Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Častim za rojstni dan!
-
Dnevnik guruja27.07.2019
Častim za rojstni dan!
Pred 11 leti sem v mailu, ki sem vam ga poslal za svoj rojstni dan, častil predavanje. In napolnil Halo Tivoli. Na dogodku so našteli malo manj kot 4.000 udeležencev in to je bilo najštevilčnejše slovensko marketinško-prodajno predavanje vseh časov.
Po 11 letih menim, da je čas za novo gostiteljsko druženje, na katerem s predavanjem, hrano in pijačo častim vse udeležence.
Ob 50. rojstnem dnevu sem se nekako izmuznil, za dve petici (55) pa sem se odločil drugače. Častim, ker ste si to zaslužili, saj me tudi v teh časih redno berete, hodite na naše seminarje, kupujete (in upam, berete) naše knjige.
Častim, ker ste tudi mene in naše podjetje uvrstili med svoje vire odličnih informacij za povečanje prodaje in dobička.
Seveda vem, da mi niste brezpogojno zvesti in prav je tako. Pametni podjetniki se vedno izobražujemo pri različnih virih.
Vendar sem hvaležen, ker ste tudi z mano.
Ker so se od 2008 do danes časi dokaj spremenili, bom za rojstni dan častil drugače kot pred 11 leti. Darilo, ki ga imam za vas, je večje, boljše in vrednejše.
To je dobra novica za tiste, ki boste darilo sprejeli.
Tokrat ne častim samo predavanja, temveč celodnevni izobraževalni dogodek in pogostitev s hrano in pijačo.
Vendar morate s prijavo pohiteti, ker je število vabil omejeno.
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
-
Marketing17.07.2019
Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
V enem letu boste o marketingu, prodaji in podjetništvu vedeli več kot po 4 letih običajnega študija. Prebrali boste vsaj 10 pravih knjig, poslušali boste najboljša predavanja, reševali domače naloge.
Za vas sem izbral tisto, kar je najpomembnejše. Preverite, če izpolnjujete pogoje.
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
-
Dnevnik guruja17.07.2019
Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
Namesto v sobi (escape room), smo mi naredili igro pobega kjer je igralcem na voljo celoten grajski kompleks. 10 nalog, ki zaposlijo možgane, roke in pokažejo kako dobro znate sodelovati s soigralci. Super zadeva za družine, podjetja (teambuildingi), različne družbe. Za dva do pet igralcev, naenkrat lahko igra več skupin.
Za več informacij in prijave, kliknte na to povezavo.
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
-
Dnevnik guruja11.07.2019
Na kakšni postelji je spal ruski car?
Na kakšni postelji je spal Peter Veliki? Poglejte fotografijo. To je postelja, na kateri je spal ruski car Peter Veliki. Ozka, neugledna postelja. Na obeh koncih malo privzdignjena. Le kaj je bilo mogočnemu Carju, ki je bil visok več kot dva metra, da je spal na takšni postelji? Krivi so bili zdravniki. Jasno, da je imel Car dostop do najboljših zdravnikov tistega časa. In takrat so priporočali posteljo, ki je spredaj in zadaj vzdignjena, priporočali so spanje v polsedečem položaju. Če tako rečejo zdravniki, še Car posluša ... Če želimo prodati, nam morajo stranke priznati avtoriteto. Avtoriteta pomeni, da stranka našo ponudbo razume bolj kot nasvet, ne kot poskus prodaje. Zdravniki so velika in pomembna skupina prodajalcev, ki imajo še dandanes veliko avtoritete. Večina ljudi, ko dobi od zdravnika recept, takoj in brez pomisleka zavije v lekarno, doma pa vestno in brez ugovora pozoblje tablete. Tudi prodajalcu, ki ima avtoriteto, verjamemo in upoštevamo vse njegove nasvete. Vas zanima, kako do več avtoritete v vašem poslu? Za vas sem pripravil brezplačen webinar. Kliknite na to povezavo (webinar bo v četrtek 18.7. ob 14.00).