Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketinško križarjenje 2018
Seminarji
Komentarji:   0 31.01.2018

Ste nostalgični glede prihodnosti?

krizarjenje

V svoji karieri sem spoznal več tisoč podjetnikov.

Do sedaj še nisem srečal nobenega, ki bi konstantno delal samo 4 ure tedensko, ki bi mu uspelo čez noč ali brez dela, po srečnem naključju. Uspeh je vedno rezultat ciljno usmerjene aktivnosti.

Značilnost vseh uspešnih podjetnikov?

Usmerjeni so v prihodnost. Živijo in delajo v današnjem trenutku, z mislimi in domišljijo pa so v prihodnosti. Obujanje spominov na stare dobre čase v poslu ni produktivno.

Obujati moramo »spomine« na dobre NOVE čase.

Biti moramo nostalgični glede prihodnosti. Ker nam le optimistična usmeritev v prihodnost lahko pomaga, da bo do lepša prihodnost res prišla.

Ste za eno nostalgično usmeritev v bližnjo prihodnost?

Vabim vas, da se mi pridružite na marketinškem križarjenju.

Združili bomo prijetno s koristnim. Križarjenje po Sredozemlju, v družbi vam podobnih, uspešnih podjetnikov. Vse to začinjeno z marketinškimi predavanji, brainstormingi in veliko mreženja.

Poglejte, kaj sem pripravil za vas, pridružite se nam.

 


na vrh