Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prijejte si znanje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 101 07.06.2007
Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.
Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.
Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.
Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers". Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.
Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si
Drugače pa je super!
Lep dan!
Pred nekaj dnevi sem se prijavil na avdio program, ki ga ponujaš na spletni strani. Zraven sem naročil še knjigo Sprožilci. Super zadeva, tako kot tudi vse ostale knjige, ki jih iz tvoje založbe imam. Tale blog je zame neke vrsta alternativa ostalim tvojim storitvam, ki si jih "ne privoščim" in ki spadajo v kategorijo NAJBOLJ SVEŽE OD ALEŠA.
Kdor bere blog in zna iz njega potegniti kar največ (če odštejemo goro ostalih informacij iz knjig in KPK-jev), potem ima vsak s popravljanjem in optimiziranjem svoje ponudbe precej dela.
Kaj pisati na blogu?
Predvsem o svežih vsakodnevnih napakah oglaševanja, razlagi reševanja konkretnih primerov težav v oglaševanju, o kombinaciji medijev pri oglaševanju in pa seveda o temu kako kvalitetno meriti oglaševalske akcije ter katerih orodij se posluževati.
Čarobna paličica pa bi lahko bila pika na i.
Vem, da to ne gre. Ampak tudi pred sto leti so rekli, da je na področju telekomunikacije že vse pogruntano :)
To je super blog. Kar tako naprej.
Vedno kaj podarja...hihi...kljub temu, da so to povecini le dobre marketinske poteze, vedno izpade zelo iskreno/pristno. Vsec mi je! Kot tudi dejstvo, da bom slusatelj njegovih predavanj v naslednjem letniku faxa!! Jupiiii.
Kar se pa samega bloga tice, pa se mi zdi super ideja. Priznam pa, da sem sele danes zvedel zanj in moram najprej celega prebrati, da bom sploh lahko kaj 'pokritiziral' ;D
Tako, da se bom obregnil samo ob slednji post in poudaril, da so vsaj meni vsec egoisticni zapisi, saj ne teoretizirajo, temvec povedo kaj se je v resnici zgodilo.
Z odlicnim spostovanjem!!
Strinjam se z večino predhodnikov!
Blog je zakon. Rada prebiram tudi novičke, ker se vedno kaj novega naučim. Sicer pa imam najrajši realen pogled na stvari, kot je napisal že moj predhodnik. Ko bom velika, bom tudi jaz podjetnica. :))
Pozdravček,
Danijela
Le tako naprej! Cvetka Rukše
Predlog: izberite eno povprečno reklamo, ki jo pozna večina nas in je še vedno aktualna. Analizirajte, komentirajte kako bi jo naredili bolje, kakšne napake so ustvarjalci napravili, kaj so pozabili povdariti... na napakah se učimo...
Moje mnenje…..Meni bi zelo sedlo brat o Vaših začetnih tresočih, okornih korakih, kako postati guru, nadčlovek ;)….prva zavrnitev s strani stranke, prva prodana vrečka piškavih lešnikov itd…skratka osebne zgodbice…