Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prijejte si znanje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 101 07.06.2007
Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.
Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.
Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.
Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers". Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.
Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si
In sedaj komaj čakam na nove ideje, domislice ter nasvete, ki jih Aleš objavlja v svojem blogu! Kratko rečeno, uživam ob branju tega bloga.
Prvič sem za vas slišal od starejše sestre, ki je kar "požrla" nekaj vaših knjig. :-) Nato sem vas opazil na seminarju Smiljana Morija, last but not least, pa nam je asistentka pri Osnovah marketinga toplo priporočala ogled in branje vašega bloga.
Čemu berem vaš blog?
Berem ga, ker se zavedam preprostega dejstva: vse v življenju je marketing. Kot pravi Tracy: "whater you are selling or being sold to". Raje bi tisto prvo, zato sem tu vsak dan in preverim, če je kaj novega gradiva, ki bi me obogatilo.
Kaj bi rad bral v prihodnje?
Žal se moram ponoviti za nekaterimi drugimi, ki so že poslali svoje komentarje, pa vendar ... Mislim, da je moja najšibkejša točka direktno pogajanje, vse prevečkrat sem preveč "prijazno-uslužen" in popustim do te mere, da ne gre več za win-win situacijo, pač pa je win bolj na strani stranke. Tako da bi bil zelo hvaležen, če bi bil še kakšen zapis več na to temo.
Vem, da ima dan samo 24 ur in da se v tem današnjem hitro razvijajočem se svetu moraš čimbolj specializirati, a "žal" me zanima tudi "vse" ostalo: direktni marketing, triki iz trgovin (plenice k pivu etc.), SEO in ostali spletni marketing. Prav neverjetno, a resnično - marketing nas obdaja prav na vsakem koraku: od pogajanja (in trženja) s starši iz mladosti, do pogajanja v službi in s strankami.
Hvala, da svoje znanje delite z nami!
Lp
P.S.: Pa seveda še več takšnih "nagradnih iger" ;)
Ker pa sem(smo) bili povprašani o čem bi želel, da pišete. Moj predlog je, da se malo večkrat pomudite na kakšni spletni strani in da pokomentirate kaj je dobro, kaj manj dobro in kaj je ...zanič. Nič ne bom jezen, če se najprej lotite naše strani www.alura.si.
Lep viken želim vsem, Jurij
Tako pa sem po naključju naletel na ta blog, prebral nekaj tem in ugotovil, da blogi še zdaleč niso opisovanje vsakdanjika pisca ampak so lahko pomemben vir informacij :)
No, to je tudi moj prvi post, ki ga nikoli ne bi bilo, če ne bi zanj dobil knjige :)
Za vnaprej pa samo keep up the good work ;)
Vaš blog mi je všeč tak kot je. Želim si čim več hudomušnih zgodb, ki ti ostanejo v spominu, kot so bile naprimer zadnjič slike nemških cestarjev ali pa reklama za deodorant, ker ko gremo recimo med službo na kavo se na podlagi tvoje zgodbice razvije debata in se s tem se še kaj novega naučim, ko izvem mnenje, idejo drugega.
Bi pa rad povdaril, da mi je branje posebno zanimivo kadar so stvari tesno povezave z prakso (kakšna prodajna pisma in komentarji le teh, kakšne zabavne slikce po Nemčiji ipd...)
Sam tako naprej! ;)