Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zoran Janković
Marketing
Komentarji:   56 22.10.2006

Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.

Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na  "celotno novico" in preberite prispevek.


Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?

Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.

Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?

Razlog je preprost.

Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.

In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.

Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.

Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.

Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.

Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo. 

Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani! 

Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.

Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.

Komentarji:

27.10.2006 @ 14:32 Zvone
Kdor se ne promovira v današnjem svetu ne obstaja!
27.10.2006 @ 15:30 andrej
G.Janković je dokazal da je spoštovanja vreden človek in ima j...., njegov kvazi konkurent g.Arhar pa naj dela tisto kar zna, ne pa da ga politiki filajo v politiko.
28.10.2006 @ 11:37 jože
Spet se bomo mariborčani jezili na vlado, ker je vam ljubljančanom ponudila pravega kerlca za župana. Kaj pa mi mariborčani, izbirali smo lahko med samimi pik-zibnerji in spet bomo nevoščljivi Ljubljani.
30.10.2006 @ 12:47 Marjana
Res je, najlaže je izbrati znano in preverjeno. Tu se vrti večina vsega. In tu uspešno nastopa Mercator.

Seveda obstajajo tudi zahtevnejši kupci. Takemu kupcu je težje prodajati, saj prodaja zahteva več znanja, energije ter fleksibilnosti. Žal je naša narava predvidljiva, aroganca, užaljenost in trma pa nujna posledica kritike. Pa smo tam. Za take kupce ni veliko usposobljenih prodajalcev.

Res pa je, da jih tudi ne potrebujemo veliko, saj še vedno velja: Kupec je zakon, uspešen prodajalec pa je tisti, ki je prvi na lestvici merila uspeha v podjetju. Število prodanih proizvodov je kriterij, ki zadošča za večino podjetij. Jasno kot beli dan, kaj pa drugega. Nadgradnja zato ni potrebna. Zakaj še dodatni stroški ob zadovoljivem uspehu?

Uspeh g. Jankoviča je bil predvidljiv takoj, ko je vložil svojo kandidaturo za župana. Ni kaj, res je uspešen v svojih nastopih in komuniciranju, zaveda se uspešne samopodobe in to se mu seveda obrestuje. Ne išče tople vode, ampak se uspešno zgleduje po enostavnih in zgodovinsko preverjenih potezah. Pozna svoj cilj in je na poti, da ga doseže.

Naj samo spomnim, g. Jankovič je imel podporo v vladajoči politični stranki. Prava formula za uspeh podjetja. Uspeh Mercatorja je še vedno zagotovljen, ker je trenutni vladi to v interesu.

Bo g. Jankoviču sedaj uspelo z omejenimi občinskimi sredstvi udejanjiti obljube pri trenutni vladajoči sili? Pozabljamo, da vodenje podjetja ni enako kot nastopanje v politiki.
Joliji so sedaj na drugem naslovu. So pa vedno dosegljivi, njihovo ceno pa bomo v bodoče spoznali tudi mi.
01.11.2006 @ 22:01 Branko
Jankovič je zmagal ,ker je muslimanom obljubil đamijo in ker je v ljubljani veliko prebivalcev z juga...

On jim je pihnil na dušo in to je to in zmagal z levo roko.... obljubil je ljudem kar radi slišijo...
04.12.2006 @ 13:32 Matej
Tako kot je dober v vodenju pojetja, mislim da je še boljši v marketingu. Kadar je bilo govora o Mercatorju v medijih se je vedno o pojavljav.
na vrh