Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Hemingway
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 12.12.2014

Hemingway in prodajna besedila

Verjetno ste že prebrali kakšno Hemingwayevo literarno delo.

Vsekakor smo za tega ameriškega pisatelja že vsi slišali.

Danes se nahajam v njegovi hiši na Key Westu na Floridi. In da ne bom hvalil samo tukajšnjega sončnega in toplega vremena, reciva še kakšno besedo o marketingu in prodaji. Saj to najbrž tudi pričakujete od mene … :)

h1

V hiši znanega pisatelja.

Hemingway je postal svetovno znan pisatelj zaradi svojskega sloga. Znan je njegov dialog z Williamom Faulknerjem.

Faulkner: »Hemingway has never been known to use a word that might send a reader to the dictionary.«

Hemingway: »Poor Faulkner. Does he really think big emotions come from big words? He thinks I don't know ten-dollar words. I know them all right. But there are older and simpler and better words, and those are the ones I use.«

Da je mogoče z malo in s preprostimi besedami veliko povedati, je dokazal s povedjo, ki jo boste prebrali v nadaljevanju. Cilj je bil s čim krajšo povedjo povedati celo zgodbo. Preberite, kaj je ustvaril Hemingway:      

For sale: baby shoes, never used.

Dobra novica za vse nas, ki nikoli ne bomo tako dobro pisali, je ta, da za uspeh v prodaji kreativnost ni najbolj nujna.

Nujno pa je uporabljati prave besede!

In poiskati orodje, s katerim si olajšamo delo. Ker želimo hitre rezultate.

h2

V tej sobi je Hemingway napisal večino svojih knjig.

Za vas imamo odlično novico. Novost – orodje, s katerim boste vi in vaši prodajalci prodali več, obstaja. Že nekaj tednov.

h3

 


na vrh