Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj "Padel še zadnji velikan"
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 13.06.2012

Primerjati se s konkurenco ni niti pametno niti dovolj, če želimo biti v poslu dolgoročno uspešni. Primorje je bilo za nekaj mesecev boljše od SCT-ja. SCT je bil za kakšno leto boljši od Vegrada. Kaj jim to pomaga? Najboljši v panogi je znal samo za nekaj mesecev odložiti svojo smrt. Boljši je bil ravno tako dolgo, da je še lahko videl pogreb konkurence, potem pa se je že znašel na svojem.

primorje

Kaj torej narediti? V poslu se moramo primerjati s konkurenco zgolj toliko, da vidimo, da smo korak ali dva pred njimi. In če smo - to je vsekakor dober znak - si moramo potem poiskati nekoga ali nekaj drugega, s katerim ali s čimer se primerjamo.

Če smo na primer v storitveni panogi, se moramo primerjati s tisto panogo, ki najbolje ravna s strankami. Kje smo najbolje postreženi? Kje najbolje komunicirajo z nami? Kje nikoli ne pozabijo na nas? Kam se radi vračamo?

Če ste bolnišnica, se primerjajte s hotelom. V recepciji hotela z dvema zvezdicama boste prej na vrsti, kot če se znajdete z zlomljenim gležnjem ne UKC. Določite si višje standarde, kot jih ima vaša konkurenca.


Dodaj komentar


Komentarji:

13.06.2012 @ 14:41 Srečko
Ker imam tudi sam dosti opravka z zdravniki, mi je v oči padel zlasti zadnji odstavek: "Če ste bolnišnica, se primerjajte s hotelom. V recepciji hotela z dvema zvezdicama boste prej na vrsti, kot če se znajdete z zlomljenim gležnjem ne UKC. Določite si višje standarde, kot jih ima vaša konkurenca."
Z njimi (bolnico, da ne bo pomote) se res ni dobro primerjati!!!


--------------------------------------------------------------------------------
13.06.2012 @ 20:16 sivolasi
Osebno imam z urgenco KC izjemno dobre izkušnje. Res pa je, da sem tja šel ob 5.30 jutraj in smo bili tam le trije, ali štirje. Res pa je tudi, da je bilo ob 9-ih že kakih 35 ljudi.

Pa tudi to je res, da če pride v recepcijo hotela naenkrat 100 ljudi (dva avtobusa), nastane, preden razdelijo sobe, oz. ključe, fenomenalna zmeda. Četudi ima hotel 5 zvezdic...

Drugače pa v principu najbolje ravnajo s strankami tam, kjer so spoznali, da je stranka/kupec kralj, pri katerem nikoli ne več, ali bo zapravil le 30 evrov,, ali pa 3000 in več...

Ne govorim o prodajalni Maseratijev, govorim o kakšni turistični agenciji, trgovini s tehniko, butiku, itd....

Nekateri pa pač ne bodo nikoli spoznali, da je kupec, ki kaj izveče iz denarnice, dejansko: kralj...
14.06.2012 @ 00:03 Bogdan
Temu se reče gledati veliko sliko! Big like!

p.s. Mal spominja na misel: "povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si."
na vrh