Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

11.06.2007 @ 10:05 Miran
Alešev blog pregledam ker je izvir svežih idej, prodajnih zgodbic in novega znanja. Pri prodaji enega najbolj razširjenih produktov med podjetji v Sloveniji mi seveda sveže ideje, ki obogatijo dnevno rutino pride še kako prav.
Branje knjig - o prodaji, marketingu sicer obogati širše znanje s tega področja, za izvir motivacije pa poskrbi tele blog. Le tako naprej Aleš.
11.06.2007 @ 11:06 Maja
Pozdravljeni,
blog sem šele začela prebirati in me je zelo pritegnil. Več komentarjev v prihodnje, ko bom videla o čem vse se piše in me bo nagovorila kakšna zanimiva tema.
Glede predlogov pa naj povem, da me zelo zanima področje spletnega marketinga in pisanja marketinških vsebin (pisem, spletnih vsebin in podobno). Vse o teh temah bo zelo dobrodošlo.

Lep dan vsem,
11.06.2007 @ 11:34 Lado
Zanimiv blog, ni kaj! Ravno prava dnevna doza nasvetov ali razmišljanj, da pritegne in sproži kako novo idejo!
Mogoče bi lahko bilo malo več razmišljanj in idej v smeri ekologije... Pa ne le, kako s tem zaslužiti, ampak tudi, kako lahko vsak izmed nas kaj malega stori za to, pa ga to nič ne stane.
Kar tako naprej, pa bomo z veseljem brali in se še kaj oglasili s kako idejo!
11.06.2007 @ 11:41 Sunshine
Prvo kot prvo, vsaka čast Aleš, da najdete poleg vseh obveznosti toliko časa, da pišete blog in pomagate drugim! Res ste človek na mestu!

Blog sem začela prebirati zaradi same tematike, da bi pridobila več znanja na področju marketinga. Vendar pa kot pravi večina, te ta blog zasvoji:)! Prebiram ga vsak dan, ker je res dober, zelo zanimivo napisan in ponuja veliko znanja in priložnosti kje vse dobiti znanje!
Mogoče bi lahko bilo še malo več zapisov za čiste začetnike v marketingu oz. v mrežnem marketingu, napake, ki jih začetniki pogosto delajo ter kako preprečiti te napake in kako se soočiti s težavami ko so te napake že storjene:)....pač kako se naučiti "plavati" v marketingu in preživeti v "morju velikih rib":)!
To je le mala opazka, drugače pa le v tej smeri naprej!!!
11.06.2007 @ 11:43 David
Pozdrav vsem.
Preberem vedno vse, tako sem prebral tudi drobni tisk. Čeprav se ponavadi ne odzivam, sem se tokrat potruditi - se splača.
Ja že veliko sem se naučil od Aleša, predvsem se mi pa fino zdi, da nekatere stvari ki nam jih svetuje, že samoumevno uporabljam, in se jih šele ko jih Aleš omeni zavem, o njih premislim in jih dopolnim.
Hvala za vse nasvete David
11.06.2007 @ 12:11 Anja
Lep pozdrav!
Po 65 komentarjih je res težko povedati kaj izvirnega:)! Vem, da s tem tudi ne bom izvirna, ampak že prav dolgočasna, ampak vam moram povedati, da je vaš blog res najboljši, shranjenega mam med priljubljenimi in ga redno obiskujem vsak dan. Zaenkrat še ne delam v marketingu, ampak me kar nekaj časa že mika, da bi začela delati v mrežnem marketingu. Ta stran pa mi z informacijami spodbija dvome in z vsakim branjem sem bliže k odločitvi za mrežni marketing:).
Mogoče bi lahko bilo še malo več govora o mrežnem marketingu in o direktni prodaji, ter o strahu pred direktno prodajo-kako ta strah oz. tremo zmanjšati oz. izničiti.
Drugače pa sem brez pripomb:)! Res dober blog!
LP
11.06.2007 @ 12:31 Kristjan
Sam delam v mrežnem marketingu in vem, da mi knjige in razni seminarju, ki spodbujajo osebnostno rast zelo koristijo. Mislim, da bi ljudje morali delati več v tej smeri in namestu buljenja v škatlo za idiote (TV) posvečati več časa branju in obisku raznih seminarjev. Edina stvar, ki ti je ne morejo vzeti je znanje. Zapomnite si to.LP Kristjan
11.06.2007 @ 12:45 Danilo
Ta blog mi je vir drobnih marketniških navdihov. Všeč so mi konkretni primeri: kaj deluje in kaj ne. želim pa si še kaj nasvetov glede trženja podjetem.
11.06.2007 @ 12:54 Alenka
Od prijateljice sem izvedela za vaš blog pred približno pol leta. Moram vam povedati, da je res dober in da odgovarja na vsa moja vprašanja. Kaj bi morali dodati na ta blog? Hmm....to je res težko vprašanje, sploh če se nočeš ponavljati za 65 prejšnjimi komentarji. Napisali so vse kar bi bilo priporočljivo dodati, kaj več pa sploh ni potrebno, saj je blog, kot sem že rekla, res dober in zajema ogromno količino informacij!
Kar tako naprej!
Lep dan!
11.06.2007 @ 12:59 Sašo
Lepo pozdravljeni!
Sam imam podjetje že 25 let in nisem se zavedal koliko znanja mi še manjka. Svoje znanje o prodaji si dopolnjujem tudi na vaši internetni strani in vašem blogu. Res so koristne informacije, ki se jih da v praksi uporabiti in lahko zelo pripomorejo k uspešnejši prodaji.
Blog je zelo dober tudi za bralce, ki ne delajo v marketingu, saj dobijo veliko splošnega znanja.
V tej smeri naprej!!
Lep pozdrav!
na vrh