Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kako se dobičkonosno priključiti ritualu?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 18.06.2012

Kavo pijemo mnogi. Redno. Redno pomeni za prodajalca stalen prihodek. Starbucks je podjetje, ki mu je uspelo (predvsem Američane) prepričati, da kava za 5 in še več dolarjev ni predraga. Verjetno gremo tudi mi po tej poti. Se še spomnite kave za 60 tolarjev?

Ampak danes bomo govorili o nečem drugem. Poglejte fotografijo, ki sem jo posnel pri najboljšem sosedu. Pri blagajni so mi poskušali (poseben osvetljen napis!) prodati žvečilne gumije. No, to ni nič posebnega, boste rekli. Seveda ni nič posebnega, ampak ideja, da povežejo ritual pitja kave z žvečenjem, je nedvomno vredna omembe. V najlepših sanjah Orbitovega direktorja marketinga vsi zemljani, ki pijemo kavo, po kavici v usta vtaknemo žvečilni gumi. In potem nekaj minut "zafrkavamo" želodec. Saj veste, želodec misli, da bo nekaj dobil, ker prežvekujemo, dobi pa ne nič ... zato zafrkavanje. Moje osebno mnenje o žvečilnih gumijih.

orbit

Ideja je odlična! Gre za poskus priključiti se ritualu. Zakaj zjutraj mnogi pijejo pomarančni sok? Ker so nas floridski proizvajalci pomaranč uspeli prepričati, da se pomarančni sok pije pri zajtrku in da je zdrav za organizem. Kaj želijo doseči pri Orbitu? Prepričati nas želijo, da je dobro za naše zobe in zdravje, če po kavici še malo žvečimo. Želijo povezati eno razvado s še eno ... Morda jim bo tudi uspelo. Boste videli, verjetno bodo nekaj časa pri kavici brezplačno delili žvečilne gumije, še dodatno oglaševali. In na koncu bodo poleg kave vedno zraven še žvečilni gumiji. Kot je na mizah v gostilnah poleg popra vedno tudi sol.

Če jim bo seveda uspelo. Se lahko tudi vi, dragi bralci, pri prodaji svojih izdelkov, priključite kakšnemu običaju, navadi, trendu?

 

 

 


Dodaj komentar


Komentarji:

26.06.2012 @ 21:55 bralec
Zanima me, kaj se je zgodilo z Marketinškim križarjenjem? Je bilo?
30.06.2012 @ 23:16 Aleš Lisac
Bralec, seveda. Marketiško križarjenje je bilo, super smo se imeli, ponovitev bo tudi v 2013 letu. Več info bo kmalu na www.marketinsko-krizarjenje.si
05.07.2012 @ 13:42 schwicar
Drugače se je tega koraka, da dobiš čigumije zraven kave poslužilo že kar nekaj lokalov, v katerih sem pil kavo. In tudi dobil si dejansko paketek 2 čigumijev na šalčki in ni ga vrag, da so to itak gostinci dobili ravno s tem namenom od Orbita... Tako da ideja je že kar precej let stara...
05.07.2012 @ 22:01 Aleš Lisac
Schwicar, tako je. Dobre poslovne ideje so pa običajno priredbe starih delujočih idej ... :)
na vrh