Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Malenkosti so pomembne!
-
MarketingKomentarji: 0 02.11.2012
Ne zgodi se zelo pogosto, da lahko z eno mini spremembo dramatično povečamo dobičkonosnost posla, projekta. Se pa dogaja. Najprej poglejte video, ki je bil posnet kot del moje oddaje na TV Vaš kanal. Video smo posneli v zobozdravniški ordinaciji.
Kot ste videli, se zobozdravniki delijo v dve veliki skupini. Prva skupina ve, da z eno procesno malenkostjo lahko privabimo v zobozdravniško ordinacijo več strank. Dosežemo lahko, da pridejo pogosteje. Če bi bili vsi zobozdravniki izpostavljeni tržnim zakonitostim, bi bila prva skupina dobro preskrbljena, posel bi cvetel, druga skupina pa bi imela lačne otroke.
Danes govorimo o izboljšavah procesa. Delo s strankami lahko primerjamo s proizvodnjo ali pa na primer s pripravo hrane. Tako kot pri pripravi hrane sploh ni vseeno, kdaj dodamo kakšno začimbo, ali postrežemo jed toplo ali hladno, v kakšni posodi jo postrežemo … tudi v poslu štejejo malenkosti!
Pred časom sem pomagal stranki z majhno spremembo dramatično povečati prodajo. Šlo je za prodajo medicinskega pripomočka. Stranka je pospeševala prodajo s kupončki za 20% popust, jaz pa sem ji svetoval, naj kupone s popustom zamenja za brezplačni izdelek. Zakaj? Ker prodaja potrošni izdelek in če stranka dobi stekleničko zastonj, po navadi takoj kupi še eno. Ali pa se vrne po nove, ko porabi prvo stekleničko. 20% popust je precej slabša spodbuda kot brezplačni izdelek. No, ta malenkost je petkratno povečala prodajo!
Še ena procesna razlika za razmislek. Kaj mislite, je bolje, da vas optik najprej pošlje k okulistu, ki vam bo predpisal pravo dioptrijo, ali je bolje, da najprej izberete očala in vas šele potem napoti k okulistu? (Seveda tu predpostavljamo, da okulist in optik nista ena in ista oseba.) Verjetno se boste strinjali, da je bolje najprej izbrati okvir. Če gre stranka najprej k okulistu, se lahko na poti od njega ustavi pri drugem optiku. Običajno se ne, lahko pa se zgodi.V poslu JE pomembna vsaka malenkost.