Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Častim za rojstni dan in osebna prošnja
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 22.07.2013

Častim za rojstni dan in zelo osebna prošnja!

Kmalu (27. 7.) bom imel rojstni dan. Devetinštirideseti. Saj ne morem verjeti … Za rojstni dan sem si tokrat zaželel darilo. Ampak se spodobi, da tudi častim, kajneda? Zato imam za vas lepo darilo in prošnjo. Oboje pa bo zavito v marketinški nasvet in pomembno informacijo, ki jo poznajo samo v bolj zaprtih marketinških krogih.

Torej na kratko:

Kaj imam za vas?

Brezplačno celodnevno marketinško delavnico. Častim tudi napitke. Število prostih mest je resno omejeno, zato se vam bo splačalo reagirati hitro. Za vas pa imam tudi naš novi izdelek – izobraževalno družabno igro Firma Kids po posebni ceni! Kaj si želim za darilo?

Pripravil sem projekt, s katerim prodiramo na svetovne trge. In potrebujem vašo pomoč. Investirajte 29 evrov v zabavno izobraževalno namizno igro Firma Kids, katere redna cena je 50 evrov, vi pa jo lahko dobite za samo 29 evrov. Ampak … naročilo morate izvesti preko največjega svetovnega mednarodnega "Crowdfunding portala" - Indiegogo.com. Zakaj?

Saj veste, ljudje neradi zahajamo v prazne restavracije. Tudi pri uveljavitvi novih projektov v tujini na platformah, kot sta kickstarter ali indiegogo, zelo pomaga, če se hitro pojavi nekaj deset ali nekaj sto podpornikov projekta. Potem zadeva lahko steče sama od sebe. Ker ljudje kupujejo tisto, kar se dobro prodaja, tisto, kar kupujejo tudi drugi …Prosim vas, da se pridružite prvim podpornikom, ki bodo podprli angleško verzijo našega izuma.

V zahvalo se boste lahko brezplačno udeležili celodnevne marketinške delavnice, ki jo bom v celoti vodil jaz. Dobili boste angleški (lahko pa tudi slovenski) izvod izobraževalne igre Firma Kids, in to samo za 29, namesto za 50 evrov. Poštnino tudi častimo mi! Zakaj si želim to darilo, kaj boste imeli vi od tega? S tem izdelkom želimo uspeti v tujini. V oktobru bomo razstavljali na največjem sejmu namiznih iger v Evropi, ki je vsako leto v Essnu. Uspešna promocija projekta na indiegogo nam bo pomagala pri prodoru na tuje trge. Vi pa boste za vedno ostali v mojem spominu kot »ustanovni« član, kot nekdo, ki je podprl projekt na začetku. Igra se sicer v Sloveniji odlično prodaja, pravkar gremo v prvi ponatis, ampak tokrat me Slovenija ne zanima. Želimo narediti svetovno zgodbo.

Za majhno investicijo, ki vam bo prinesla cenejši izdelek in brezplačno marketinško delavnico, ste lahko del te zgodbe. Obljubljam vam, da se bom za vas na delavnici še posebej potrudil! Več o delavnici vam pošljem v naslednjem mailu. 

Če želite, lahko o tem poveste svojim prijateljem. Hvala in prijazen pozdrav.

 


Dodaj komentar


Komentarji:

22.07.2013 @ 11:00 Aleš
Zdravo!

Kje in kako jo naročim,da lahko sodelujem!lp
22.07.2013 @ 11:05 Aleš Lisac
Sodelujete lahko na: http://www.indiegogo.com/projects/firma-kids/x/1710861
Hvala
lp
Aleš
22.07.2013 @ 14:58 ana
Aleš, dobromeren nasvet: igra se prodaja za 50 evrov...dajte malo vložit v dizajn za tako ceno. Kaj so ti možički...microsoftovi? Resno no...:/
22.07.2013 @ 18:18 Aleš Lisac
Ana, verjeli ali ne, profesionalka je oblikovala tole. :) Bomo pa spotoma tudi malo dodelali dizajn. Ampak, če pogledava Monopoli, ki so ga prodali 380 milijonov kosov, bova ugotovila, da je dizaj sicer pomemben, ampak pri izdelkih te vrste tam okoli 10 mesta. :) Hvala za nasvet! Bomo, takoj, ko bo mogoče.
07.09.2013 @ 19:46 Matjaž
Aleš, Ana ima še kako prav. Vem, da ste navajeni vi svetovati, ampak vseeno mislim, da sem vam ta nasvet dolžan, ker sem tudi jaz od vas na tem blogu že pobral kak dober nasvet.

Premnogi ljudje, starši, podjetniki, ki jih poznam (ne oblikovalci) v Firma Kids vidijo katastrofo zgolj zaradi tega designa. Tudi pri potencialnih kupcih (sploh v tujini) bo enako, verjemite mi (delam sam precej na tem področju). Ta dizajn je treba zamenjati, ne dodelati, ker tukaj ni konkurenčna ne barva, ne ilustracije ne tipografija - nič od tega.

Meni osebno se ideja (koncept) zdi briljantna. In je je zelo škoda. In, če je na prvem mestu ideja, kaj je potem lahko na naslednjih osmih mestih toliko pomembnejšega od njene izvedbe, da se je revica znašla šele na 10-tem?

Me pa zanima, po čem sklepate o profesionalnosti svoje oblikovalke? (ta odgovor me res zanima, prisežem, ne gre za sarkazem - za ta odgovor bi bil morda pripravljen celo plačati).

PS Tudi nemško-angleška skovanka Firma Kidz meni zveni malo grobo, sploh za znamko, ki targetira (tudi) otroke.
07.09.2013 @ 19:50 Matjaž
Aja, še tole. Primerjava z Monopolijem ne vzdrži. Takrat, ko je ta igra prišla na tržišče, je bil njen design res nekaj najboljšega na tem področju - vrhunska tipografska obravnava, avtorske ilustracije, domišljeno barvno kodiranje in še zdaj velja za presežek, poleg tega pa ga stalno posodabljajo.

PS Me veseli da je Gigi zdaj na varnem :)
11.09.2013 @ 08:42 Aleš Lisac
Matjaž, hvala za komentar in nasvet. Nov design bo enkrat prišel na vrsto. Ena od značilnosti podjetnikov je tudi ta da smo trmasti in da imamo svoj prav. :) Tudi, če mogoče nimamo prav. Igra se trenutno zelo dobro prodaja in tisti, ki jo imajo so zadovoljni. Prostora za izboljšave pa imamo še veliko. Pripravljamo nove verzije ... Hvala! lp
Aleš
11.09.2013 @ 16:46 Matjaž
> Ena od značilnosti podjetnikov je tudi ta da smo trmasti in da imamo svoj prav. :)

No, tole pa lahko potrdim. Sva že dva :)
na vrh