Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Slepo ali z dvema prstoma?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 14.04.2015
 

To besedilo tipkam slepo, s hitrostjo 55 znakov na minuto. Brez napak.

Zakaj? Ko sem bil še na fakulteti, sem vložil nekaj denarja in časa v tečaj slepega tipkanja. Od takrat sem napisal približno 1200 člankov, 11 knjig in gore tekstov za moje stranke. Če ne bi znal slepo tipkati, bi napisal manj in porabil bi več časa.

Podobno je v prodaji. Če vi ali vaši prodajalci ne vložite dovolj časa in denarja – da, brez investiranja se ne zgodi nič – v razvijanje veščine, ki se imenuje prodaja, boste prodali manj, čeprav se boste še tako trudili.
Pravo razmerje med učenjem in akcijo? Odvisno od panoge, ampak vsaj 25 % učenja in razmišljanja!

Če želite pred košnjo dodatno nabrusiti svojo koso oziroma primerjajmo raje moje seminarje in delavnice z motorno kosilnico, imam za vas pravo orodje.

Izboljšamo lahko vašo metodo, s pomočjo katere boste pridobili več najboljših strank. To so stranke, kise ne pogajajo za ceno, ki ubogajo, ki kupijo, so hvaležne in vas priporočajo.

 


na vrh