Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Je knjigoljubstvo samo moderno?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   2 14.01.2014

Tale tekst je napisala moja žena Natalie. Ko sem ga prebral, sem skoraj kupil ... Potem sem se spomnil, da vse te knjige že imam. Kaj pravite na tale tekst? :)

 

Stavim, da ste tudi vi opazili, kako je zadnje čase zelo moderno »biti bralec, rad imeti knjige, biti knjigoljub ipd.«?

Zagotovo vam ni ušlo, kako so se ljudje pred prazniki tiho veselili, ker bodo imeli končno čas za branje kakšne dobre knjige.

In nedvomno vam je znana tudi tale: »V prostem času zelo rada berem ...«

Celo naš najmlajši družinski član, ki ga moramo dnevno rotiti in prositi, naj bere, se v šoli na vprašanje »Kaj rad počneš v prostem času?« prostodušno zlaže: »Berem knjige!«

Ste se kdaj vprašali, zakaj je odgovor tako (že kar obrabljeno) priljubljen? Z njim pač ne morete udariti mimo. Bi lahko koga ujezili, ker trdite, da berete? Le kako, saj z branjem ni nič narobe – prav obratno, imenitne in pametne nas dela!

Morda nas le malo begajo statistični podatki in ugotovitve strokovnjakov, da se bralci v zelo malo tistega, kar si izposodijo ali kupijo, tudi poglobijo ali zares preberejo.

A kaj bi le s tem? Ljudem je v navadi poskrbeti, da so med dejstvi in ljudmi skoraj vedno določena odstopanja, kajneda?

***

Spoštovani bralci, če ste tudi vi med knjigoljubi (pristnimi ali ne) in vas zanimajo knjige za osebnostno in poslovno rast, še posebej na temo marketinga in prodaje, imamo za vas prijazno novico:

Zaloga knjig, katerih naslove najdete na tem seznamu, se približuje številki 0 (pri vsakem posameznem naslovu je na zalogi manj kot 12 knjig), njihov ponatis pa ni predviden. Zato smo se odločili, da vam ponudimo posebno priložnost.

Za samo 29,99 evra lahko izberete katere koli 3 knjige s seznama.

Vaši pošiljki bomo priložili še knjižno darilo, ki bo pobožalo knjigoljubca v vas: slovenski detektivski roman Veliki modni biznis (njegov avtor je znana medijska osebnost, ki pa se je podpisala s psevdonimom Samo Puh.)

Za naročilo svojega paketa 3 knjig in knjižnega darila kliknite tukaj ali pa me kar pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509, bo naročanje šlo še hitreje.

Vesela bom vašega klica, do takrat pa prijazen knjigoljubski pozdrav

natalie.JPG 

Natalie Lisac

urednica spletne knjigarne Lisac & Lisac, knjige za poslovno in osebnostno rast 

 


Dodaj komentar


Komentarji:

27.03.2014 @ 03:39 DJ Lovro
Super ponudba!
15.05.2014 @ 15:12 Tomaž
Jaz zelo rad berem, pa ne zato ker je to moderno. Na sreco imam veliko prijateljev, ki tudi veliko berejo in se velikokrat dobimo na kavici, samo zato da se pogovarjamo o knjigah.
na vrh