Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Magnifico ima jajca
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 26.12.2018
Magnifico!
Poglejte kaj sem o njem zapisal leta 2004:
STE DOVOLJ ČUSTVENI?
Ste že slišali, da čustva prodajajo? Prodajati morate čustva, z logiko pa je potrebno nakupno odločitev samo upravičiti.
V marketinških učbenikih in priročnikih nas profesorji učijo, da je v marketingu potrebno igrati na čustva.
Problem je v tem, da povezave med čustvi in marketingom profesorji ne znajo pojasniti na vsem razumljiv račun.
Prav imajo, ko pravijo, da čustva prodajajo, kaj pa s tem v resnici mislijo in kako lahko za povečanje prodaje čustva uporabite tudi vi?
Sedaj vam bom zadevo pojasnil kratko in jedrnato. Tako, da si boste zapomnili enkrat za vselej. Lekcije, ki jo boste prebrali v nekaj naslednjih minutah, ne boste pozabili.
Nikoli.
Kaj mislite, zakaj sem bil na Visoki strokovni šoli za podjetnike (Gea College) že dvakrat izbran za najboljšega profesorja leta?
Jaz mislim, da enostavno zato, ker študentom snov razlagam v obliki zgodbic, ki si jih je zelo enostavno zapomniti. Če hodijo na moja predavanja, si z nekaj malega zapiski lahko zapomnijo večino povedanega.
Z najmanj učenja se naučijo največ.
Ni čudno, da je študentom to všeč. Pravzaprav podpiram njihovo lenobo.
Tako kot so ljudem všeč shujševalne kure, kjer lahko jedo kar koli v neomejenih količinah. Problem pri takšnih shujševalnih kurah je, da se sicer dobro prodajajo, delujejo pa ne.
Moji nasveti pa so enostavni in delujejo.
Če bi predaval recimo o čustvih in marketingu, bi bilo dovolj (za šestico seveda), če bi si študent v svoje zapiske zapisal:
Peder.
Ali pa recimo Čefur, tudi Magnifico in Hir aj kom hir aj go bi bilo kar v redu.
Zakaj je Magnifico uspel?
Razlogov je seveda več. Ampak danes govorimo o čustvih in o tem, kako s pomočjo pritiskanja na prave gumbe prodati več.
Pritiskanje na čustva deluje.
Bi Magnifico uspel, če bi se imenoval samo Robert Pešut?
Bi bil njegov komad Magnifico je Peder enako uspešen, če bi bil naslov pesmi Robert je homoseksualec?
Južnjak ni enako kot Bosanc in Čefur je nekaj drugega kot eno in drugo.
Vsaka beseda ima točno določen čustveni pomen in naboj.
Vsaka beseda že sama po sebi govori svojo zgodbo. Zato je izjemno pomembno, katere besede uporabljate. Naj vam to povem še malce drugače:
»Za vaš uspeh je kritično, pravzaprav urgentno pomembno, katere besede uporabljate.«
Magnifico je izbral prave besede – čustveno nabite besede, ki veliko povedo in ob katerih je težko ostati ravnodušen.
Magnifico vam je lahko všeč, ali pa ga sovražite. Najtežje pa ga je ne opaziti, najtežje je ostati ravnodušen.
Sedaj razumete, zakaj so čustva tako pomembna in kako s pomočjo čustev vplivati na prodajo?
Upam, da vsaj malo cenite, da sem vam zadevo razložil na tako jasen in enostaven način, da te lekcije ne boste nikoli pozabili.
No, za vsak primer skupaj poglejmo še nekaj bolj ali manj relevantnih primerov.
Moja žena in njena prijateljica sta se pred leti, ko sta bili še obe samski pogovarjali o tem, kakšne možnosti ima pri fantih ena in kakšne druga.
Alenka je razočarano ugotovila, da ima moja žena veliko večje možnosti in da ona v primerjavi z njo nima šans.
Le zakaj, saj je Alenka vendar atraktivna blondinka?
Alenka je imela naslednjo teorijo: Prvi vtis je najpomembnejši (in tu se moramo z njo vsi strinjati). In ti, moja prijateljica, narediš vedno veliko boljši prvi vtis. Že, ko se predstaviš, si človek predstavlja čisto nekaj drugega, kot pa ko se predstavim sama.
No, pa poglejmo, ali je imela prav. Kako sta se predstavljali obe gospodični?
Živjo, jaz sem Alenka, bibliotekarka.
Na kaj ste pomislili? Na ne preveč atraktivno punco z očali, ki cele dneve preždi v službi med zaprašenimi knjigami? Dolgčas na kvadrat.
Sedaj pa poslušajte tole.
Živjo, sem Natalie, prevajalka, italijanistka.
Hej, gre za mojo ženo in Korak pred konkurenco, ki ga jaz izdajam. Če ste torej pomislili na kakšno neumnost, naj vas bo sram.
Glede na to, da je Natalie moja žena, je jasno, na katero predstavitev sem padel jaz. Se strinjate, da so besede pomembne? Se strinjate, da nam besede lahko spremenijo razpoloženje (celo življenje!)?
Sicer pa bi tudi Alenka lahko povedala, da je profesorica angleščine (aha, že vidim, da si sedaj predstavljate čisto drugačno osebo kot zaprašeno knjižničarko).
Besede, s katerimi se predstavljamo osebno ali poslovno, na srečo izbiramo sami. Čisto od nas samih je odvisno, katere besede bomo uporabili.
Robert se je odločil, da bo Magnifico, peder, čefur in da bo v zadnjem albumu z naslovom Import Export zapel Hir aj kam hir aj go.
Izbral je prave besede.