Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prijejte si znanje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 101 07.06.2007
Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.
Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.
Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.
Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers". Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.
Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si
Branje knjig - o prodaji, marketingu sicer obogati širše znanje s tega področja, za izvir motivacije pa poskrbi tele blog. Le tako naprej Aleš.
blog sem šele začela prebirati in me je zelo pritegnil. Več komentarjev v prihodnje, ko bom videla o čem vse se piše in me bo nagovorila kakšna zanimiva tema.
Glede predlogov pa naj povem, da me zelo zanima področje spletnega marketinga in pisanja marketinških vsebin (pisem, spletnih vsebin in podobno). Vse o teh temah bo zelo dobrodošlo.
Lep dan vsem,
Mogoče bi lahko bilo malo več razmišljanj in idej v smeri ekologije... Pa ne le, kako s tem zaslužiti, ampak tudi, kako lahko vsak izmed nas kaj malega stori za to, pa ga to nič ne stane.
Kar tako naprej, pa bomo z veseljem brali in se še kaj oglasili s kako idejo!
Blog sem začela prebirati zaradi same tematike, da bi pridobila več znanja na področju marketinga. Vendar pa kot pravi večina, te ta blog zasvoji:)! Prebiram ga vsak dan, ker je res dober, zelo zanimivo napisan in ponuja veliko znanja in priložnosti kje vse dobiti znanje!
Mogoče bi lahko bilo še malo več zapisov za čiste začetnike v marketingu oz. v mrežnem marketingu, napake, ki jih začetniki pogosto delajo ter kako preprečiti te napake in kako se soočiti s težavami ko so te napake že storjene:)....pač kako se naučiti "plavati" v marketingu in preživeti v "morju velikih rib":)!
To je le mala opazka, drugače pa le v tej smeri naprej!!!
Preberem vedno vse, tako sem prebral tudi drobni tisk. Čeprav se ponavadi ne odzivam, sem se tokrat potruditi - se splača.
Ja že veliko sem se naučil od Aleša, predvsem se mi pa fino zdi, da nekatere stvari ki nam jih svetuje, že samoumevno uporabljam, in se jih šele ko jih Aleš omeni zavem, o njih premislim in jih dopolnim.
Hvala za vse nasvete David
Po 65 komentarjih je res težko povedati kaj izvirnega:)! Vem, da s tem tudi ne bom izvirna, ampak že prav dolgočasna, ampak vam moram povedati, da je vaš blog res najboljši, shranjenega mam med priljubljenimi in ga redno obiskujem vsak dan. Zaenkrat še ne delam v marketingu, ampak me kar nekaj časa že mika, da bi začela delati v mrežnem marketingu. Ta stran pa mi z informacijami spodbija dvome in z vsakim branjem sem bliže k odločitvi za mrežni marketing:).
Mogoče bi lahko bilo še malo več govora o mrežnem marketingu in o direktni prodaji, ter o strahu pred direktno prodajo-kako ta strah oz. tremo zmanjšati oz. izničiti.
Drugače pa sem brez pripomb:)! Res dober blog!
LP
Kar tako naprej!
Lep dan!
Sam imam podjetje že 25 let in nisem se zavedal koliko znanja mi še manjka. Svoje znanje o prodaji si dopolnjujem tudi na vaši internetni strani in vašem blogu. Res so koristne informacije, ki se jih da v praksi uporabiti in lahko zelo pripomorejo k uspešnejši prodaji.
Blog je zelo dober tudi za bralce, ki ne delajo v marketingu, saj dobijo veliko splošnega znanja.
V tej smeri naprej!!
Lep pozdrav!