Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
- Naš kuža in koze
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
- Se splača šolati prodajalce?
- Škarje za 900 evrov
- Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
- Naredili so mi dan!
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako se dobičkonosno priključiti ritualu?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 18.06.2012
Kavo pijemo mnogi. Redno. Redno pomeni za prodajalca stalen prihodek. Starbucks je podjetje, ki mu je uspelo (predvsem Američane) prepričati, da kava za 5 in še več dolarjev ni predraga. Verjetno gremo tudi mi po tej poti. Se še spomnite kave za 60 tolarjev?
Ampak danes bomo govorili o nečem drugem. Poglejte fotografijo, ki sem jo posnel pri najboljšem sosedu. Pri blagajni so mi poskušali (poseben osvetljen napis!) prodati žvečilne gumije. No, to ni nič posebnega, boste rekli. Seveda ni nič posebnega, ampak ideja, da povežejo ritual pitja kave z žvečenjem, je nedvomno vredna omembe. V najlepših sanjah Orbitovega direktorja marketinga vsi zemljani, ki pijemo kavo, po kavici v usta vtaknemo žvečilni gumi. In potem nekaj minut "zafrkavamo" želodec. Saj veste, želodec misli, da bo nekaj dobil, ker prežvekujemo, dobi pa ne nič ... zato zafrkavanje. Moje osebno mnenje o žvečilnih gumijih.
Ideja je odlična! Gre za poskus priključiti se ritualu. Zakaj zjutraj mnogi pijejo pomarančni sok? Ker so nas floridski proizvajalci pomaranč uspeli prepričati, da se pomarančni sok pije pri zajtrku in da je zdrav za organizem. Kaj želijo doseči pri Orbitu? Prepričati nas želijo, da je dobro za naše zobe in zdravje, če po kavici še malo žvečimo. Želijo povezati eno razvado s še eno ... Morda jim bo tudi uspelo. Boste videli, verjetno bodo nekaj časa pri kavici brezplačno delili žvečilne gumije, še dodatno oglaševali. In na koncu bodo poleg kave vedno zraven še žvečilni gumiji. Kot je na mizah v gostilnah poleg popra vedno tudi sol.
Če jim bo seveda uspelo. Se lahko tudi vi, dragi bralci, pri prodaji svojih izdelkov, priključite kakšnemu običaju, navadi, trendu?
Komentarji:
-
26.06.2012 @ 21:55
bralec
- Zanima me, kaj se je zgodilo z Marketinškim križarjenjem? Je bilo?
-
30.06.2012 @ 23:16
Aleš Lisac
- Bralec, seveda. Marketiško križarjenje je bilo, super smo se imeli, ponovitev bo tudi v 2013 letu. Več info bo kmalu na www.marketinsko-krizarjenje.si
-
05.07.2012 @ 13:42
schwicar
- Drugače se je tega koraka, da dobiš čigumije zraven kave poslužilo že kar nekaj lokalov, v katerih sem pil kavo. In tudi dobil si dejansko paketek 2 čigumijev na šalčki in ni ga vrag, da so to itak gostinci dobili ravno s tem namenom od Orbita... Tako da ideja je že kar precej let stara...
-
05.07.2012 @ 22:01
Aleš Lisac
- Schwicar, tako je. Dobre poslovne ideje so pa običajno priredbe starih delujočih idej ... :)
Dodaj komentar