Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketinška analiza "finančne industrije"
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 08.12.2017
Zadnje čase se spet veliko piše in govori o financah in finančni pismenosti. Strinjam se, da bi bilo prav, če bi ljudje o tej temi vedeli več. Tudi v šoli bi lahko učence in dijake učili o tem, kako naj pametno ravnajo s svojim denarjem. V nadaljevanju moj marketinško-prodajni komentar o tem, kako s strankami ravna »finančna industrija«.
Torej, kaj si »finančna industrija« želi od strank?
Tri velike želje ima.
Najprej si želijo, da ste aktivna stranka oziroma aktiven investitor. Če kupite delnice (ali kakšen drug finančni inštrument) enkrat in potem mirujete 10 let, za finančno industrijo niste zanimivi. Potrebujejo stranke, ki so ves čas v strahu in paniki in zato čim večkrat kupujejo in prodajajo. Od aktivnih strank nekaj zaslužijo, od neaktivnih praktično nič. Zadnjič sem bil na predavanju, kjer je slovenski finančni strokovnjak (lastnik podjetja, ki se ukvarja izključno s financami) razlagal, kako neodgovorni so nekateri vlagatelji. Za primer je opisal vlagatelja, ki je junija dobro zaslužil (prodal delnice v pravem trenutku), potem pa od junija do danes ni naredil še ničesar. Sami izgovori so ga, najprej dopusti, potem službena pot, nujno popravilo strehe na hiši … Skratka, »len« investitor, ki ravna nespametno. Jasno, da je predavatelj kritiziral neaktivnega vlagatelja – od takšnih ni zaslužka.
Drugič, »finančna industrija« želi, da redno spremljate novice in se odločate na podlagi trenutnih novic. Sedaj vsi govorijo o bitcoinu. Ste zamudili vlak, je pravi čas, da skočite na vlak … Finančna industrija vas želi z dnevnimi novicami držati v strahu. Najbolje, da ste ves čas na robu panike in da se obnašate kot izgubljeni turist v puščavi, ki nekaj časa hodi v eno smer, potem pa si premisli in gre v drugo … Zato ima vaš zaupanja vredni finančni svetovalec ves čas na zalogi pomembne časovno občutljive informacije – reagirati je treba hitro, ker sicer utegne biti prepozno. Saj veste – prva njihova želja, zanje ste nekaj vredni samo, če ste aktivni.
Tretjič, tudi v finančni industriji odlično deluje čarobna marketinška beseda NOVO. Za vas imajo vedno kaj novega, nekaj, s čimer boste z manj tveganja zaslužili več. Vedno znova kreirajo nove produkte ali pa iz naftalina privlečejo stare dobre naložbe. Spet želja iz prve točke – povečati vašo aktivnost kot vlagatelja.
Opazujte jih in boste videli, da gre ves čas za aktivnost, željo po tem, da delujete na podlagi aktualnih svežih informacij in da imajo za vas vedno nekaj novega. Pa veliko sreče pri investiranju. Svojega prodajalca (pardon, svetovalca) vseeno vprašajte, kako to, da si tako želi vaših evrov. Če pa je vendar najslabša star na tem planetu imeti te nič vredne evre …
Na finance se ne spoznam, vem pa nekaj o marketingu in prodaji. Deloval sem vsaj v 100 različnih panogah in imam približno sliko, za kaj gre v posameznih panogah. Danes sem samo opisal, kako deluje finančna industrija. To so trgovci z novci, ki si želijo, da čim večkrat kupite in prodate, ker zaslužijo z vsakim vašim nakupom in prodajo.
Odkar v našem podjetju organiziramo seminarje in delavnice, v dvorani vedno obesimo velik napis, na katerem piše: »Investirajte vase, razen če mislite, da ste slaba naložba.« Priznam, tudi industrija, v kateri večinoma delujem (izobraževanje, svetovanje), si želi čim bolj aktivne stranke. Če ste bili na enem samem seminarju in ste prebrali eno samo knjigo, me ne zanimate. Če pa veliko investirate v svoje znanje, ste moja idealna stranka. Velik plus moje panoge pa je v tem, da še nihče ni bankrotiral zaradi preveč prebranih knjig in preveč učenja.