Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Aleš Lisac
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 08.01.2007
Aleš Lisac obožuje svoje ime. Tako, kot večina zemljanov. In to vedo celo v Mehiki, zato so mu z lahkoto prodali personalizirano razglednico.
Zadeva je enostavna. Ob večerji te prijazen možak v mehiški narodni noši vpraša za ime in ime članov družine, ki večerjajo s tabo. Potem pa čez nekaj časa prinese personalizirane razglednice. In praktično vsi v restavraciji kupijo.
4 razglednice – 20 dolarjev …
Zelo drag blog berete, dragi moji. Že tisti kuščar ni bil poceni, sedaj še te razglednice … Ampak kot v vseh drugih primerih, vas ne zanimajo produkcijski stroški, vas zanima končni rezultat. Naj tale Lisac piše pametne zadeve, koliko pa ga pisanje stane, je pa njegov problem …
»Do not talk labor pain, show me the baby,« :) pravijo.
Naj blog živi zaradi tebe, ne pa ti zaradi bloga! ;)