Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

09.06.2007 @ 22:54 Ropret
Nekoč sem nekje zasledil link do bloga. Ker rad vidim za kaj se gre sem pogledal. Toliko me je pritegnilo, da sem dodal link na moj blog, da slučajno ne pozabim pogledat, če je kak nov prispevek. Berem skoraj vse!

Najraje imam trike prkazane s primeri . Se sedaj ko pomislim na blog Lisac, se najprje spomnim tistegha prispevka , ko je neka letalska družba imela razglednici na škatli.

PS. kaj pa če je knjiga razprodana?
10.06.2007 @ 07:42 Darja
Pozdravljeni!
Na blog sem zasurfala, ko sem iskala info o obratnem marketingu(ali obstaja keri strokovni izraz za to v angl?; da si olajšam iskanje ali pa kakšen namig, kdo se je tega prvi spomnil). V enem dnevu prebrala prispevke do decembra 2006 v celoti z vsemi komentarji(pohvala večini komentatorjev, zanimiva razmišljanja) plus linki. Moram priznati, nekaj je pomagal k temu odličen sprožilec nagrade, da ne pišem kar en komentar, pol pa nisem mogla stran in sem brala ne glede na to, da je možnost, da me v tem času prehiti kerih 70 drugih uporabnikov in izpadem iz igre za nagrado. Tako, da se z veseljem priključujem tvojim rednim bralcem. Odlična ideja izkoristiti blog za tovrstno komunikacijo s strankami. Tvoj blog je vsaj za naše okolje izjemen primerek win-win komunikacije. Predvsem si me nadušil s svojo pozitivno naravnanostjo in nesebičnostjo, deliti svoje znanje ne izključno samo proti plačilu, kot se obnaša večina kvazi profi svetovalcev pri nas. Odlična taktika in ti želim, da so/bodo poslovni učinki vsaj enaki koristim bralcev tvojega bloga! Sama te bom z veseljem priporočala vsem zainteresiranim. Res si mojster glede prodaje in hvala. V tem smislu te prepoznavam tudi kot enega znanilcev nove generacije družbeno odgovornih podjetnikov, ki se ravnajo po načelih zaupanja in sodelovanja in svetel zgled pravega podjetniškega duha v okviru naše že pregovorno slovenske zaplankanosti.
Kaj naj še dodam po teh 51 komentarjih pred mano?? Razen izvora ideje o Tefalovi posodi me zanimajo tudi vedno bolj aktualni pereči ekološki vidiki potrošniške družbe in novi koncepti zelenega razmišljanja, (čeprav se zavedam, da je to precej skregano s tradicionalno marketinško logiko prodati več...)novi trendi poslovanja kot so ekomanagement, trajnostno oblikovanje, trajnostni razvoj, eko-učinkovitost, fair trade ... upam, da bo sedanja kriza planeta vplivala na splošno ozaveščenost ljudi in v prihodnosti vidim te vidike poslovanja kot tiste strateške prednosti, ki bodo proizvajalcem dobrin omogočale preživeti na vedno bolj zahtevnem potrošniškem trgu...
pa tudi vsi ostali nasveti kako povečati prodajo, izboljšati odnose s kupci, sestaviti učinkovito prodajno pismo so vedno dobrodošli, tudi jaz imam najraje prikaz na konkretnem primeru, so odlični in najbolj učinkoviti:))) p.s.: pa hvala za knjigco
10.06.2007 @ 11:39 Bujes
Blog je super, piši tako kot si do sedaj še naprej!
Še najbolj zanimive so mi zgodbe o uspehu, naprimer tista o baronovih jagodah.
10.06.2007 @ 11:39 Bujes
Blog je super, piši tako kot si do sedaj še naprej!
Še najbolj zanimive so mi zgodbe o uspehu, naprimer tista o baronovih jagodah.
10.06.2007 @ 18:04 Andreja
Živjo!

Zelo rada berem blog, ker je zares veliko napisanega o marketingu. Tukaj dobim zelo veliko idej in navdiha...Ker sem študentka na trženju me to še posebej zanima. Mislim da si na blogu povedal že skoraj vse. Želim si čim več zanimivih zgodbic in kvizov.
10.06.2007 @ 20:39 Luka
Ta blog berem, ker se Aleš ne ozira toliko na to, kaj si bodo mislili tisti, o katerih piše, ampak bolj na to, kaj bomo imeli mi od tega, ko bomo to prebrali. Na en način je to promocija samega sebe in podjetja, ampak bolj kot to vidim v temu blogu način izražanja svojih misli, idej in kritik, ki se jih Aleš spomni. V Sloveniji je oromno oglasov, ki so popolnoma proti vsem kar sem prebral o marketingu. V bodoče bi morda rad videl, da bi Aleš kakšen oglas skritiziral, ali pa nam vsaj vrgel kost, da sami ugotovimo, kaj je za skritizirati. Lahko ar začnem - oglasi za Tuš, ki so zadnje čase na televiziji. "Tuš-Vedno boljši" - to zveni izredno samohvalno. A kaj si o tem misli Aleš?
10.06.2007 @ 20:45 Gašper
Blog je odličen, pravzaprav edini blog, ki ga sploh pebiram :) Nekako uspešno združuje delo in zabavo.

Bi mi pa bilo kul, če bi bilo več predstavitev dobrih knjig in avdio/video programov s področja marketinga ali tudi ostalih. To je sicer tudi prodaja, ampak sem prepričan, da nam Aleš ne bi \"podtaknil\" česa \"neužitnega\" ali nekvalitetnega. A ne, Aleš?
10.06.2007 @ 21:57 Mateja
Gospod Lisac, ljubim vas!

Ne nisem Ginger iz Sprožilcem, sem pa enako zaljubljena v vaš blog, knjige, seminarje in na splošno vaš način razmišljanja. Še posebej vas občudujem, da najdete čas za pisanje bloga. Sem bolj nova v prodaji, zato hrepenim po novem znanju. Ravno prejšnji teden sem si prebrala knjigo Sprožilci, ki sem jo kar »požirala«, ker je napisana na zanimiv in lahkoten način, ki ima v ozadju pomembna sporočila, psihološke sprožilce. Mislim, da bi to knjigo moral prebrati vsak, ki začenja svojo pot v trženju ali prodaji, saj mu bo prihranila veliko časa in prednost pred ostalimi začetniki. Blog pa naj bo takšen, kot je bil do sedaj – primeri iz vsakdanjika, kvizi, testi, video predstavitve…
11.06.2007 @ 01:01 sandi m
G. Aleš Lisac lepo pozdravljeni 

Čisto na kratko. Tukaj je nekaj predlogov oz. tem, ki se jih lahko v prihodnje dotaknete :

Katere napake so delala podjetja s katerimi ste sodelovali ?

Ali vsa podjetja upoštevajo vaša navodila za boljšo prodajo in uspešnejši marketing ?

Kaj pa marketing na internetu ?

O direktnih pismih ste napisali veliko. Kaj pa, ko stranko čez 4 dni pokličemo?


se vidiva
sandi m

P.S.
Toliko za enkrat. Ostalo ob kavici. :)
11.06.2007 @ 09:25 Regina
Pozdravljeni! Z veseljem spremljam vaš blog in sem vesela, da ste svoje znanje in izkušnje pripravljeni na takšen način deliti z nami. Poklicno se sicer ne ukvarjam z marketingom, pa to sploh ni pomembno, saj so informacije uporabne (in potrebne) tudi pri opravljanju drugih poklicev in v vsakdanjem življenju. Najbolj so mi všeč praktični primeri, tisti iz domačega okolja, pa tudi iz tujine, pa ne samo takšni, ko gre za marketinške napake, ampak tudi tisti, ki govorijo o uspehu – skratka vsi. Všeč so mi tudi uganke, kjer moramo bralci sami ugotoviti, kaj nekje je/ni delovalo. Pa predstavitve knjig pridejo tudi prav. Skratka, blog je super, le tako naprej! Mogoče bi lahko napisali še kaj o tem, kako prodajati tako, da imata tako prodajalec kot kupec win-win situacijo (in ne, da kupec »nasede« ali pa da ima občutek, da je spet nasedel izkušenemu prodajalcu), kako uspešno prodajati storitve, ki jih kupec ne želi, ampak mora kupiti... Pa to, kot je napisala že Darja: pereči ekološki vidiki potrošniške družbe in marketinška logika prodati več – je "v svetu" že kaj govora o tem? Veliko uspehov še naprej, pa hvala!
na vrh