Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

11.06.2007 @ 13:03 Larisa
Ne bom dolgovezila, glede na to, da je pred mano že 70 dobrih komentarjev, ki povzemajo praktično vse. Blog je super, edino kar bi mogoče res lahko dodali so informacije oz. nasveti kako začeti v mrežnem marketingu in kako se soočiti s težavami, ki te čakajo!
Drugače pa je super!
11.06.2007 @ 13:10 Mojcika
Ne vem kakšne generacije večinoma ta blog berejo, mislim, da sem jaz šteta pod mlajše:). Stara sem 20 let in nekateri ko mislijo, da so še premladi za branje takšnih stvari se močno motijo! Ta blog in vsi nasveti povezani z blogom oz. internetno stranjo, nam lahko zelo pomagajo pri splošni razgledanosti in pri osebnostni rasti. Mladi smo še, zakaj nebi že zdaj začeli delati nekaj na svoji samozavesti in osebnostni rasti, to nam lahko zelo pomaga pri premagovanju ovir na nadaljni poti v življenju in pri naši karieri, kakršnokoli si želimo! Res dober blog, sploh ni več kaj za dodati:)!!!
Lep dan!
11.06.2007 @ 13:57 Zenus
Aleš...
Pred nekaj dnevi sem se prijavil na avdio program, ki ga ponujaš na spletni strani. Zraven sem naročil še knjigo Sprožilci. Super zadeva, tako kot tudi vse ostale knjige, ki jih iz tvoje založbe imam. Tale blog je zame neke vrsta alternativa ostalim tvojim storitvam, ki si jih "ne privoščim" in ki spadajo v kategorijo NAJBOLJ SVEŽE OD ALEŠA.
Kdor bere blog in zna iz njega potegniti kar največ (če odštejemo goro ostalih informacij iz knjig in KPK-jev), potem ima vsak s popravljanjem in optimiziranjem svoje ponudbe precej dela.

Kaj pisati na blogu?
Predvsem o svežih vsakodnevnih napakah oglaševanja, razlagi reševanja konkretnih primerov težav v oglaševanju, o kombinaciji medijev pri oglaševanju in pa seveda o temu kako kvalitetno meriti oglaševalske akcije ter katerih orodij se posluževati.

Čarobna paličica pa bi lahko bila pika na i.

Vem, da to ne gre. Ampak tudi pred sto leti so rekli, da je na področju telekomunikacije že vse pogruntano :)

To je super blog. Kar tako naprej.
11.06.2007 @ 15:13 matjaž glazer
z zanimanjem prebiram vaše novičke pomagajo mi pri poslu,saj se ukvarjam z mrežnim marketingom,zato bi o tem rabo več informacij. blok pa je super,in ga rez z zanimanjem prebiram.
11.06.2007 @ 15:17 umetnic
Neverjetno...tale Lisac..pa vedno znova preseneca...kar nekako ne pase med tipicne slovence...;D
Vedno kaj podarja...hihi...kljub temu, da so to povecini le dobre marketinske poteze, vedno izpade zelo iskreno/pristno. Vsec mi je! Kot tudi dejstvo, da bom slusatelj njegovih predavanj v naslednjem letniku faxa!! Jupiiii.

Kar se pa samega bloga tice, pa se mi zdi super ideja. Priznam pa, da sem sele danes zvedel zanj in moram najprej celega prebrati, da bom sploh lahko kaj 'pokritiziral' ;D

Tako, da se bom obregnil samo ob slednji post in poudaril, da so vsaj meni vsec egoisticni zapisi, saj ne teoretizirajo, temvec povedo kaj se je v resnici zgodilo.

Z odlicnim spostovanjem!!
11.06.2007 @ 15:27 danijela
Pozdravček!
Strinjam se z večino predhodnikov!
Blog je zakon. Rada prebiram tudi novičke, ker se vedno kaj novega naučim. Sicer pa imam najrajši realen pogled na stvari, kot je napisal že moj predhodnik. Ko bom velika, bom tudi jaz podjetnica. :))
Pozdravček,
Danijela
11.06.2007 @ 15:33 Cvetka Rukše
Tudi mene zanima kaj več o mrežnem marketingu. Trenutno uporabljam izdelke za hujšanje in jih tudi prodajam, pa se bi rada še dosti naučila.
Le tako naprej! Cvetka Rukše
11.06.2007 @ 15:36 Zvezdan
Lisac je zakon, všeč mi je humor, ki ga uporablja pri pisnju pa seveda tudi pri govoru (seminarji, predavanja...)

Predlog: izberite eno povprečno reklamo, ki jo pozna večina nas in je še vedno aktualna. Analizirajte, komentirajte kako bi jo naredili bolje, kakšne napake so ustvarjalci napravili, kaj so pozabili povdariti... na napakah se učimo...
11.06.2007 @ 15:39 DEJAN
VESELI ME DA SE LAHKO TUDI NA TAK NAČIN IZOBRAŽUJEM,DA BEREM VAŠE ČLANKE IZ KATERIH SE RESNIČNODA VEDNO KAJ NAUČIM. HVALA ZA ZNANJE.
11.06.2007 @ 15:46 Biba
Spet podkupnina, hehhe  To mi je všeč. To motivira. Je vaba na katero skočimo ribe, ribice in riboni. In potem g. Aleš dobi kup idej za blog, ribe pa dobijo slastnega črvička (beri vrhunsko dobro knjigo! ;)

Moje mnenje…..Meni bi zelo sedlo brat o Vaših začetnih tresočih, okornih korakih, kako postati guru, nadčlovek ;)….prva zavrnitev s strani stranke, prva prodana vrečka piškavih lešnikov itd…skratka osebne zgodbice…
na vrh