Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marco Bragadino in njegov ICO
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 28.01.2018

marco

Marco Bragadino je bil dober prodajalec. Vedel je, da moraš ponuditi tisto, kar si vroče želijo. Benetke so v Bragadinovih časih izgubljale sijaj. In jim je obljubil stare dobre čase. Trdil je, da zna narediti zlato. Benečani so se odločili, da Bragadinov ICO (pardon, alkimistične raziskave) financirajo. Ker dolgo časa ni bilo rezultatov, so postali nestrpni. Marco pa je pravi čas pobegnil. Potem je isti manever ponovil v Munchnu. Tam so tudi vložili v njegov ICO (pardon, alkimistične raziskave). Ker ni bilo rezultatov, so ga Nemci obglavili. Nauk. Če želite prodati, morate obljubiti tisto, kar si stranke želijo. Fino je, če obljube izpolnite. 


na vrh