Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Jonas
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 02.03.2007

Včeraj sem imel 38 vročine, nogometa na TV ni bilo, pa sem malo pogledal Jonasovega milijonarja. In prišel do naslednjega zaključka:

Novega milijonarja se bodo gledalci relativni hitro naveličali. Zakaj?

• Ker je takšen, kot je bil pred leti. Nič novega. Jasno, da smo takrat zadevo vsi gledali. In jasno, da je prvega milijonarja iz nove serije že zaradi velike medijske podpore (Američani imajo lepo besedo za veliko in pretirano navdušenje – hype) gledalo veliko ljudi. Iz nostalgije. Ampak to je podobno sanjarjenju o svoji bivši ljubezni iz mladosti. Dokler sanjariš, je vse super, potem pa, ko po 18 letih v živo vidiš tisto staro tetko, je takoj vsega konec … :)

• Ker se ljudje itak vsega dokaj hitro naveličamo. Proizvajalci pralnih praškov so že zdavnaj ugotovili, da povprečni kupec po treh nakupih ene vrste praška, kupi nekaj drugega, nekaj novega. Zato je potrebno na tri do štiri mesece zamenjati embalažo praška, zamenjati barvo zrnc, skratka, predstaviti »novo in izboljšano« verzijo. Ker pa se nekateri naveličajo tudi novega in izboljšanega, proizvajalci praškov proizvajajo tudi do 20 različnih vrst praška (v glavnem ista zadeva z drugim imenom). Tako da ne glede na to kaj kupiš, kupiš nekaj njihovega …

• Ker je Jonas vseeno figura, ki jo scenarij milijonarja preveč omejuje. Sploh glede na to, kako se je predstavil v Hribarju in tudi sicer v zadnjih časih, bodo ljudje pričakovali več – dobili pa bodo le odlično vodenega, vendar čisto »navadnega« milijonarja.

Škoda, da Jonas ni uspel prepričati ljudi na televiziji, da bi enkrat na teden vodil nekaj podobnega kot vodi Jay Leno vodi vsak dan. To bi mu bilo pisano na kožo, gledalcev pa ne bi manjkalo.

Povzetek oziroma marketinška lekcija tega zapisa? Eden pogostih razlogov, da kupci prenehajo kupovati določen izdelek ali storitev, je preprosto dolgčas.

Poskrbite za to, da ne boste strank dolgočasili, presenetite jih!

A zakaj sem še jaz napisal nekaj o Jonasu, saj vendar o njem ta teden pišejo vsi? Priznam, zato, ker vem, da se Jonas trenutno dobro bere.

Recimo, da je vaš cilj nabrati čim več jabolk. Boste splezali na prazno jablano in tresli kot nori, ali boste raje splezali na polno jablano in samo malo potresli?


Komentarji:

02.03.2007 @ 14:12 katica
Tudi jaz sem ga gledala in opazila razliko: prvih pet vprašanj je tako lahkih, da se ljudje preveč sprostijo in šestega zafrknejo. Drugače se pa strinjam, je popolnoma isti, se mi zdi, da še mogoče bolj zadržan kot prej. Pa še termin so mu določili zelo nehvaležen.
02.03.2007 @ 15:49 natalie
jaz pa mislim, da je v slovenski javnosti že napočil trenutek, ko smo se teh "usrano domišljavih" intelektualcev že malo naveličali ... eden misli, da zna odigrati, kar se mu poželi (od fekalij do pijanega pedra), drugi si drzne sinovo rojstvo zbanalizirati na raven etikete s ceno (morda je imel v mislih kakšno drago blagovno znamko ...) ne vem, kateri tepec jih sploh še kliče na sceno in jih prosi za mnenje ... na koncu pa bo intelektualcem seveda še prijalo, da se zgražam - oni so itak nad tem; žal, Jonas in Marko in še kdo drug, več bo treba pokazat
05.03.2007 @ 12:22 lev
Petra, Petra ... le kdo bi hotel brati tvoj blog, saj še sama ne veš, kaj kvasiš
05.03.2007 @ 14:24 gregor
Jaz ga že.
05.03.2007 @ 14:29 petra
Kaj praviš, levak? Uspela moja provokacija? Hvala.
05.03.2007 @ 14:31 gregor
No, no. Tudi branost blogov pove marsikaj... Le malce prebrskajte po statistikah.
05.03.2007 @ 15:08 petra
Če bi bil lev levinja, bi verjela da je ena od "bivših" ... tistih ta zamorjenih.
Še kdo počuti ogroženega?
05.03.2007 @ 18:25 natalie
Petra, odlično si povedala, samo skrbi me, da nisi prej nič razmislila; tudi ti se strinjaš, da je Jonas NAD, škoda samo, da je brez "casha" ..
oh, po tvoje je to povsem človeško...
pričujoči blog pa je bojda namenjen modrovanjem o marketingu ...
05.03.2007 @ 20:52 pertra
Ne! Deeply missunderstood, Natalie. Človesko je da se je odlocil da bo delal - in eden od razlogov je tudi kes. To je clovesko. Ne vem kje sem na pisala da je clovesko da si brez kesa. V to se ne vtikam. Pojma nimam koliko kesa Jonas ima, oz. ga nima. Njegov problem. Tudi glupi imajo. In glupi nimajo kesa. Pametni tudi. Oboje. In obratno. Po tem nikoli ne sodim. Da delas tudi zaradi kesa - to je clovesko. Ce se ne razumemo, preberite intervju z Jonasom v zurnalu 02. mareca 2007.
Cemu je pa namenjen blog (ne mislim spolh samo na tega) - vsi vemo. Pac - jaz tokrat ne pisem o marketingu, in ze na zacetku to povem: da bom spodrinila glavno temo.
Ce je pa kdo uzaljen . I'm so sorry. Ni bil moj namen.
06.03.2007 @ 21:45 Super Tine
No, jaz pa bi le še dodal da sočasno jemanje angala z aspirinom povzroča hiper neaktualne Stranske Jetrne Produkte
=D
na vrh