Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj 3 pravila uspešnih podjetij
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   4 17.04.2013

Avtorja knjige »The Three Rules: How Exceptional Companies Think«, Michael E. Raynor in Mumtaz Ahmed, sta po preučevanju 25.000 podjetij izločila 344 izjemno uspešnih podjetij. Poskušala sta ugotoviti, kaj podjetja, ki so dolgoročno uspešna, delajo drugače kot navadna podjetja. Ugotovila sta, da ne moreta ugotoviti, kaj delajo drugače. Ugotovila pa sta tudi, da je glavna razlika v razmišljanju. Izjemno uspešna podjetja pri odločanju upoštevajo naslednja pravila:

 hbr

1.       Bolje, ne ceneje – povedano drugače, tekmuj tako, da si drugačen, ne cenejši.

2.       Prihodki, ne zmanjševanje stroškov – večji poudarek je na razmišljanju, kako povečati prihodke, kot na zmanjševanju stroškov.

3.       Drugih pravil ni, če želite kar koli spremeniti v podjetju, upoštevajte prvo in drugo pravilo.

 

Članek o treh pravilih sem prebral v zadnjem Harvard Business Review, vi pa lahko povzetek v angleškem jeziku preberete tukaj.

Ker želimo biti dolgoročno uspešni, bomo veliko razmišljali o marketingu in prodaji. S cenami ne bomo tekmovali, ker to dolgoročno vodi v stečaj. S stroški se bomo seveda ukvarjali, ker ni vseeno, kolikšni so, ampak je precej pomembnje, da se ukvarjamo z idejami za povečanje prihodkov!


Dodaj komentar


Komentarji:

17.04.2013 @ 21:05 Matjaž
Super... se strinjam!
24.04.2013 @ 16:16 stevo pavlovic
Hvala Aleš za odlične nasvete. V teh časim smo vsi vsaj malo v dilemi. Po teh nasvetih, dileme ni več. Niti malo.
Stevo Pavlovič
24.04.2013 @ 21:35 Aleš Lisac
Hvala Stevo!
25.04.2013 @ 01:48 DJ Lovro
Tako je.
na vrh