Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj 3 pravila uspešnih podjetij
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 17.04.2013
Avtorja knjige »The Three Rules: How Exceptional Companies Think«, Michael E. Raynor in Mumtaz Ahmed, sta po preučevanju 25.000 podjetij izločila 344 izjemno uspešnih podjetij. Poskušala sta ugotoviti, kaj podjetja, ki so dolgoročno uspešna, delajo drugače kot navadna podjetja. Ugotovila sta, da ne moreta ugotoviti, kaj delajo drugače. Ugotovila pa sta tudi, da je glavna razlika v razmišljanju. Izjemno uspešna podjetja pri odločanju upoštevajo naslednja pravila:
1. Bolje, ne ceneje – povedano drugače, tekmuj tako, da si drugačen, ne cenejši.
2. Prihodki, ne zmanjševanje stroškov – večji poudarek je na razmišljanju, kako povečati prihodke, kot na zmanjševanju stroškov.
3. Drugih pravil ni, če želite kar koli spremeniti v podjetju, upoštevajte prvo in drugo pravilo.
Članek o treh pravilih sem prebral v zadnjem Harvard Business Review, vi pa lahko povzetek v angleškem jeziku preberete tukaj.
Ker želimo biti dolgoročno uspešni, bomo veliko razmišljali o marketingu in prodaji. S cenami ne bomo tekmovali, ker to dolgoročno vodi v stečaj. S stroški se bomo seveda ukvarjali, ker ni vseeno, kolikšni so, ampak je precej pomembnje, da se ukvarjamo z idejami za povečanje prihodkov!