008 @ 12:59 Gjera
A ne bi bila to rahlo prvoaprilska, če bi gostilničarji morali znižati ceno kosila za 16€ in ob tem še plačati "organizatorju"? Pa nova stranka gor ali dol. Če je te stranke v pogon spravil šele kupon za -50%, verjetno niso red(s)ni jedci v gostilnah.
07.04.2008 @ 22:31 Femator
Ha, še pred kakšnim letom, bi se mi zdel nor vsak gostilničar, ki bi podaril pol kosila in potem še plačal za sodelovanje. Ampak danes vem, da je to čisto možno. 'Samo' prepričati moraš sodelujoče. Gospod Lisac, KAKO jih prepričati, tega se pa veselim v kakšni od vaših novih objav na blgou :)
na vrh