Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Jonas
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 02.03.2007

Včeraj sem imel 38 vročine, nogometa na TV ni bilo, pa sem malo pogledal Jonasovega milijonarja. In prišel do naslednjega zaključka:

Novega milijonarja se bodo gledalci relativni hitro naveličali. Zakaj?

• Ker je takšen, kot je bil pred leti. Nič novega. Jasno, da smo takrat zadevo vsi gledali. In jasno, da je prvega milijonarja iz nove serije že zaradi velike medijske podpore (Američani imajo lepo besedo za veliko in pretirano navdušenje – hype) gledalo veliko ljudi. Iz nostalgije. Ampak to je podobno sanjarjenju o svoji bivši ljubezni iz mladosti. Dokler sanjariš, je vse super, potem pa, ko po 18 letih v živo vidiš tisto staro tetko, je takoj vsega konec … :)

• Ker se ljudje itak vsega dokaj hitro naveličamo. Proizvajalci pralnih praškov so že zdavnaj ugotovili, da povprečni kupec po treh nakupih ene vrste praška, kupi nekaj drugega, nekaj novega. Zato je potrebno na tri do štiri mesece zamenjati embalažo praška, zamenjati barvo zrnc, skratka, predstaviti »novo in izboljšano« verzijo. Ker pa se nekateri naveličajo tudi novega in izboljšanega, proizvajalci praškov proizvajajo tudi do 20 različnih vrst praška (v glavnem ista zadeva z drugim imenom). Tako da ne glede na to kaj kupiš, kupiš nekaj njihovega …

• Ker je Jonas vseeno figura, ki jo scenarij milijonarja preveč omejuje. Sploh glede na to, kako se je predstavil v Hribarju in tudi sicer v zadnjih časih, bodo ljudje pričakovali več – dobili pa bodo le odlično vodenega, vendar čisto »navadnega« milijonarja.

Škoda, da Jonas ni uspel prepričati ljudi na televiziji, da bi enkrat na teden vodil nekaj podobnega kot vodi Jay Leno vodi vsak dan. To bi mu bilo pisano na kožo, gledalcev pa ne bi manjkalo.

Povzetek oziroma marketinška lekcija tega zapisa? Eden pogostih razlogov, da kupci prenehajo kupovati določen izdelek ali storitev, je preprosto dolgčas.

Poskrbite za to, da ne boste strank dolgočasili, presenetite jih!

A zakaj sem še jaz napisal nekaj o Jonasu, saj vendar o njem ta teden pišejo vsi? Priznam, zato, ker vem, da se Jonas trenutno dobro bere.

Recimo, da je vaš cilj nabrati čim več jabolk. Boste splezali na prazno jablano in tresli kot nori, ali boste raje splezali na polno jablano in samo malo potresli?


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
02.03.2007 @ 14:12 katica
Tudi jaz sem ga gledala in opazila razliko: prvih pet vprašanj je tako lahkih, da se ljudje preveč sprostijo in šestega zafrknejo. Drugače se pa strinjam, je popolnoma isti, se mi zdi, da še mogoče bolj zadržan kot prej. Pa še termin so mu določili zelo nehvaležen.
02.03.2007 @ 15:49 natalie
jaz pa mislim, da je v slovenski javnosti že napočil trenutek, ko smo se teh "usrano domišljavih" intelektualcev že malo naveličali ... eden misli, da zna odigrati, kar se mu poželi (od fekalij do pijanega pedra), drugi si drzne sinovo rojstvo zbanalizirati na raven etikete s ceno (morda je imel v mislih kakšno drago blagovno znamko ...) ne vem, kateri tepec jih sploh še kliče na sceno in jih prosi za mnenje ... na koncu pa bo intelektualcem seveda še prijalo, da se zgražam - oni so itak nad tem; žal, Jonas in Marko in še kdo drug, več bo treba pokazat
05.03.2007 @ 12:03 petra
Jonas ... čestitam!
Aleš, sorry, spet bomo malo spodrinili tisto "kar je pisatelj hotel sporočiti", bo pa veliiiiko več komentarjev :))
Obljubim.

In majhen "predkomentar": Tisto o starih babah. Nekatere ostanejo "hude" tudi pri 45-ih in kasneje (da ne bo pomote - sem mlajša). Ti si samo napačno izbiral v življenju, zato se ti sedaj zdijo zamorjene, dolgčasne, ker so od vedno take. Zato si se naveličal. Malce lepše povedano: Bil si boljši. Bile so slabše. Človek si želi nekaj podobnega. Ne slabšega. Ne preveč boljšega.
Zato je Mario mnogim všeč. Pardon, večini. Meni že ne. In ima že 15 let enako oddajo - kjer sedijo kvazi celebrities in že 15 let pijejo "čajček". Gledanost pa taka... Pa nič novega. Amak je podoben... Podoben je viziji povprečnega slovenčka. In mu uspe. Brez inovativnosti, in inteligentne domiselnosti. Je dober v marketingu.
Ve kaj si želijo - mase. Njemu tudi "hats off". Ampak, Jonas...

Veliko moških in žensk pa z nasmehom pozdravi bivše. Moj mož tudi. Pa še slabe niso. Jaz tudi (z nasmehom pozdravim :))))).
To izkušnjo projeciramo v kasnejše življenje, v tem primeru sklepanje: to (da je "bivši"), mislim, da ne bo razlog če Jonasu ne bo uspelo. Če mu žal, ne bo, bo razlog nedvomno kaj drugega.
Verjetno ker je drugačen. Ker je NAD.

Jonas, prav da te ne zanima kaj si povprečen sloveneček, pardon, Slovenec misli o tebi. Zato si prišel nazaj. Lepo si povedal: spočil si se, rabiš nekaj malo denarja (povsem človeško)... zakaj ne. Žal, tepcev je veliko, ni pa "netepcev", tistim bi se TI že prej odzval. Tako smo te pa doooolgo čakali. In bi že prej pokazal več. Tako se pa prilagajaš masi... (vem, bilo je v pogodbi, zaradi gledanosti). Pa še ta te ne zastopi. Smola (al pa tudi ne). V tebi vidi namišljenega intelektualca. Ah, saj veš, frustracije iz otrošva in mladosti. Negativna projekcija. Lastno nezadovoljstvo, nenehno iskanje svojega jaza... Stare definicije.

Z veseljem sem čakala na tvoj povratek, Jonas. In tisti komentar o (večini, žal spet slovenskih) novinarjih (v žurnalu) ... Noro. Čestitam. Hej, Jonas, kako se ti zdi SJP? Stranka Jonasovih privržencev :))))) ?
Bravo. Se vidiva v četrtek ob 20.00!

P.S.: Nekako takole je (seveda v Sloveniji): Na eni strani so Boštjan Romih, Bernarda Jeklin, Rebeka Dremelj, Mercator, Novice, Massovi čevlji, hrenovke, hlače na zvonc, dopust na Hrvaškem, radio antena...

in seveda, obratno, desničarji, člani stranke SJP: Jonas (the president), Ana Jud, Jadranka Juras, Spar, Stiefel, spodaj spodaj ozke hlačnice, vse razen dopusta v lepi njihovi,turčiji, egiptu, tuniziji... radio sport.

P.P.S.: Katka, (kaj se je zgodilo z drugo polovico?) termin je premišljeno izbran, konkurenca poptvju - ne bom delala reklame Urošu :)))

P.P.P.S.: Grem še na jonas.blog.siol.net. Protikomentarjev ne bom komentirala. Žal ostanete vsi "levičarji" brez deserta :))))

Upozorilo: Če po branju tega komentarja dobite glavobol ali občutek jeze, in vas obenem preganja nespečnost, potem sodite v Romihovo s(t)ranko. Nekaj vaših lastnosti je že zgoraj navedenih. Za nasvet se posvetujte z ustreznim........
Error.....žal, ni pomoči.

In še marketinški nasvet:
tudi če blogu dodamo nekaj novega, in včasih spodrinemo bistvo, bo blog bolj zanimiv.

Dolgčas je če si vsi kimajo in pišejo... "ja točno tako, ja, ja... Tudi jaz se strinjam, jaz tudi. Hm, dober namig".
Zato, nekaj novega. Brez zamere "neSJPjevci". Upanje je.

Moj blog? Ja, je.
05.03.2007 @ 12:22 lev
Petra, Petra ... le kdo bi hotel brati tvoj blog, saj še sama ne veš, kaj kvasiš
05.03.2007 @ 14:24 gregor
Jaz ga že.
05.03.2007 @ 14:29 petra
Kaj praviš, levak? Uspela moja provokacija? Hvala.
05.03.2007 @ 14:31 gregor
No, no. Tudi branost blogov pove marsikaj... Le malce prebrskajte po statistikah.
05.03.2007 @ 15:08 petra
Če bi bil lev levinja, bi verjela da je ena od "bivših" ... tistih ta zamorjenih.
Še kdo počuti ogroženega?
05.03.2007 @ 18:25 natalie
Petra, odlično si povedala, samo skrbi me, da nisi prej nič razmislila; tudi ti se strinjaš, da je Jonas NAD, škoda samo, da je brez "casha" ..
oh, po tvoje je to povsem človeško...
pričujoči blog pa je bojda namenjen modrovanjem o marketingu ...
05.03.2007 @ 20:52 pertra
Ne! Deeply missunderstood, Natalie. Človesko je da se je odlocil da bo delal - in eden od razlogov je tudi kes. To je clovesko. Ne vem kje sem na pisala da je clovesko da si brez kesa. V to se ne vtikam. Pojma nimam koliko kesa Jonas ima, oz. ga nima. Njegov problem. Tudi glupi imajo. In glupi nimajo kesa. Pametni tudi. Oboje. In obratno. Po tem nikoli ne sodim. Da delas tudi zaradi kesa - to je clovesko. Ce se ne razumemo, preberite intervju z Jonasom v zurnalu 02. mareca 2007.
Cemu je pa namenjen blog (ne mislim spolh samo na tega) - vsi vemo. Pac - jaz tokrat ne pisem o marketingu, in ze na zacetku to povem: da bom spodrinila glavno temo.
Ce je pa kdo uzaljen . I'm so sorry. Ni bil moj namen.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh